Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Hyundai Bayon 1.2: Τίμιο σε χώρους και τιμή
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Hyundai Bayon 1.2: Τίμιο σε χώρους και τιμή

Διαβάστηκε από 7010 αναγνώστες - 4/5/2022

Στη έκδοση με τον 1.200αρη ατμοσφαιρικό κινητήρα μπορεί το Hyundai Bayon να μην βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά συνεχίζει να ξεχωρίζει για την ευρυχωρία του, την λειτουργικότητα του και τη χαμηλή τιμή απόκτησης του.

To Hyundai Bayon παρουσιάστηκε ως η πρόταση που θα κάλυπτε το κενό μεταξύ i20 και Kona. Ένα crossover πόλης, που θα είχε τα χωροταξικά πλεονεκτήματα των SUV και την ευελιξία των μικρών αυτοκινήτων, χωρίς να ξεφεύγει σε τιμή. Το πρόσημο του αποτελέσματος είναι  θετικό, αφού κατάφερε με μαεστρία να καλύψει το κενό, χωρίς να «κλέψει» κοινό από τα άλλα δυο μοντέλα. Το δοκιμάζουμε με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,2 λίτρων.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

H εμφάνιση του Bayon είναι εντελώς ξεχωριστή

Το Hyundai Bayon  δεν το λες συνηθισμένο σχεδιαστικά. Τολμηρό, φουτουριστικό και ταυτόχρονα στιλάτο, ακολουθεί τους κανόνες της σχεδιαστής φιλοσοφίας της Hyundai, Sensuous Sportiness. Τα στενά μπροστινά LED φώτα ημέρας, τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα «βέλους» που επεκτείνονται μέχρι χαμηλά, η φαρδιά μάσκα και το λείο καπό δίνουν ένα κομψό τόνο στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Κοιτώντας το από το πλάι, η σιλουέτα του είναι άκρως δυναμική, δίνοντας την αίσθηση της κίνησης ακόμα και σταματημένο, με τα προστατευτικά να θυμίζουν ότι πρόκειται για ένα SUV που δεν θα «κολλώσει» να μπει και στο χώμα.  Στο πίσω μέρος συναντάμε δυο φωτιστικά σώματα LED σε σχήμα «βέλους», που συνδέονται με μια λεπτή LED γραμμή, με το τρόπο τοποθέτησης τους  να τονίζει το πλάτος του αυτοκινήτου.



Την ευρυχωρία του Hyundai Bayon, την ζηλεύουν και μεγαλύτερα μοντέλα

 Η καμπίνα του Bayon ακολουθάει τα αναβαθμισμένα στάνταρ της εταιρίας, με τα υλικά να είναι αρκετά ποιοτικά και στην συναρμογή σε υψηλό επίπεδο.  Στο ταμπλό συναντάμε τις «οριζόντιες λεπίδες», που χαρίζουν μια ξεχωριστή premium εμφάνιση και τονίζουν το πλάτος του. Τα υπερυψωμένα καθίσματα προσφέρουν καλή ορατότητα στον οδηγό, που την παρενοχλεί ελάχιστα το πίσω τζάμι, ενώ το τιμόνι 4 ακτινών φέρνει στα δάχτυλα του οδηγού όλες τις λειτουργίες των συστημάτων ψυχαγωγίας και ασφάλειας. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών είναι υπερπλήρης σε πληροφορίες και συνδυάζεται άψογα οπτικά με την κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος infotainment που περιλαμβάνει ασύρματο κατοπτρισμό οθόνης (mirroring) και μπορεί να συνδεθεί εύκολα και χωρίς καλώδια με τα Apple CarPlay και Android Auto. Ένα από τα πιο δυνατά σημεία του μοντέλου είναι η ευρυχωρία του, με το πλάτος των πίσω καθισμάτων του να φτάνει τα 1,39 μέτρα  και να κάνει μεγαλύτερα μοντέλα να ντρέπονται. Ετσι μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 3 ενήλικες πίσω, που όμως δεν θα βρουν και τον αντίστοιχο χώρο για τα γόνατα και κεφάλι. Ο χώρος αποσκευών ακουμπάει τα 411 λίτρα, απόρροια της συγγένειας του με το i20, όπου μοιράζονται το ίδιο πάτωμα.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε