Η δέσμευση της Honda στην ασφάλεια ενσωματώνεται στη φράση ΅Ασφάλεια για ΌλουςΆ, ασφάλεια για οδηγούς, επιβάτες, πεζούς και κατόχους όλων των οχημάτων. Η Honda υλοποιεί τη δέσμευσή της με τη βοήθεια μιας ομάδας συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που στόχο έχουν να μετριάσουν τις επιπτώσεις των συγκρούσεων και των τραυματισμών. Η ασφάλεια ήταν ζήτημα υψηλής προτεραιότητας για την ομάδα εξέλιξης κατά το σχεδιασμό του Civic Tourer και κυρίως η ενσωμάτωση των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, γνωστών ως Προηγμένων Συστημάτων Υποστήριξης Οδηγού - Advanced Driving Assist Systems. Σαν αποτέλεσμα, το Civic Tourer ωφελείται από μία νέα σειρά προηγμένων χαρακτηριστικών ασφάλειας σχεδιασμένων για να προσφέρουν συνολική ασφάλεια, κάθε μέρα.
Προηγμένα Συστήματα Υποστήριξης Οδηγού
Η Honda έχει παρουσιάσει μία νέα σειρά συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας βασισμένων σε αισθητήρες στο Civic Tourer οι οποίοι χρησιμοποιούν μία σειρά καμερών, παλμικών λέιζερ μικρής εμβέλειας Lidar (Laser Radar) και τεχνολογιών ραντάρ. Το Civic Tourer χρησιμοποιεί αυτές τις τεχνολογίες και πολλά άλλα συστήματα προηγμένης ασφάλειες προκειμένου να διασφαλίσει υψηλά πρότυπα ασφάλειας σε όλες τις συνθήκες, χαρίζοντας ξεγνοιασιά σε οδηγούς και επιβάτες.
City-Brake Active system **
Το City-Brake Active system είναι ένα σύστημα ραντάρ μέσω λέιζερ που σαρώνει το δρόμο μπροστά, και ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα εάν ανιχνεύσει κίνδυνο επικείμενης σύγκρουσης. Το σύστημα λειτουργεί σε χαμηλές ταχύτητες (32km/h και κάτω) και είναι σχεδιασμένο για την ανίχνευση αυτοκινήτων και φορτηγών. Όταν το σύστημα ανιχνεύει κίνδυνο σύγκρουσης, εκδίδει οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις. Αν το σύστημα αναγνωρίσει ότι υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης τότε θα ενεργοποιηθεί η προ-φόρτιση των φρένων και ο οδηγός θα ενημερωθεί μέσω οπτικών και ηχητικών προειδοποιήσεων πριν ενεργοποιήσει το αυτόματο φρενάρισμα.
Forward Collision Warning
Το Σύστημα Προειδοποίησης Επικείμενης Εμπρόσθιας Σύγκρουσης - Forward Collision Warning εντοπίζει τον κίνδυνο σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα (αυτοκίνητο ή φορτηγό), χρησιμοποιώντας μία κάμερα πολλαπλών λειτουργιών. Το σύστημα λειτουργεί όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα 15km/h και πάνω. Εάν ανιχνεύσει κίνδυνο σύγκρουσης, ο οδηγός θα ενημερωθεί μέσω οπτικών και ηχητικών προειδοποιήσεων. Η απόσταση προειδοποίησης μπορεί να ρυθμίζεται σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού και το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον ίδιο.
High Beam Support System
Το Σύστημα Υποστήριξης Μεγάλης Σκάλας - High Beam Support System λειτουργεί με ταχύτητες πάνω από 40km/h για την ενεργοποίηση / απενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας φώτων ανάλογα με τα αντίθετα ερχόμενα / προπορευόμενα οχήματα (αυτοκίνητα, φορτηγά και μοτοσικλέτες), ποδήλατα και το φωτισμό του περιβάλλοντος.
Lane Departure Warning
Το σύστημα Προειδοποίησης Απόκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας - Lane Departure Warning χρησιμοποιεί την κάμερα πολλαπλών λειτουργιών για την παρακολούθηση των σημάνσεων στο δρόμο. Εάν το αυτοκίνητο αποκλίνει από την λωρίδα στην οποία κινείται χωρίς να ανάψει φλας, τότε το σύστημα Lane Departure Warning προειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικά και οπτικά σήματα.
Traffic Sign Recognition System
Το Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας -Traffic Sign Recognition System χρησιμοποιεί τη κάμερα πολλαπλών λειτουργιών για την ανίχνευση οδικών σημάτων που συναντά το όχημα στην πορεία του. Το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα και προβάλλει τα σήματα μέσω της οθόνης πολλαπλών ενδείξεων Multi Information Display (iMID) μόλις το αυτοκίνητο περάσει την πινακίδα. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει στρογγυλές πινακίδες με όρια ταχύτητες και απαγορευτικά προσπέρασης. Μπορούν να εμφανίζονται ταυτόχρονα δύο πινακίδες – στη δεξιά πλευρά προβάλλονται μόνο σήματα με όρια ταχύτητας και στην αριστερή τα απαγορευτικά προσπέρασης και τα όρια ταχύτητας με πρόσθετες πληροφορίες όπως καιρικές συνθήκες, για παράδειγμα.
Blind Spot Information
Το Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Information) χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ για αυτόματη ανίχνευση οχημάτων στο τυφλό σημείο του οδηγού και προειδοποίηση για πιθανούς κινδύνους όταν το όχημα ταξιδεύει με ταχύτητες πάνω από 20km/h. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει αυτοκίνητα και φορτηγά. Υποστηρίζει τους οδηγούς σε περιπτώσεις όπως προσπέραση άλλων οχημάτων και συγχώνευση ή αλλαγή λωρίδων. Όταν ένα όχημα εισέρχεται στο τυφλό σημείο του οδηγού εμφανίζεται μία οπτική προειδοποίηση στον εξωτερικό καθρέπτη. Αυτή παραμένει εκεί έως ότου το όχημα απομακρυνθεί από το τυφλό σημείο.
Cross Traffic Monitor
Το σύστημα Παρακολούθησης Διέλευσης Κυκλοφορίας της Honda χρησιμοποιεί τους πίσω πλαϊνούς αισθητήρες ραντάρ που προειδοποιούν τον οδηγό για τη διέλευση οχημάτων ενώ κινείται με όπισθεν. Η κατεύθυνση ενός οχήματος που πλησιάζει προβάλλεται είτε στην οθόνη της κάμερας οπισθοπορείας ή εμφανίζεται μέσω σχετικών βελών κατεύθυνσης στο i-MID και ηχεί ένα προειδοποιητικό σήμα. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει αυτοκίνητα και φορτηγά που ταξιδεύουν με ταχύτητα μέχρι 25km/h, και μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό ενώ το όχημα είναι σταματημένο.
Adaptive Cruise Control**
Το Adaptive Cruise Control επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει την ταχύτητα και την απόστασή του από το προπορευόμενο όχημα. Εάν αυτή πέσει κάτω από το προκαθορισμένο επίπεδο, το σύστημα επιβραδύνει αμέσως το όχημα. Εάν χρειαστεί ταχύτερη επιβράδυνση, το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό να φρενάρει χρησιμοποιώντας οπτικά και ηχητικά σήματα.
Collision Mitigation Braking System**
Το σύστημα παρακολουθεί την απόσταση και την τάση μείωσής της ανάμεσα στο αυτοκίνητο και το προπορευόμενο όχημα (αυτοκίνητο ή φορτηγό), προειδοποιώντας τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση και συμβάλλει στη μείωση της ταχύτητας πρόσκρουσης όταν η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη.
* Διατίθεται σε επιλεγμένες Εκδόσεις
** Τα City-Brake Active System και Collision Mitigation Braking System/ Adaptive Cruise Control δεν διατίθενται σε συνδυασμό μεταξύ τους