ΟΔΗΓΟΥΜΕ: VW T-Cross

Διαβάστηκε από 2162 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/4/2019

Ο Ταύρος (VW T-Cross), είναι κατά κάποιο τρόπο ένα είδος SUV, στην συνομοταξία των ζώων. Έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος, του αρέσει να σηκώνει σκόνη, μπορεί να περάσει από παντού και ενίοτε κάνει την φιγούρα του και μέσα στην πόλη...

 
   
Το VW T-Cross έρχεται τον προσεχή Μάιο. Το νέο SUV της VW, kατασκευάζεται στην Παμπλόνα της Ισπανίας, είναι  πιο άνετο από το Polo και ελάχιστα πιο ακριβό. Σε κάθε περίπτωση, η Παμπλόνα, είναι γνωστή κυρίως για δύο πράγματα: α) τον ετήσιο αγώνα των βοοειδών και β) το εργοστάσιο της VW, στο οποίο οι Ισπανοί κατασκευάζουν το Polo, τα τελευταία 35 χρόνια.



Σχεδίαση: με 19 εκ. απόσταση από το έδαφος
Τώρα ήρθε η ώρα του Τ-Cross, που μπορεί να βασίζεται τεχνολογικά στο Polo, εντούτοις ανήκει οπτικά σε μια υψηλότερη κατηγορία. Τα 19 εκατοστά απόστασης από το έδαφος, το καθιστούν κατάλληλο για κάθε χρήση. Εντυπωσιακό ότι μπορείτε να καθίσετε 60 εκατοστά πάνω από την άσφαλτο και 30 πάνω από το δάπεδο του αυτοκινήτου, (το ρυθμιζόμενο ύψος στο κάθισμα του οδηγού είναι στην βασική έκδοση, τέλειο!). Το μικρότερο SUV της Volkswagen θα μπορούσε να ενσωματώσει ένα σύστημα τετρακίνησης, αλλά δεδομένου ότι το βασικό πεδίο δράσης του έτσι και αλλιώς είναι η πόλη, αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα. Όποιος θέλει ένα πραγματικό off-road αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία, θα κοιτάξει κάποιο άλλο μοντέλο. Με μήκος μόλις 4,11 μέτρα και πλάτος 1,76 μέτρα, το T-Cross ταιριάζει σε όλους τους χώρους στάθμευσης, ακόμα και στη στενότερη ισπανική συνοικία. Είναι έξι εκατοστά στενότερο από τον συγγενή του, τον συναγωνιστή του Golf, το T-Roc.



Κινητήρες: από 95 ίππους
Και τι γίνεται με τους κινητήρες; Στη βάση βρίσκεται ένας τρικύλινδρος του ενός λίτρου, με 95 ίππους και χειροκίνητο πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Συνιστούμε το συνδυασμό βενζίνης 115 ίππων και εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων. Διαθέτει τον ελαφρώς γκρινιάρη τρικύλινδρο ήχο που μας αρέσει, μαζί με συνετή κατανάλωση που έφτασε τα 6,3 λίτρα στο γύρο δοκιμών. Πάνω απ όλα, ταιριάζει με το ακριβές κιβώτιο ταχυτήτων έξι ταχυτήτων. Ο ντίζελ των 1.6 λίτρων; Καταναλώνει μόνο 5,1 λίτρα, αλλά τον αισθάνεσαι παράξενα σφιγμένο, όπως και τόσοι άλλοι ντίζελ Euro-6d-Temp. Αυτοί οι κινητήρες είναι παράξενα σφιχτοί στο γκάζι, επειδή πρακτικά δεν επιτρέπεται να εμπλουτίσουν το μίγμα ντίζελ-αέρα, σχεδόν σε καμία κατάσταση οδήγησης.



Το T-Cross συμπεριφέρεται σαν ένα τυπικό VW, ένα καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο με τέλειο σύστημα διεύθυνσης και ισορροπημένη απόσβεση ελατηρίων. Κάντε μια χάρη στον εαυτό σας και μην επιλέξετε τους εξτρά τροχούς των 18 ιντσών. Έχουν αυτό το κάτι, αλλά επιβαρύνουν την άνεση. Η έκπληξη είναι στο πίσω μέρος, όπου οι ψηλοί επιβάτες κάθονται καλύτερα από το ακριβότερο T-Roc, επειδή το T-Cross κατασκευάζεται ένα εκατοστό ψηλότερο. Επιπλέον, η σειρά των πίσω καθισμάτων μπορεί να μετακινηθεί διαμήκως, έως 14 εκατοστά.



Ένα αντίστοιχα εξοπλισμένο Polo στη Γερμανία, είναι από 350 έως 625 ευρώ φθηνότερο και πολλοί θα βρουν την επιλογή ανάμεσα στα δύο, εύκολη. Βέβαια, όπως συμβαίνει πάντα με την VW, αυτή επιλογή δεν είναι πραγματικά φθηνή. Ξεκινάει από 17 975 ευρώ, τιμή Γερμανίας. Με λίγη γαρνιτούρα, βρίσκεσαι γρήγορα πάνω από τα 20 000. Πρέπει να το φανταστείτε! Για τα ίδια χρήματα παίρνετε δέκα καθαρόαιμους ταύρους.

Συμπέρασμα: Η VW δεν ανακάλυψε τον τροχό με το T-Cross, αφού προσφέρει κάτι που διαθέτουν και άλλοι. Παρόλα αυτά, πάμε στοίχημα ότι θα συνεχίσει να σημειώνει επιτυχία; Επειδή προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και μεταβλητότητα από το Polo και είναι μόνο μερικές εκατοντάδες ευρώ πιο ακριβό.


 
Τι μας άρεσε και τι όχι:
Ταιριάζει σε όλους τους χώρους στάθμευσης και κάθεσαι όμορφα. Υψηλές είναι δυστυχώς και οι τιμές: Γιατί κοστίζει 2000 ευρώ περισσότερο από ό, τι ο αδελφός του Seat  Arona;


 

 
   

Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων