
Είναι άνετο στο δρόμο με υψηλή ποιότητα κύλισης, χωρίς να παίρνει μεγάλες κλίσεις
Το Peugeot 5008 χρησιμοποιεί την πλατφόρμα STLA Medium, η οποία είναι νέα και ουσιαστικά έκανε το ντεμπούτο της το 2003 με το 3008. Η ακαμψία του πλαισίου, σε συνδυασμό με τη ρύθμιση της ανάρτησης που κρατά τις κλίσεις μετριασμένες, εκπέμπει σιγουριά στον οδηγό και του επιτρέπει να κινηθεί με σβέλτους ρυθμούς, με την πρόσφυση να παραμένει υψηλή και τη συμπεριφορά να είναι ουδέτερη.
Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο και σαφές σε πληροφόρηση, ενώ ισχυρά είναι και τα φρένα, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν απόσταση πλήρους ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 38,3 μέτρα.
Σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου, το γαλλικό SUV είναι άνετο και ξεκούραστο, έχοντας παράλληλα υψηλή ποιότητα κύλισης. Η ηχομόνωση της καμπίνας είναι πολύ καλή, γεγονός που δεν επιτρέπει στον ήχο του κινητήρα και στους περιβαλλοντικούς θορύβους να εισέλθουν στο εσωτερικό του 5008, ενισχύοντας τον ταξιδιάρικο «χαρακτήρα» του.ς θορύβους να εισέλθουν στο εσωτερικό του 5008, ενισχύοντας τον ταξιδιάρικο «χαρακτήρα» του.
Παρά το μεγάλο του όγκο, το Peugeot 5008 δεν θα αποτελέσει πρόβλημα στην κίνηση μέσα στα στενά της πόλης, χάρη στο τιμόνι που «κόβει» αρκετά, με την camera οπισθοπορείας και τους αισθητήρες παρκαρίσματος να είναι επιπλέον χρήσιμοι βοηθοί στις μανούβρες και στο παρκάρισμα.
Το Advanced Traction Control της Peugeot χρησιμεύει κατά την κίνηση επάνω σε ολισθηρές επιφάνειες, γεγονός που επιτρέπει την κίνηση σε εκτός δρόμου «μονοπάτια». Το τελευταίο γίνεται πιο εφικτό από την απόσταση από το έδαφος που είναι 19,4 εκατοστά.
Το Peugeot 5008 Hybrid είναι διαθέσιμο από το εισαγωγικό πακέτο Allure. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει τη συστοιχία οθονών 21 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και την οθόνη infotainment, LED φανάρια, camera οπισθοπορείας 180 μοιρών, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, φιμέ πίσω τζάμια, καθώς και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.
Εν κατακλείδι, το Peugeot 5008 Hybrid είναι ένα SUV που εντυπωσιάζει τόσο με την εμφάνιση όσο και με την αίσθηση πολυτέλειας που αναβλύζει, ενώ καταφέρνει να προσφέρει χώρους για 7 ενήλικες επιβάτες. Ο μεγάλος όγκος του δεν γίνεται εύκολα αντιληπτός στο δρόμο, χάρη στο «πάτημα» που προσφέρει η ρύθμιση της ανάρτησής του. Τέλος, ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης κρίνεται πλούσιος.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | Peugeot 5008 Hybrid 136 e-DCS6 |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.199 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 3 σε σειρά/12 |
Τροφοδοσία | Aμεσoς ψεκασμός, turbo + MHEV 48V |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 145/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 230/1.750 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/αυτόματο/εμπρός |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,8 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,9 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,6 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 200 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.780 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 5,8 |
Μέση δοκιμής | 7,5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* | 130 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 55 |
Σελ. 1 | Peugeot 5008 Hybrid: 7-θέσιο SUV με premium χαρακτήρα |
Σελ. 2 | Το νέο Peugeot 5008 έχει φουτουριστικό και κομψό design |
Σελ. 3 | Το εσωτερικό εντυπωσιάζει, έχει χώρους για 5 ψηλούς ενήλικες και 2 παιδιά |
Σελ. 4 | Το Peugeot 5008 καίει 5,8 λτ/100 χλμ στο ταξίδι και 6,6 λτ/100 χλμ στην πόλη |
Σελ. 5 | Είναι άνετο στο δρόμο με υψηλή ποιότητα κύλισης, χωρίς να παίρνει μεγάλες κλίσεις |
autoagora Team