.jpg)
Περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη αυτονομία: Βγάζει 100 χλμ. στην πόλη μόνο με ρεύμα, αλλιώς καίει 3 λτ./100 χλμ.
Το MG HS PHEV+ εξοπλίζεται με ένα plug-in υβριδικό σύνολο που συνδυάζει τον 1.5 turbo βενζινοκινητήρα 143 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία αυξημένης χωρητικότητας 21,4 kWh. Η συνολική συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 272 ίππους και τα 350 Nm ροπής, τα οποία μεταδίδονται μέσω κιβωτίου 2 ταχυτήτων στους μπροστινούς τροχούς. Το αποτέλεσμα είναι η επιτάχυνση των 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε περίπου 7,5 δλ. — αρκετά σβέλτη για την κατηγορία των μεσαίων SUV. Αντίστοιχα καλός είναι και ο χρόνος ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα, στα 5,4 δλ., που υποδεικνύει πως προσπερνάει άμεσα και με ασφάλεια..jpg)
Το σημαντικότερο, όμως, είναι πως η κατανάλωση μειώνεται σημαντικά. Με βάση τις μετρήσεις μας, η μέση σε μεικτό κύκλο οδήγησης υπολογίζεται στα 4,8 λτ./100 χλμ., δηλαδή καίει σχεδόν τα μισά από το προηγούμενο μοντέλο. Στην πόλη, τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα για ένα υβριδικό, κι έτσι το HS PHEV+ καίει 3 λτ./100 χλμ. Ακόμα και ταξιδεύοντας με 100 χλμ./ώρα, η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 5,5 λτ./100 χλμ.
Πρέπει να τονιστεί πως με φορτισμένη την μπαταρία μπορεί να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτρικό για έως και 90 χλμ. ή και πάνω από 100 χλμ. μέσα στην πόλη (διπλάσιο νούμερο απ ΄όσο ήταν ικανό να κινηθεί προηγουμένως). Την ίδια στιγμή, βελτιωμένοι είναι και οι χρόνοι φόρτισης. Η υποδοχή με μέγιστη ισχύ 7 kW είναι αρκετή για να «γεμίσει» σε 3 ώρες μέσω κοινού wallbox..jpg)
| Σελ. 1 | MG HS PHEV+ 272 PS: Βελτιωμένο σε όλους τους τομείς |
| Σελ. 2 | Με νέα πιο αιχμηρή σχεδιαστική γλώσσα, αλλά αντίστοιχη φιλοσοφία «value-for-money» |
| Σελ. 3 | Εσωτερικό αναβαθμισμένο σε ποιότητα και τεχνολογία, με καλούς χώρους για επιβάτες, αλλά σχετικά μικρό πορτμπαγκάζ (441 λτ.) |
| Σελ. 4 | Περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη αυτονομία: Βγάζει 100 χλμ. στην πόλη μόνο με ρεύμα, αλλιώς καίει 3 λτ./100 χλμ. |
| Σελ. 5 | ¶νετο στον δρόμο με βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και αθόρυβη λειτουργία σε αστικό περιβάλλον |
autoagora Team

