Το 1.500άρι Leon, ανεβάζει ακόμα περισσότερο, το ήδη καλοστημένο και εγγυημένο Leon.

Με εξαιρετικά φρένα, γεμάτο κινητήρα και καλή κατανάλωση, ξεπερνάμε την σφικτή ανάρτηση.

Λιτό και λειτουργικό το εσωτερικό, με μοναδική ένσταση την τόσο μικρή οθόνη.

Δοκιμή: SEAT Leon 1.5 TSI 130 PS - Αντιβίωση στο downsizing

Διαβάστηκε από 1552 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/2/2019

Επειδή πολλοί παραμένουν ακόμα καχύποπτοι γύρω από τους 1.000άρηδες turbo κινητήρες, το Leon ανοίγει την αγκαλιά του με νέο 1.500άρη, 4κύλινδρο μοτέρ.

 
   
Ένα τόσο καλοπουλημένο μοντέλο δεν θα μπορούσε να φοράει παρωπίδες και να ακολουθεί πιστά ένα μόνο ρεύμα. Σέβεται και αυτούς που θέλουν πιο… άνετους και απλόχερους κινητήρες.

Εμφάνιση-Σχεδίαση: Προσεγμένες μικρές πινελιές ανανέωσης 
Η πιο βασική διαφορά σε ότι έχει να κάνει με την εξωτερική σχεδίαση και το παρουσιαστικό του αμαξώματος, έγκειται στη νέα μπροστινή μάσκα, μαζί με τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και στα δύο άκρα. Τα νέα φώτα ημέρας LED μαζί με το μοντέρνο νέο μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων, δίνουν μοναδική νυχτερινή ταυτότητα στο ανανεωμένο Leon. Φυσικά δεν μοιάζει με κανένα άλλο και έχει καταφέρει να κεντρίσει αγοραστές από όλα τα target groups. Καταφέρνει και χει κάτι ξεχωριστό, χωρίς να προκαλεί και να «φωνάζει».

Εσωτερικό: Πολύ καλή ποιότητα και πιο φωτεινό εσωτερικό
Η νέα πιο ανυψωμένη διάταξη ανάμεσα στα δύο καθίσματα, μαζί με το ηλεκτρικό πλέον χειρόφρενο, καταλήγει σε μία πιο άνετη και βολική θήκη η οποία θα λύσει τα χέρια του οδηγού. Το μοντέλο δοκιμής, εξοπλίζεται με έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών (σε ακριβότερες εκδόσεις αγγίζει τις 8 ίντσες), η οποία αν και μικρή, έχει καλή πληροφόρηση. Στον τομέα της ποιότητας, το Leon χρησιμοποιεί ακόμα πιο πλούσιο μαλακό υλικό σε ταμπλό, ενώ την γενικότερη εικόνα αναβαθμίζουν και οι επενδύσεις σε πόρτες και καθίσματα. Η συναρμογή είναι άψογη και δεν θα προβληματίσει ούτε σε βάθος χρόνου. Αρκετό λιτό γενικά μα πρακτικό, θα μεταφέρει άνετα 4 επιβάτες, ενώ τα 380 λτ. χώρου είναι μία καλή μέση τιμή.

Κινητήρας-επιδόσεις: Του πάει γάντι ο 1.500άρης, με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων
Ο 1.5 TSI 4κύλινδρος κινητήρας, αποδίδει 130 ίππους και 200 Nm ροπής, ενώ διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για μεγαλύτερη οικονομία. Στην πράξη, είναι εντυπωσιακά πιο πλούσιος από τον αδελφό 1.0 TSI και κινεί με πολύ περισσότερη άνεση το αμάξωμα. Παρά το ίδιο νούμερο ροπής, πλέον αυτή είναι διαθέσιμη από  πιο χαμηλά, ενώ τα 130 άλογα, φαίνονται σε κάθε ξεκίνημα. Αξίζει να αναφέρουμε κάποια νούμερα όπως το 0-100 σε 9.3 δευτ., τελική στα 203 χλμ./ώρα και μέση πραγματική κατανάλωση στα 6.4 λτ./100χλμ. 

Οδηγική συμπεριφορά: Αρκετά σπορτίφ, με κύριο γνώμονα την οικονομία
Εφόσον μιλάμε για ένα μικρομεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο, κύριος στόχος είναι να βρεθεί η χρυσή τομή ανάμεσα σε επιδόσεις και οικονομία. Το SEAT Leon σε αυτή του την έκδοση, έχει κάθε λόγο να περηφανεύεται, μιας και οδηγώντας το, θα καταλάβετε και εσείς πως με την ίδια άνεση που θα ανεβάσει στροφές, θα φρενάρει αποτελεσματικά, θα στρίψει (κύκλος στροφής 10.3 μ.) και θα φιλτράρει τις λακκούβες. Όσο για το τελευταίο, μπορεί η πίσω ανάρτηση να είναι μερικές φορές νευρική και αρκετά σφικτή, όμως θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους σε κάθε περίσταση.

Συμπέρασμα
Ο πληθωρικός νέος χαρακτήρας του Leon, του πάει πολύ, αναβαθμίζοντας τα ήδη θετικά χαρακτηριστικά του. Με πρώτο γνώμονα την κατανάλωση και έπειτα τις επιδόσεις, αποτελεί πάντα μία εξαιρετικά value for money επιλογή.

Tags: SEAT , SEAT LEON
 
   

SEAT LEON - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων