Έχει 180 ίππους, καίει μόλις 5,5 λτ/100χλμ και κινείται σβέλτα
26/10/2021
Η κορυφαία έκδοση της Corolla φοράει κάτω από το καπό της ένας δίλιτρο κινητήρα βενζίνης σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, με την συνολική απόδοση του συνόλου να ακουμπάει τους 180 ίππους και τα 190Νm ροπής. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας είναι από τα πιο αποδοτικά που συναντάμε στην αγορά, ενώ την ισχύ στους κινητήριους τροχούς περνάει ένα e-CVT κιβώτιο. Το σύνολο κινητήρας-κιβώτιο κινεί αξιοπρεπώς το αμάξωμα των 1,370 κιλών, επιταχύνοντας από το 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα και δίνοντας του τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα. Η κατανάλωση είναι ένα από τα μεγάλα ατού της Corolla, αφού μέσα στη πόλη δεν ξεπερνάει τα 5,5 λτ/100χλμ, ενώ η μέση περιορίζεται στα 7,1 λτ/100χλμ. Ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κινήσει για μικρές αποστάσεις το μοντέλο, προσφέροντας ταχύτητες μέχρι 115χλμ./ώρα.
Κοινοποίησέ το »
Δεν είναι GTi η Corolla, αλλά κινείται σβέλτα και με ασφάλεια
Η Corolla έχει δομηθεί πάνω στην πλατφόρμα TNGA, η οποία έχει δημιουργηθεί με σκοπό να προσφέρει άψογη οδηγική συμπεριφορά και μεγάλη ευστάθεια, κάτι που φαίνεται από τα πρώτα μέτρα πίσω από το τιμόνι της, που είναι άμεσο και ακριβές. Η πλατφόρμα φέρνει χαμηλά το κέντρο βάρους του μοντέλου, μειώνοντας έτσι τις κλίσεις στις στροφές και βελτιώνοντας τον έλεγχο του. Σίγουρα η Corolla μόνο σαν GTi επιλογή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, αλλά είναι αρκετά ευχάριστη στην οδήγηση, χωρίς να θυσιάζει την άνεση και την πρακτικότητα για την καθημερινή μετακίνηση. Η ποιότητα κύλισης είναι υψηλής ποιότητας, ενώ οι θόρυβοι που περνάνε στην καμπίνα σε καμία περίπτωση δεν είναι ενοχλητικοί. Η ανάρτηση, παρά τις 18αρες ζάντες, απορροφάει ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες των δρόμων, ενώ το αυτόματο κιβώτιο κάνει την ζωή του οδηγού πιο εύκολη, στο χάος των ελληνικών δρόμων. Το υβριδικό σύστημα δίνει τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά μέχρι και το 80% της διαδρομής εντός των τειχών της πόλης.
Η τιμή της Toyota Corolla στην κορυφαία της έκδοση ξεκινάει από τις 25.660 ευρώ και προσφέρει έως και 11 χρόνια εγγύηση στην μπαταρία.
Συνδυάζει επιδόσεις-κατανάλωση η Toyota Corolla
Με τη Τoyota Corolla με τον 2λίτρο υβριδικό σύστημα, ο οδηγός απολαμβάνει τη χρυσή τιμή μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας, χωρίς να υστερεί σε θέμα άνεσης και πρακτικότητας. Δεν απευθύνεται σε οδηγούς που ψάχνουν ένα GTI μοντέλο, αλλά θα σου δώσει την σπίθα που ζητάς, ώστε να κινηθείς σβέλτα και να αποφορτιστείς από την καθημερινότητα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Toyota Corolla HB 2,0 HDF E-CVT |
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1,998 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/16 |
Τροφοδοσία | Βενζίνη, ήπια υβριδικό |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 184/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 190/4.400-5.200 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,9 |
60-100 χλμ./ώρα | 4,8 |
80-120 χλμ./ώρα | 5,7 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.250 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 5,5 |
Μέση Δοκιμής | 7,2 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 85 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 43 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 313 |
Τιμή από (ευρώ) | 25.660 |