Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Σύγχρονος κινητήρας και συμπεριφορά διαμάντι

15/7/2021

Κάτω από το καπό της έκδοσης δοκιμής βρίσκεται ένας υπερσύγχρονος κινητήρας πετρελαίου. Ονομάζεται 1.5 BlueHDi, είναι τετρακύλινδρος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και φέρει σύστημα υπερπλήρωσης με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας (VTG), ώστε να παρουσιάζει μηδενική υστέρηση. Το αποτέλεσμα είναι να παράγει τη μέγιστη ισχύ των 130 ίππων, ενώ η ροπή των 300 Nm έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.504 κιλών (συμπεριλαμβανομένου του οδηγού), επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 192 χλμ./ώρα. Στην έκδοση της δοκιμής η κίνηση περνά αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων. Όσον αφορά στις ανάγκες του κινητήρα για καύσιμο, η Peugeot αναφέρει 5 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης. Στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε τη μέση τιμή να αγγίζει τα 6,5 λτ./100 χλμ., αλλά με την επιλογή του προγράμματος «ECO» και πιο συντηρητική οδήγηση είναι εφικτό να μειωθεί ακόμη περισσότερο.


Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 1.5 BlueHDi, είναι τετρακύλινδρος και φέρει σύστημα υπερπλήρωσης με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας (VTG), ώστε να παρουσιάζει μηδενική υστέρηση. Το αποτέλεσμα είναι να παράγει τη μέγιστη ισχύ των 130 ίππων, ενώ η ροπή των 300 Nm έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 1.5 BlueHDi, είναι τετρακύλινδρος και φέρει σύστημα υπερπλήρωσης με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας (VTG), ώστε να παρουσιάζει μηδενική υστέρηση. Το αποτέλεσμα είναι να παράγει τη μέγιστη ισχύ των 130 ίππων, ενώ η ροπή των 300 Nm έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Στον δρόμο: Ένα οδηγοκεντρικό SUV
Μπορεί τα μοντέλα της SUV κατηγορίας να δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στην άνεση, αλλά στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο που αρέσκεται στο να κινείται και με πιο σβέλτο ρυθμό. Ο κινητήρας δείχνει πρόθυμος να ακολουθήσει τις «εντολές» του πεντάλ και δείχνει «ζωντανός» ακόμα και στις χαμηλές στροφές λειτουργίας. Γενικότερα, όμως, η αίσθηση που αποκομίζει κανείς κατά την οδήγηση του Peugeot 3008 είναι ενθουσιώδης με τα ελαστικά της Goodyear, Vector τεσσάρων εποχών, να αποδεικνύονται πολύ καλά και να συμβάλλουν στο έπαρκο. Η θέση οδήγησης είναι ιδανική, το ίδιο όμως δεν ισχύει και για την ορατότητα προς τα πίσω, ενώ επιλογέας και πεντάλ φρένων ενθουσιάζουν με την αίσθηση που αφήνουν στον οδηγό. Από την άλλη, τα πέντε προγράμματα οδήγησης (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF), η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Assist Descent Control) είναι αρκετά ώστε το Peugeot 3008 να προσφέρεται για ήπιες «off road» διαδρομές.

Η τιμή του ανανεωμένου Peugeot 3008 ξεκινά από τα 25.900 ευρώ, ενώ στην περίπτωση της πετρελαιοκίνητης έκδοσης δοκιμής το κόστος αυξάνεται στα 26.900 ευρώ. Όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας, τα 130 γρ./χλμ. CO2 του 1.5 BlueHDi διαμορφώνουν το ποσό στα μόλις 83 ευρώ.

Συμπέρασμα
Η μάχη των πωλήσεων στην C-SUV κατηγορία καλά κρατεί και το ανανεωμένο Peugeot 3008 έρχεται με κορυφαία ποιότητα, χώρους και οδηγική συμπεριφορά να αποδείξει ότι η εμπορική του επιτυχία μόνο τυχαία δε μπορεί να χαρακτηριστεί. Παραμένει μία πολύ καλή επιλογή και όλα δείχνουν ότι το ταξίδι της επιτυχίας θα συνεχιστεί. 

 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Peugeot 3008 fl 1.5 BlueHDi 130 PS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.499
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Πετρέλαιο
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 130 /3.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 300/1.750
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 192
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1584
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 5
Μέση Δοκιμής 6,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 129
Χώρος αποσκευών(λτ.) 520
Τιμή από (ευρώ) 25.900

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »