4 φωτογραφίες »

Renault R5: Mε 406 ίππους και Group B σχεδίαση

Διαβάστηκε από 6414 αναγνώστες - 27/7/2021

Το θρυλικό Renault 5 Turbo ξαναπαίρνει σάρκα και οστά με κινητήρα 406 ίππων, τεχνολογία αιχμής και διατηρώντας το ιδιαίτερο σχεδιασμό του αγωνιστικού Group B.

Το 5αρί έχει γράψει την δική του ιστορία στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και όχι μόνο. Αγαπήθηκε όσο ελάχιστα αυτοκίνητα, ειδικά στην turbo έκδοση και όσοι το έχουν ακόμα στη κατοχή του το προσέχουν σαν κόρη οφθαλμού. 36 χρόνια μετά το τέλος παραγωγής του 5 Turbo, η εταιρία Legende Automobiles το αναβιώνει παίρνοντας τα καλύτερα στοιχεία από την πρώτη και δεύτερη γενιά του R5 και δημιουργώντας ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με το σχεδιασμό των 80s που όλοι θυμόμαστε.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »


Το σώμα του γαλλικού πυραύλου είναι κατά κύριο λόγω από ανθρακόνημα για μείωση βάρους και έχει διατηρηθεί το αυθεντικό bodykit σχεδίασης Βertone με τα φαρδιά φτερά, με μικρές τροποποιήσεις κυρίως στο πίσω μέρος λόγω των τελικών της εξάτμισης που βγαίνουν στο κέντρο. Στα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω συναντάμε LED φώτα, οι ζάντες είναι 16 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω ενώ έχουν μεγαλώσει και τα μετατρόχια για καλύτερο πάτημα.

Σπαρτιάτικο το εσωτερικό με αυτά που ξεχωρίζουν να είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το roll-cage και το ιδιαίτερο τιμόνι

Σπαρτιάτικο το εσωτερικό με αυτά που ξεχωρίζουν να είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το roll-cage και το ιδιαίτερο τιμόνι


Εσωτερικά η καμπίνα είναι πολεμική και έχει μόνο τα βασικά που χρειάζεται ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Μια πινελιά του σήμερα είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το τιμόνι είναι τετραγωνισμένο και τα bucket καθίσματα διαθέτουν ζώνες 6 σημείων! Το αυτοκίνητο εννοείται ότι διαθέτει roll-cage και το χρώμα που επικρατεί στο εσωτερικό είναι το γκρί, με τα διακοσμητικά πορτοκαλί δαχτυλίδια των αεραγωγών να κάνουν αντίθεση. Το μόνο που μοιάζει ξένο σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, όπως το R5, είναι ο διζωνικός κλιματισμός που έχει τοποθετηθεί ενώ το infotainment δεν υπάρχει ούτε σαν ιδέα.

Το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που είναι τοποθετημένος στο κέντρο του πλαισίου και αποδίδει 406 ίππους ! Η δύναμη περνάει στο πίσω άξονα μέσω ένας σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων, που έχει όμως κανονικό επιλογέα σχέση στη καμπίνα και δίνει στον οδηγό τον πλήρη έλεγχο του κινητήρα.

Η εταιρία που το ανέπτυξε δεν έχει αναφέρει καμία πληροφορία προς τη τιμή του R5 αλλά και για τα αντίτυπα που θα κατασκευαστούν. Εμείς το μόνο που έχουμε να πούμε είναι ότι χαιρόμαστε που βλέπουμε ένα θρυλικό αυτοκίνητο πάλι στο δρόμο και ευχόμαστε κάποια στιγμή να πέσει στα χέρια μας.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »