Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Nέα ΒΜW M8 Coupe & cabrio

5/6/2019

Το νέο μοντέλο στην ιστορία της BMW έχει όνομα Μ8 και κυκλοφορεί σε έκδοση Coupe και Cabrio, ένω η Competition έκδοση θα εντυπωσιάσει και τους πιο απαιτητικούς με τους 628 ίππους..

Στην επίσημη παρουσίαση της Μ8 Coupe και Cabrio προχώρησε η BMW, αποκαλύπτοντας παράλληλα τι περιλαμβάνει και η Competition έκδοση για τα δύο παραπάνω μοντέλα.



Κάτω από το καπό των Μ8 βρίσκεται ένας twin-turbo V8 κινητήρας 4,4 λίτρων, δάνειο από την M5, που αποδίδει πάλι 600 άλογα και 750 Nm ροπής ενώ στις Competition εκδόσεις το ίδιο μηχανικό σύνολο έχει ισχύ της τάξης των 625 ίππων.



Σε όλες τις εκδόσεις, το μοτέρ συνεργάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Steptronic που στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς χάρη στο σύστημα xDrive και δίνει την δυνατότητα στην M8 να πετυχαίνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,3 δευτερόλεπτα με το coupe αμάξωμα και σε 3,4 δευτερόλεπτα με το cabrio αμάξωμα. Αντίστοιχα, στις Competition εκδόσεις, οι επιδόσεις κατεβαίνουν στα 3,2 και 3,3 δευτερόλεπτα.

 

Το σύστημα τετρακίνησης της μάρκας περιλαμβάνει ενεργό διαφορικό Μ σε δύο modes 4WD και 4WD Sport, ενώ αν ο οδηγός αποφασίσει να απενεργοποιήσει στο σύστημα Dynamic Stability Control, μπορεί να επιλεχθεί το 2WD mode που στέλνει την κίνηση μόνο στον πίσω άξονα ακόμα και με ποσοστό 100%. Ακόμα, η BMW έχει τοποθετήσει ένα μπουτόν Μ Μοde μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα λειτουργίας (Road, Sport και Track) ενώ κάτω από αυτό, υπάρχει το κουμπί Setup για την περαιτέρω παραμετροποίηση του αυτοκινήτου στους τομείς του συστήματος διεύθυνσης, του κινητήρα, της ανάρτησης, των φρένων και του συστήματος τετρακίνησης που προαναφέραμε.



Η προσοχή στην λεπτομέρεια είναι τόσο μεγάλη που η BMW δίνει την επιλογή στον ιδιοκτήτη να επιλέξει μέσα από δύο είδους φινιρίσματα για τα πεντάλ, ένα για μεγαλύτερη άνεση και ένα που προσφέρει καλύτερη αίσθηση σε σπορ συνθήκες. Σημαντικό είναι να τονιστεί πως η BMW έχει δημιουργήσει ένα νέο σύστημα φρεναρίσματος που συνδυάζει την ενεργοποίηση των φρένων, την ενίσχυση της πέδησης και τις λειτουργίες ελέγχου του φρεναρίσματος.
Στον τομέα της εμφάνισης, οι αλλαγές σε σχέση με την Σειρά 8 είναι μικρές αλλά διόλου ευκαταφρόνητες. Η BMW προσφέρει στο μοντέλο ελαφρώς διαφοροποιημένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες με νέους εισαγωγείς αέρα ενώ στο πίσω μέρος, το μάτι δεν γίνεται να μην πέσει στις μεγάλες δύο διπλές στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης και στο νέο πιο σπορ διαχύτη.
Το εμπορικό λανσάρισμα των BMW Μ8 θα ξεκινήσει αυτόν τον φθινόπωρο.

 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις