Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Κομψό και επιθετικό μπροστινό τμήμα, σε ένα γενικότερα κομψό σύνολο.

Το προσθιοκίνητο Tucson τα καταφέρνει εξαιρετικά στο στεγνό οδόστρωμα, ακόμη και το χειμώνα.

Σύντομη ξεκούραση για οδηγό και όχημα σε μια πανέμορφη ελβετική λίμνη.

Πρακτικό, σχετικά κομψό και άνετο είναι το εσωτερικό του Tucson.

Με ασφάλεια και σιγουριά κυλάει το κορεάτικο μοντέλο στους ρουμανικούς δρόμους, καθ΄οδόν για την Τρανσυλβανία.

Ο χώρος αποσκευών, καλύπτει μεγάλες, αλλά και «μικρότερες ανάγκες»

Και στην παραλία του Thorax στη Δανία, το Tucson έδειχνε να πατάει γερά στο έδαφος, ακόμη και χωρίς τετρακίνηση.

Μυώδες και όμορφο είναι το πίσω τμήμα του κορεάτικου μοντέλου.

Hyundai Tucson: Πόσο αντέχει μετά από 100.000 χλμ;

Διαβάστηκε από 77629 αναγνώστες - 9/10/2018

Υποβάλλαμε το Hyundai Tucson σε μια σκληρή δοκιμασία 100.000 χλμ., με το πρόσημο στο τέλος της μέρας μόνο ως θετικό να μπορεί να χαρακτηριστεί με ελάχιστες εξαιρέσεις, άλλες αναμενόμενες, άλλες όχι και τόσο.

Η Hyundai δραστηριοποιείται στην κατηγορία των SUV πάνω από δύο δεκαετίες με κύριους εκπροσώπους της στην κατηγορία το Santa Fe, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη στην Ευρώπη το 2000 και φυσικά το αναγνωρίσιμο και καταξιωμένο Tucson, το οποίο και επιλέξαμε για τη δοκιμή μας μακράς διαρκείας των 100.000 χλμ.

Είναι άραγε αλήθεια όλα έχουν γραφτεί κατά καιρούς για το κορεάτικο μοντέλο; Η απάντηση και η τελική ετυμηγορία θα δοθεί στο τέλος τούτης της απαιτητικής δοκιμασίας, όταν και θα κάνουμε το Tucson «φύλλο και φτερό» με τη συνεργασία των ειδικών επί του θέματος συναδέλφων της Dekra. Το ταξίδι μόλις ξεκίνησε λοιπόν. Στη διάθεση μας είχαμε ένα προσθιοκίνητο Tucson, το οποίο μάλλον αδικείται από το ανοιχτό μεταλλικό χρώμα της άμμου, το οποίο και «επισκιάζει» τρόπον τινά την κατά τα άλλα κομψή και δυναμική του εμφάνιση. Αυτά είναι όμως λεπτομέρειες πια, καθώς κινούμαστε ήδη με το κορεάτικο μοντέλο και αρχίζουμε να καταγράφουμε τα θετικά του στοιχεία και ένα από αυτά δεν μπορεί παρά να είναι ο κινητήρας, ο οποίος σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία αποδίδει 136 ίππους, στη δική μας μέτρηση έδειξε όμως 148,9 ίππους.

Και όλα αυτά με μια λογική κατανάλωση της τάξης των 7,3 λίτρων, η οποία μπορεί να φαντάζει υψηλή (4,2 λτ/100 χλμ. η εργοστασιακή τιμή), δεν είναι όμως αν αναλογιστεί κάποιος ότι τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάναμε στον αυτοκινητόδρομο, κινούμενοι μάλιστα σε ταχείς ρυθμούς. Η αλήθεια είναι ότι θα θέλαμε να έχουμε στη διάθεση μας ένα τετρακίνητο μοντέλο, αλλά έστω κι έτσι το Tucson μας αποζημιώνει με την καλή και ασφαλή του οδική συμπεριφορά. Ακόμη και όταν κινούμασταν με 6η ταχύτητα το Tucson δεν φάνηκε να χάνει καθόλου από τη σπιρτάδα του, τουναντίον μάλιστα, καθώς φάνηκε να έχει και άλλα αποθέματα. Το σύστημα διεύθυνσης είναι σαφώς βελτιωμένο έναντι των προγενέστερων κορεάτικων μοντέλων, παρέχοντας επαρκή και σαφή πληροφόρηση.

Στο εσωτερικό οι χώροι είναι υπεραρκετοί ως απόρροια του μεγάλου μεταξονίου (2.670 χλστ.), ο χειρισμός των διακοπτών γίνεται εύκολα και απλά, ενώ και εργονομία δεν δίνει λαβές για σχόλια. Μοναδικές «παραφωνίες» συνιστούν τόσο η υψηλή γραμμή των παραθύρων, η οποία και περιορίζει την ορατότητα των παιδιών προς τα έξω, ενώ ένα θεματάκι υπάρχει και με τη συνδεσιμότητα, καθώς το σχετικό σύστημα αδυνατεί να συγκρατήσει τις τελευταίες καταχωρήσεις, τον αισθητήρα βροχής ο οποίος ενεργοποιείται χωρίς λόγο και τον ενίοτε «απρόθυμο» στο άνοιγμα, μέσω του σχετικού μπουτόν από το εσωτερικό, χώρο αποσκευών. Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι το Tucson είναι εξαιρετικά ήσυχο στο εσωτερικό του, χάρη στην υποδειγματική δουλειά που έχει γίνει στον τομέα της ηχομόνωσης.


Κατά τα άλλα ειδικής μνείας χρήζει το γεγονός ότι το Tucson δεν εμφάνισε σημάδια κόπωσης, ακόμη και μετά από τα 100.000 χλμ. διαδρομής. Κάποια ανταλλακτικά είχαν φτάσει στο όριο του βεβαίως, αλλά αυτό μόνο αφύσικο δεν είναι. Και μιας και μιλάμε για ανταλλακτικά, αυτά μόνο φθηνά δεν είναι, για αυτό το λόγο όμως δίνει η Hyundai 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Ο κινητήρας και το κιβώτιο ήταν στο τέλος της διαδρομής σε άριστη κατάσταση και έτοιμοι γι άλλες 100.000 χλμ. 

Γρήγορος έλεγχος 
Το αγοράζω ή όχι; 

Εννοείται πως ναι, για όλους τους λόγους που αναφέρονται πιο πάνω, αλλά και πιο κάτω. 

Χρονοδιάγραμμα
Καταχωρήσεις στο βιβλίο διαδρομής:
Μετά από κάθε νέα εκκίνηση το ραδιόφωνο ενεργοποιείται αυτόματα από μόνο του, όχι όμως στη συχνότητα που επελέγη τελευταία. 
28.925 χλμ.: Αδύναμα φώτα πορείας (H7).
62.756 χλμ.: Οι δίσκοι φρένων και τα τακάκια μπροστά «παρέδωσαν» πνεύμα. 
86.566 χλμ: Το χειροκίνητο κιβώτιο λειτουργεί ήρεμα και με σαφήνεια. 
93.212 χλμ. Η λέξη κούραση είναι άγνωστη για το Tucson, το οποίο είναι ζωηρό όπως και την πρώτη μέρα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις