Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Mazda: «Σταματήστε τις φήμες...»

16/7/2019

Ο υπεύθυνος Κινητήριων Συνόλων της Μazda θέλησε να βάλει ένα τέλος στις φήμες που θέλουν τον SkyActiv-X να είναι πιο ακριβός στην συντήρηση του σε σχέση με τους υπόλοιπους κινητήρες της γκάμας.

Kαθησυχαστικός παρουσιάστηκε σε συνέντευξή του ο υπεύθυνος Κινητήρων της Mazda, κ. Eiji Nakai, σχετικά με τις φήμες που θέλουν τον SkyActiv-X κινητήρα να είναι πανάκριβος στο να συντηρηθεί και να επισκευαστεί, εάν τυχόν συμβεί κάποια ζημιά.
Ο Νakai ξεκαθάρισε πως το κόστος θα είναι το ίδιο με κάποιον άλλον συμβατικό κινητήρα παρά το γεγονός ότι η λειτουργία του είναι πιο περίπλοκη. Η πολυπλοκότητα του μοτέρ λέγεται πως δεν είναι αποτέλεσμα των πολλών τελευταίας τεχνολογίας μηχανικών μερών που έχουν χρησιμοποιηθεί αλλά του λογισμικού και των σενσόρων που χρειάζονται για να μπορεί να κρατηθεί υπό έλεγχο η ανάφλεξη, αφού έχει υιοθετηθεί μια νέα τεχνολογία με το όνομα Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI). Το νέο σύστημα ταλαιπωρεί περισσότερο τα εσωτερικά μέρη του μοτέρ και για αυτό τον λόγο η Mazda κατασκεύασε τα μέρη του από πιο ανθεκτικά υλικά, ωστόσο αυτό σημαίνει αυτόματα πως ο SkyActiv-X και ο SkyActiv-G δεν έχουν πολλές ομοιότητες. Μάλιστα, γίνεται λόγος πως ο «Χ» είναι πιο ακριβός στο να κατασκευαστεί.
Ο νέος 4κύλινδρος 2λιτρος SkyActiv-X συνδυάζει  την απόδοση ενός βενζινοκινητήρα και την οικονομία καυσίμου που έχει ένα μοτέρ πετρελαίου. Συγκεκριμένα, η ισχύς φτάνει τα 180 άλογα και τα 224 Νm ροπής με τις εκπομπές ρύπων να ορίζονται στα 96 γραμ.CO2/χλμ. Ακριβή στοιχεία για την κατανάλωση δεν έχουν ανακοινωθεί, επειδή η μάρκα ισχυρίζεται πως αυτή εξαρτάται από την έκδοση, από το μέγεθος των τροχών και από το κιβώτιο (αυτόματο ή χειροκίνητο). Η εταιρεία υπολογίζει πάντως πως σε σχέση με τα υπόλοιπα μοτέρ της, η μείωση στην κατανάλωση στις εκπομπές ρύπων είναι ανάμεσα στο 5 με 10%.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις