Μπήκε στην πρίζα

    Διαβάστηκε από 28044 αναγνώστες - 12/2/2020

    Στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο πρόγραμμα το αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 135 km/h, το υβριδικό πρόγραμμα συνδυάζει αυτόματα ανάλογα με τις ανάγκες έναν από τους δύο κινητήρες και στο πρόγραμμα “sport” αμφότεροι οι κινητήρες τα δίνουν όλα. Η επιλογή “comfort” υποστηρίζει το υβριδικό σύστημα κίνησης με την ανάρτηση, που είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και παρέχει στο αυτοκίνητο αισθητά περισσότερη ηρεμία.



    Τα ίδια ισχύουν για το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, που λειτουργεί απαλά και προσεκτικά. Το σύστημα μετάδοσης εφοδιάζεται με μία λειτουργία φρεναρίσματος, η οποία επιβραδύνει το αυτοκίνητο αυτόματα, όπως το «φρένο» ενός κινητήρα, με το που αφήνει ο οδηγός το δεξί πεντάλ. Την ίδια στιγμή γίνεται και ανάκτηση ενέργειας από την μπαταρία του αυτοκινήτου. Η τελευταία, που είναι χωρητικότητας 11,5 kWh, μπορεί να φορτιστεί σε ένα wall box 3,7 kW σε τρεις ώρες. Φυσικά, στην οικιακή πρίζα η πλήρης φόρτιση μπορεί να διαρκέσει ακόμα και 6,5 ώρες.



    Το Peugeot 508 Hybrid ξεκινά από την «πλούσια» εξοπλιστική εκδοχή “Allure” από τα 44.000 ευρώ (Γερμανία), ενώ η SW εκδοχή είναι ακριβότερη κατά 1.100 ευρώ. Η κορυφαία εκδοχή “GT”, που ξεκινά από τα 50.500 ευρώ (SW: 51.600 ευρώ), πέρα από την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, διαθέτει επίσης ηχοσύστημα, προβολείς LED και σύστημα εκκίνησης λειτουργίας κινητήρα χωρίς κλειδί (keyless-go-system). Ο κίνδυνος μετάδοσης του ιού είναι πολύ μεγάλος!

    Συμπέρασμα
    Το Peugeot 508 Plug-in-Hybrid δεν μπορεί να πλησιάσει σε επίπεδο δυναμικής οδικής συμπεριφοράς και κατανάλωσης, ούτε το εξίσου ισχυρό βενζινοκίνητο «αδερφάκι» του, ούτε το κορυφαίο diesel μοντέλο. Ωστόσο, για χρήση στην πόλη και για σύντομες διαδρομές, η λιμουζίνα και το station wagon με την πρίζα -με την προϋπόθεση ότι αυτή χρησιμοποιείται συχνά για τη φόρτιση της μπαταρίας- είναι εναλλακτικές, που μπορούν να χρησιμοποιούνται με άνεση στην καθημερινότητα.

    Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει