6 φωτογραφίες »

Skoda Scala G-TEC: στο club του CNG

Διαβάστηκε από 9255 αναγνώστες - 25/5/2020

Μετά από την Octavia, σειρά έχει και το Skoda Scala να αποκτήσει, όχι μία αλλά 3 δεξαμενές φυσικού αερίου και να προσφέρει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση. Με CNG αυτονομία που φτάνει στα 410χλμ. αλλά και 1.000άρη κινητήρα βενζίνης, καταπίνει χιλιόμετρα και όχι ευρώ.

 
 
Η συγκεκριμένη έκδοση του Scala ονομάζεται G-TEC και χρησιμοποιεί 3κύλινδρο 1.000άρη που αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής, παρέχοντας ελάχιστες εκπομπές αερίων ρύπων.
 
Εμφάνιση – σχεδίαση: Μόνη διαφορά, ένα λογότυπο
Παρατηρώντας το Scala από μπροστά, σίγουρα θα σας τραβήξει τα βλέμματα η μεγάλη κάθετη μάσκα αλλά και τα αιχμηρής σχεδίασης φωτιστικά σώματα LED, ενώ από το πλάι, δείχνει πραγματικά πιο μεγάλο από ότι είναι (4.362 χλστ). Η χαμηλή οροφή προσθέτει στο σύνολο, ενώ και στο πίσω μέρος, αντικρίζουμε μεγάλο παρ μπριζ και λεπτής σχεδίασης φώτα. Δεν προσπαθεί να μοιάσει ούτε σε SUV, ούτε σε κάτι άλλο, είναι το Scala με την δική του υπογραφή και είναι η έκδοση G-TEC αποκτώντας το αντίστοιχο λογότυπο, και τίποτα παραπάνω.



Εσωτερικό: Ποιοτικό, άνετο και σε μόνιμη συνδεσιμότητα
Και ο εσωτερικός διάκοσμος της συγκεκριμένης έκδοσης δεν επηρεάζεται από την παρουσία του διπλού καυσίμου. Έτσι και εδώ το ταμπλό χτίζεται γύρω από μία κυματοειδή γραμμή η οποία «ενσωματώνει» οπτικά την οθόνη αφής του infotainment με την τελευταία να ξεκινά από τις 6 ίντσες και φτάνει μέχρι και τις 9.2. Έχει χρησιμοποιηθεί σχεδόν αποκλειστικά μαλακό υλικό, ενώ ο πίνακας οργάνων που αντικρίζει μπροστά του ο οδηγός είναι μία οθόνη 10.25 ιντσών με 5 πιθανές διαφορετικές διαμορφώσεις. Η έκδοση αερίου G-TEC διατίθεται στα εξοπλιστικά επίπεδα Ambition και Style ώστε ο αγοραστής να μπορεί να αποκτήσει το σύνολο του εξοπλισμού που τον ενδιαφέρει, κρατώντας σταθερή την πολύ χαμηλή κατανάλωση.



Χώροι: Ελαφρώς μειωμένος ο χώρος αποσκευών
Το Scala παραμένει ένα από τα πιο ευρύχωρα hatchbacks της αγοράς με ιδιαίτερα ευρύχωρη καμπίνα αλλά και δεκάδες αποθηκευτικούς χώρους που θα λύσουν τα χέρια οδηγού και επιβατών. Αρκετός χώρος λοιπόν για κεφάλια και γόνατα για τους πίσω επιβάτες, όπου με μικρές παραχωρήσεις μπορούν να είναι και τρεις, ενώ το πορτ-παγκάζ λόγω των δεξαμενών φυσικού αερίου μειώνεται από τα 467 λτ. στα 339 λτ.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει