autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη αυτονομία: Βγάζει 100 χλμ. στην πόλη μόνο με ρεύμα, αλλιώς καίει 3 λτ./100 χλμ.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη αυτονομία: Βγάζει 100 χλμ. στην πόλη μόνο με ρεύμα, αλλιώς καίει 3 λτ./100 χλμ.

6/11/2025

Το MG HS PHEV+ εξοπλίζεται με ένα plug-in υβριδικό σύνολο που συνδυάζει τον 1.5 turbo βενζινοκινητήρα 143 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία αυξημένης χωρητικότητας 21,4 kWh. Η συνολική συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 272 ίππους και τα 350 Nm ροπής, τα οποία μεταδίδονται μέσω κιβωτίου 2 ταχυτήτων στους μπροστινούς τροχούς. Το αποτέλεσμα είναι η επιτάχυνση των 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε περίπου 7,5 δλ. — αρκετά σβέλτη για την κατηγορία των μεσαίων SUV.  Αντίστοιχα καλός είναι και ο χρόνος ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα, στα 5,4 δλ., που υποδεικνύει πως προσπερνάει άμεσα και με ασφάλεια.



Το σημαντικότερο, όμως, είναι πως η κατανάλωση μειώνεται σημαντικά. Με βάση τις μετρήσεις μας, η μέση σε μεικτό κύκλο οδήγησης υπολογίζεται στα 4,8 λτ./100 χλμ., δηλαδή καίει σχεδόν τα μισά από το προηγούμενο μοντέλο. Στην πόλη, τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα για ένα υβριδικό, κι έτσι το HS PHEV+  καίει 3 λτ./100 χλμ. Ακόμα και ταξιδεύοντας με 100 χλμ./ώρα, η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 5,5 λτ./100 χλμ.
Πρέπει να τονιστεί πως με φορτισμένη την μπαταρία μπορεί να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτρικό για έως και 90 χλμ. ή και πάνω από 100 χλμ. μέσα στην πόλη (διπλάσιο νούμερο απ ΄όσο ήταν ικανό να κινηθεί προηγουμένως). Την ίδια στιγμή, βελτιωμένοι είναι και οι χρόνοι φόρτισης. Η υποδοχή με μέγιστη ισχύ 7 kW είναι αρκετή για να «γεμίσει» σε 3 ώρες μέσω κοινού wallbox.

Σελ.
1
MG HS PHEV+ 272 PS: Βελτιωμένο σε όλους τους τομείς
Σελ.
2
Με νέα πιο αιχμηρή σχεδιαστική γλώσσα, αλλά αντίστοιχη φιλοσοφία «value-for-money»
Σελ.
3
Εσωτερικό αναβαθμισμένο σε ποιότητα και τεχνολογία, με καλούς χώρους για επιβάτες, αλλά σχετικά μικρό πορτμπαγκάζ (441 λτ.)
Σελ.
4
Περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη αυτονομία: Βγάζει 100 χλμ. στην πόλη μόνο με ρεύμα, αλλιώς καίει 3 λτ./100 χλμ.
Σελ.
5
¶νετο στον δρόμο με βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και αθόρυβη λειτουργία σε αστικό περιβάλλον

autoagora Team

BYD