Η σταθερότητα αυξήθηκε, ενώ η τιμή αεροδυναμικής Cd βελτιώθηκε από 0,26 σε 0,23.

Προσανατολισμένος στον οδηγό, σημαντικά υψηλότερης ποιότητας χώρος εργασίας. Η ρύθμιση του κλιματισμού γίνεται ανάμεσα από τους αεραγωγούς.

Πιο ευρύχωρο το μπροστινό μέρος και περισσότερος χώρος για τα πόδια στο πίσω μέρος, δημιουργούν την απαραίτητη άνεση για μεγάλες αποστάσεις, στη μεσαία γκάμα της BMW.

Τα πλήρως ψηφιακά όργανα με οθόνη 10,25 ιντσών μπορούν να ρυθμιστούν ανάλογα με την κατάσταση και μεμονωμένα.

Τα επίπεδα πίσω φωτιστικά σε σχήμα L και το διπλό σύστημα εξάτμισης χαρακτηρίζουν το πίσω μέρος, στη συγκεκριμένη περίπτωση με το πακέτο M-Sport.

Τυπική Σειρά 3: εξαιρετικά μικρή προεξοχή μπροστά. Νέα σπορ φρένα με μπλε δαγκάνες και τοξική απόκριση.

ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Νέα BMW σειρά 3 - Τζάκποτ!

Διαβάστηκε από 2169 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/3/2019

Αυτή η 3άρα είναι μέγαλο λαχείο!! Το ερώτημα είναι αν μπορεί ακόμα να παραμείνει σπορ, λαμβάνοντας υπόψη τις αυξημένες απαιτήσεις ασφάλειας και άνεσης. Η πρώτη δοκιμή το αποσαφηνίζει..

 
   
Τι μας άρεσε και τι όχι:
Μετάδοση κίνησης στους πίσω τροχούς, μετατροπέας ροπής, οδηγοκεντρικό πιλοτήριο: Η σειρά 3 παραμένει μια αληθινή BMW. Ο σχεδιασμός θα έπρεπε να ήταν λίγο περισσότερο τολμηρός.


Δεν θα ήθελα με τίποτα να βρίσκομαι στη θέση των μηχανικών της BMW. Η ανάπτυξη μιας νέας σειράς 3 πιθανότατα δεν ήταν καθόλου διασκεδαστική, καθώς θα πρέπει να αποτελεί το σημείο αναφοράς στην κατηγορία της, όσον αφορά τη δυναμική οδήγηση και παράλληλα να βρίσκεται τουλάχιστον στην πρώτη γραμμή σε επίπεδο άνεσης. Ταυτόχρονα, δεν πρέπει έχει μεγάλη  απόσταση από τα μεγάλα αδέλφια των σειρών 5 και 7, πάντα όντας συμπιεσμένη στο σφιχτό κορσέ του κόστους και του χώρου της μεσαίας κατηγορίας, όπου και ανήκει. Συνεπώς, οι προσδοκίες είναι υψηλές πριν από την πρώτη βόλτα με τη νέα σειρά 3.



Εξωτερικά, οι αλλαγές είναι περιορισμένες, αφού για τη BMW η σειρά 3,  είναι ότι ακριβώς και για τη VW το Golf, δηλαδή η κότα με τα χρυσά αυγά, η πρώτη σε πωλήσεις, η ασφαλής λύση. Το πόσο σοβαρά παίρνει η BMW το θέμα της σπορ φιλοσοφίας, καθίσταται σαφές από τις αναλογίες. Το μήκος και το πλάτος της 3αρας αυξάνεται κατά 16 χιλιοστά, αντίθετα με το ύψος που αυξάνεται μόνο κατά ένα χιλιοστό. Οι γραμμές και οι καμπύλες είναι πιο σφιχτές, ενώ το παραδοσιακό «Hofmeister- kink», η αλλιώς η μικρή κάμψη της κολώνας C προς τα εμπρός, δεν αποτελεί πλέον χαρακτηριστικό του πλαισίου της πόρτας. Στο πίσω μέρος έχουν τοποθετηθεί νέα στενά, τρισδιάστατα πίσω φώτα σε σχήμα L.



Στο εσωτερικό, τίποτα δεν είναι τόσο οικείο όσο πριν και όμως όλα είναι γνώριμα.Τα υλικά είναι πολύ πιο ποιοτικά σε σύγκριση με τον προκάτοχό, που συχνά δεχόταν αρνητικές κριτικές. Η λειτουργία του οδηγοκεντρικού cockpit υποστηρίζεται για πρώτη φορά από έναν «ευφυή προσωπικό βοηθό», με τον οποίο μπορείς να συνομιλήσεις.



Μια ματιά στη γκάμα των κινητήρων δείχνει ότι η εποχή με τους θαυμάσιους εξακύλινδρους έχει φτάσει στο τέλος της. Εκτός από τον 330d, οι αγοραστές των 318d, 320d, 320i και 330i πρέπει να συμβιβαστούν με τετρακύλινδρους δύο λίτρων, απόρροια των απαιτήσεων για χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και κατανάλωσης. Το 330i που οδηγούμε είναι καινούργιο και ακούγεται ωραία. Οι μηχανικοί τοποθέτησαν ένα σύστημα εξάτμισης διπλής ροής,  στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των μοντέλων της σειράς 3, το οποίο σχηματίζει πλατιά χαμόγελα. 



Ο ήχος είναι πάντα παρών, χωρίς ποτέ να γίνεται ενοχλητικός-υπέροχο. Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός εξαιρετικού αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων της ZF, του οποίου οι χρόνοι αλλαγών έχουν μειωθεί ακόμα περισσότερο. Δεν εκπλήσσει λοιπόν το γεγονός ότι έχει εγκαταλειφθεί η λύση του συμβατικού χειροκίνητου κιβωτίου της σειράς 3.Το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης είναι πλέον πιο άμεσο και ρυθμίζεται ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου. 



Τα πρόσφατα εξελιγμένα αμορτισέρ ρυθμίζουν προοδευτικά τη σκληρότητα τους ανάλογα με τη διαδρομή. Αν ούτε αυτό σας είναι αρκετό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το προσαρμοστικό πλαίσιο M με τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις. Εμείς οδηγούμε την έκδοση με τα νέα στάνταρ αμορτισέρ σε συνδυασμό με την χαμηλότερη κατά 10 χιλιοστά σπορ ανάρτηση Μ. Μαζί με τη δίαιτα των 55 κιλών σε σύγκριση με τον προκάτοχό της και την απόλυτα ισορροπημένη κατανομή βάρους 50:50, η συμπεριφορά της 3αρας μοιάζει όπως τους παλιούς καλούς καιρούς. Μπορεί να είναι ακριβής μέσα στις σφιχτές στροφές και στη συνέχεια να ξεσπάει, χάρη στον πάντα ετοιμοπόλεμο συνδυασμό κινητήρα-μετάδοσης.



Στη λειτουργία «Traction» πιέζει, ελεγχόμενα, το πίσω μέρος προς τα έξω και θυμίζει την έννοια του παλιού καλού πισωκίνητου αυτοκινήτου. Τα αθλητικά καθίσματα εξασφαλίζουν τέλεια εφαρμογή. Χάρη στη νέα ακουστική, η νέα σειρά 3 είναι πολύ ήσυχη, εκτός από το ακόμα αρκετά σφιχτό πλαίσιο M.



Οι πουριτανοί μπορεί να θεωρήσουν ότι η νέα Σειρά 3 είναι πολύ συνθετική, πολύ μεγάλη και φορτωμένη με τεχνολογία, όμως αυτές είναι οι απαιτήσεις της αγοράς, της ασφάλειας και του χρόνου. Oι μηχανικοί της BMW έχουν τη δυνατότητα να γιορτάσουν τις αρετές μάρκας στη σειρά 3 και δεν θέλουν να ανταλλάξουν τη δουλειά τους παρά το δύσκολο τους έργο.

Συμπέρασμα
Η BMW έχει δώσει τα πάντα στη νέα σειρά 3. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό της, έχει γίνει υψηλής ποιότητας, σπορ και επιπλέον άνετη. Ακόμα και οι τετρακύλινδροι κινητήρες ακούγονται καλά τώρα! 


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων