Το μαγικό Hyundai

    Διαβάστηκε από 39966 αναγνώστες - 13/2/2020

    Το επόμενο μικρό θαύμα αφορά την παροχή χώρων. Το νέο Hyundai i10 διαθέτει για το μέγεθός του εκπληκτικά πολύ χώρο. Μπροστά έτσι κι αλλιώς, αλλά και πίσω οι ενήλικες κάθονται πολύ βολικά. Ουσιαστικά, μόνο οι επιβάτες με ύψος άνω των 1,90 m πρέπει να τραβήξουν κάπως το κεφάλι τους. Ο χώρος αποσκευών πάλι, διατηρεί τον όγκο των 252 λίτρων. Δεν εξηγείται διαφορετικά, αλλά μάλλον πρόκειται για σύμπτωση το ότι το ανταγωνιστικό VW up είναι υποδεέστερο κατά μόλις 1 λίτρο, ενώ στο Renault Twingo χωρούν εκεί μόνο αποσκευές με όγκο 188 λίτρων.



    Η Hyundai περιόρισε κάπως τη μαγεία στον τομέα των κινητήρων. Αρχικά λοιπόν, το νέο Hyundai i10 είναι διαθέσιμο μόνο με τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα του 1,0 λίτρου (67 PS) και τον τετρακύλινδρο των 1,2 λίτρων με τα 84 PS, κινητήρες που είναι αμφότεροι γνωστοί. Αργότερα θα προστεθεί στην γκάμα και ο 1.0 T-GDI. Κατά την πρώτη δοκιμή μας, το νέο Hyundai i10 εφοδιαζόταν με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων, που είναι απλά καλός, αλλά δεν υποβοηθάται από turbo και άμεσο ψεκασμό καυσίμου.



    Βέβαια, στο mini Hyundai εκτελεί τα καθήκοντά του χωρίς κανένα πρόβλημα. Αν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί ταχύτερα, πρέπει απλώς να αυξήσει τις στροφές του μηχανικού συνόλου μπροστά του. Το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, παρέχει στον οδηγό καλύτερη αίσθηση σε σχέση με του προκάτοχου μοντέλου, αν και εμείς θα θέλαμε πολύ να βλέπαμε στη θέση του ένα κιβώτιο 6 σχέσεων.



    Σε ό,τι αφορά τις ρυθμίσεις για την οδική συμπεριφορά (ανάρτηση, τιμόνι κτλ.), οι επιλογές της Hyundai δεν έγιναν μέσω μαγείας, αλλά με τη βοήθεια της ικανότητας και της εμπειρίας των Κορεατών. Το i10 είναι στον δρόμο σταθερό και ήσυχο, η οδική συμπεριφορά του είναι καλή και με την άνεση, που παρέχει η ανάρτησή του, κάλλιστα διεκδικεί την κορυφαία θέση στην κατηγορία του. Τα πάντα λοιπόν, είναι πια πολύ ώριμα.



    Το νέο Hyundai i10, ξεπερνά το πλαίσιο της κατηγορίας του τελικά με τον εξοπλισμό ασφαλείας του, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει standard συστήματα υποβοήθησης για φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αλλά και για τη διατήρηση της λωρίδας. Επίσης, το mini Hyundai εξοπλίζεται με συστήματα, που εφιστούν την προσοχή στον οδηγό, όπως επίσης και με σύστημα υποβοήθησης για την ανώτερη σκάλα των φώτων.
    Οι τιμές για το νέο i10 ξεκινούν στη Γερμανία από τα 10.990 ευρώ για την έκδοση 1.0, ενώ η έκδοση, που οδηγήσαμε (1.2) έχει τιμή εκκίνησης τα 15.690 ευρώ. Πολύ όμορφα μας φαίνονται όλα αυτά, αλλά αν έχεις να κάνεις με μάγους...



    Συμπέρασμα
    Το νέο Hyundai i10 δίνει μία εκπληκτικά κυρίαρχη παράσταση. Παρέχει πολύ χώρο και έναν πλήρη εξοπλισμό ασφάλειας και πολυμέσων. Μικρές είναι μόνο οι διαστάσεις...
     

    Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει