Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Συγκεκριμένα, η Ε.Ε αναμένει ότι όλα τα καινούρια αυτοκίνητα που θα βγαίνουν στους δρόμους από το 2020 θα παράγουν κατά μ.ο 95 γραμ.CO2/χλμ.

Ζητούν βοήθεια oι εταιρείες για τις εκπομπές C02

16/4/2018

Ξεκάθαρος ότι είναι δύσκολο έως απίθανο να καταφέρουν οι εταιρείες να εναρμονιστούν με τα νέα όρια C02 είναι ο Eric Jonnaert, επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Δείτε τι ζητούν.

Την πρόθεση των ευρωπαϊκών κατασκευαστών αυτοκινήτων να μην αμφισβητήσουν τα πρόστιμα που μπορεί να τους τεθούν, αν δεν μπορέσουν να αρμονιστούν με τα νέα όρια που έχει θέσει η Ε.Ε για τις εκπομπές C02 από το 2020, εξέφρασε ο επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), κ. Eric Jonnaert. Συγκεκριμένα, η Ε.Ε περιμένει ότι όλα τα καινούρια αυτοκίνητα που θα βγαίνουν στους δρόμους από το 2020 θα παράγουν κατά μ.ο 95 γραμ.CO2/χλμ, πολύ χαμηλότερα από το τωρινό μ.ό που υπολογίζεται στα 130 γραμ.CO2/χλμ.

Σύμφωνα με το Jonnaert, η μείωση των πωλήσεων του diesel και οι σχεδόν ανύπαρκτές επενδύσεις σε υποδομές που μπορούν να υποστηρίξουν την φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αποτελούν πρωταρχικοί παράγοντες γιατί οι εταιρείες δεν θα μπορέσουν να εναρμονιστούν με τα νέα όρια. Ο ίδιος σημείωσε σχετικά: « Κατ αρχάς, αν και υπάρχει σαν ιδέα, εμείς ως τομέας δεν θέλουμε να αναστείλουμε τα πρόστιμα όταν αυτά έρθουν, ωστόσο  προσπαθούμε να τονίσουμε πως δεν έχει τεθεί ο ίδιος στόχος για τις χώρες. Μας έχει ζητηθεί να εναρμονιστούμε με τα νέα όρια αλλά αυτό δεν έχει ζητηθεί από τις χώρες. Αυτό δεν είναι σωστό».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του PSA Group, κ. Carlos Tavares μέσω δηλώσεων του, όχι μόνο έχει ζητήσει την αναβολή όλων των προστίμων μέχρι οι κυβερνήσεις να φτιάξουν επαρκή δίκτυα φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά προειδοποίησε ακόμα ότι αν τελικά οι αυτοκινητοβιομηχανίες κληθούν να πληρώσουν όλα αυτά τα υπέρογκα πρόστιμα, είναι πολύ πιθανό στο μέλλον οι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες, που εντωμεταξύ θα έχουν κάνει μεγάλα βήματα στην ηλεκτροκίνηση, να πάρουν τα σκήπτρα από τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ο ίδιος ο Jonnaert δήλωσε πως «ένα τέτοιο ενδεχόμενο είναι πλέον πολύ πιθανό» ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι πολλές εταιρείες στην Ευρώπη έχουν θορυβηθεί από την απόκτηση του 10% της Daimler από την κινέζικη Geely.

Εσείς τι πιστεύετε; Πρέπει να δοθεί περίοδος χάριτος στις εταιρείες για να φτάσουν τα νέα όρια της Ε.Ε;
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις