Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Οδηγώντας τον Σουήδο

    12/6/2019

     Όμως τίποτα από αυτά δεν αντικατοπτρίζεται ξεκάθαρα στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Συγκεκριμένα, επιταχύνοντας από στάση στα 100 χιλιόμετρα, το Polestar είναι μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου ταχύτερο από τον αδελφό της σειράς, ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει αμετάβλητη στα 220 χλμ./ώρα. Βέβαια, κατά την προσπέραση στον αυτοκινητόδρομο, αισθάνεσαι κυρίαρχος του δρόμου, με τις ενδιάμεσες ρεπρίζ να εκτοξεύουν το D5 αρκετά γρήγορα προς τα εμπρός.



    Πριν βιαστείτε να το παραγγείλετε ή προτού μεταφέρετε το δικό σας XC60 στον αντιπρόσωπο για να προσθέσετε εκ των υστέρων το σπορ πρόγραμμα, έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι η ουσία της Volvo δεν αλλάζει ουσιαστικά και το Polestar δεν μετατρέπει το XC60 σε μια BMW X3. Έτσι, ο Σουηδός ακόμα και στη λειτουργία Dynamics παραμένει ένα ξεκούραστο Cruiser, ο χειρισμός του οποίου δεν διψάει για σπορ περιπέτειες.



    Ο σχεδιασμός του συστήματος διεύθυνσης έχει ως κύριο χαρακτηριστικό την ομαλότητα και είναι πιο έμμεσο σε αντιδράσεις. Συνεπώς, το ερώτημα σχετικά με την τιμή παραμένει. Αξίζουν τα 999 ευρώ για το πακέτο Polestar? Το θετικό είναι ότι η εργοστασιακή εγγύηση διατηρείται και η κατανάλωση στα 7,9 λίτρα είναι χαμηλή. Επίσης, από το βασικό ντίζελ D3 των 150 ίππων, κάθε XC60 μπορεί να αναβαθμιστεί, ακόμα και τα προγενέστερα μοντέλα.

    Συμπέρασμα: Το πρόγραμμα Polestar φέρνει ένα άγγιγμα μεγαλύτερης δύναμης, χωρίς να περιορίζει την εγγύηση. Στην πραγματικότητα δεν συνιστούμε το ήπιο σπορ πρόγραμμα, καθώς τα αποτελέσματά του κρίνονται μηδαμινά. Αρα αν θέλετε να έχετε ένα επιπλέον ατού σε επίπεδο ρυθμίσεων ή μεταπώλησης, τότε η εργοστασιακή αναβάθμιση είναι μια καλή επιλογή.

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ