Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Με νέα μάσκα και φώτα ημέρας LED που δίνουν high tech νότες.

Στον αυτοκινητόδρομο είναι πιο σταθερό και προσφέρει καλύτερη άνεση.

Το μοναδικό επίτευγμα του Dacia Duster

Διαβάστηκε από 7121 αναγνώστες - 28/6/2018

Ό,τι πρέπει... - Η νέα γενιά του Dacia Duster έχει καταφέρει κάτι μοναδικό που αναμένεται να «μετρήσει» πολύ στην εμπορική του πορεία.

Τι είναι αυτό; Μα βέβαια, ότι κατάφερε να βελτιωθεί σημαντικά σε όλους τους τομείς κρατώντας ίδια  τιμή με το προγενέστερο μοντέλο. Είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την δικίνητη έκδοση με τον 1,500άρη ντίζελ κινητήρα που στο «δικό» μας Duster συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Δεν μπορούμε να σας κρύψουμε ότι μας κέρδισε και θα λέγαμε πως αυτή η έκδοση είναι ό,τι πρέπει…

Σχεδίαση: Μυώδης και καθαρόαιμη offroad
Η νέα γενιά αν και δεν έχει σχεδιαστεί σε λευκό χαρτί, καταφέρνει να είναι αρκετά διαφορετική από την προηγούμενη διατηρώντας όμως τα στοιχεία που έκαναν το αυτοκίνητο από την Ρουμανία τόσο πετυχημένο. Η σχεδίαση λοιπόν είναι και σε αυτή την γενιά  μυώδης και καθαρόαιμη offroad με πολλά χαρακτηριστικά που μυρίζουν χώμα όπως τα προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος, οι ράγες οροφής αλλά και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος.  Βλέποντας κάποιος το νέο μοντέλο, μένει με την αίσθηση ότι αυτό μπορεί να κινηθεί με άνεση ακόμα και στα πιο κακοτράχαλα βουνά. Η Dacia πέτυχε διάνα σε αυτόν τον τομέα.

Κινητήρας: Ζωντανός και οικονομικός
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις ο 4κύλινδρος, 8βάλβιδος ντίζελ κινητήρας χωρητικότητας 1,5 λτ. του Duster, ο οποίος με άμεσο ψεκασμό και turbo αποδίδει 110 ίππους και 260 Nm ροπής, διαθέσιμα μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Είναι ένας από τους καλύτερους κινητήρες diesel της αγοράς και αξίζει να σας θυμίσουμε πως κινεί ακόμα και μοντέλα της Mercedes και της Infinity. Η ροπή του εμφανίζεται χαμηλά και δίνει έτσι την αίσθηση ενός πολύ ζωντανού συνόλου που σε κερδίζει κυρίως με την πολιτισμένη και χωρίς έντονους κραδασμούς λειτουργία του. Συνεργάζεται πολύ σωστά με το 6άρι ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων με ομαλό τρόπο τόσο στην αυτόματη, όσο και στην χειροκίνητη σειριακή λειτουργία. Οι επιδόσεις του νέου Duster κρίνονται καλές τόσο από στάση όσο και εν κινήσει αλλά εκεί που τα  καταφέρνει πολύ καλά αυτός ο κινητήρας είναι στον τομέα της κατανάλωση καθώς η Dacia υπόσχεται πως το SUV της χρειάζεται μόλις 4,5 λτ για κάθε 100χλμ. Στην πράξη, με ελαφρύ πόδι και ενεργοποιημένη την λειτουργία «eco» είδαμε στον υπολογιστή ταξιδίου ακόμα και 6 λτ, νούμερο πολύ καλό για την κατηγορία του Duster.

Συμπέρασμα
Η  νέα γενιά του Duster είναι συνολικά αναβαθμισμένη έχοντας καλύτερη οδική συμπεριφορά και ποιότητα ενώ είναι σημαντικά πιο άνετο. Έχει πλέον καλύτερο εξοπλισμό και μπορεί να τα βάλει στα ίσα με τον σκληρό ανταγωνισμό. Την έκδοση με τον 1500άρη κινητήρα ντίζελ και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα την συνιστούσαμε ανεπιφύλακτα καθώς είναι… ό,τι πρέπει.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις