Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Σχεδίαση-Εσωτερικό: Πιο ποιοτική από ποτέ αλλά και ultra hi-tech

Διαβάστηκε από 25915 αναγνώστες - 31/8/2020

Εμφάνιση-σχεδίαση: Δυναμική, αιχμηρή και ταυτόχρονα εκλεπτυσμένη
Όταν η Toyota παρουσίασε το C-HR, πέρα από το πολύ καλό αυτοκίνητο και την υβριδική του καινοτομία, έθεσε τα θεμέλια και για μία νέα σχεδιαστική φιλοσοφία. Οι Ιάπωνες δεν θέλουν μέτρια σχέδια και πεπατημένες, αλλά αυτοκίνητα όμορφα και σίγουρα ξεχωριστά. Κοιτάζοντας λοιπόν για πρώτη φορά την νέα Corolla Hatchback τα βλέμματα τραβάνε τα στενά LED φωτιστικά σώματα εμπρός, τα οποία συνυπάρχουν όμορφα τόσο με τη λεπτή γραμμή της μάσκας, όσο και με τον αρκετά μεγάλο αεραγωγό του προφυλακτήρα.



Είναι εντυπωσιακό το πώς παντρεύονται χωρίς προσπάθεια οι γωνίες με τις καμπύλες σε ένα αμάξωμα που δεν ξεπερνά τα 4.370 χλστ., με την δυναμική να περνάει από ένα χαμηλό πλαϊνό νεύρο, στην εξίσου εντυπωσιακή πίσω όψη. Εκεί δεσπόζουν για ακόμη μία φορά τα εντυπωσιακά φώτα αλλά και δύο μοναδικά νεύρα που ξεκινούν από πολύ χαμηλά και συνεχίζουν μέχρι και επάνω στο πορτ-παγκάζ. Έξυπνο παιχνίδι σχεδίασης που αποδεικνύει πως δεν χρειάζεσαι τεράστιο καμβά για να δημιουργήσεις κάτι μεγαλειώδες.  Αυτή η νεανική προσέγγιση είναι θα λέγαμε λιγότερο έκδηλη στις πιο οικογενειακές εκδόσεις sedan και sporting tourer, στις οποίες η σχεδιαστική φιλοσοφία είναι πιο εκλεπτυσμένη και αρκετά διαφοροποιημένη.



Δεν θα μπορούσε ένα τόσο ενδιαφέρον εξωτερικά  αυτοκίνητο, να μην είναι αντίστοιχα εντυπωσιακό και στο εσωτερικό του. Πράγματι, η νέα Toyota Corolla δημιουργεί μία ιδιαίτερα ποιοτική και premium ατμόσφαιρα στο εσωτερικό της, κρατώντας άριστη ισορροπία ανάμεσα σε τεχνολογία και πρακτικότητα. Αμέσως μόλις βολευτείς στο αρκετά χαμηλό κάθισμα του οδηγού, νιώθεις μέρος του αυτοκινήτου έχοντας τις τέλειες αποστάσεις από οτιδήποτε χρήσιμο γύρω σου (κουμπιά-οθόνες-επιλογέας). Από κει και πέρα, γρήγορα παρατηρείς την ευρεία χρήση του μαλακού πλαστικού σε όλο το ταμπλό με την συναρμογή και το φινίρισμα, πραγματικά να μην σηκώνουν αμφισβήτηση. Τα «φώτα» όμως κλέβουν οι τεχνολογικές ανέσεις της νέας Corolla, από την έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, μέχρι και τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων, ο οποίος είναι διαδραστικός και υπερπλήρης. Πραγματικά δεν μπορούμε να πούμε πως λείπει κάτι, με το σύστημα infotainment να χρειάζεται, όπως τα περισσότερα από αυτά, λίγο χρόνο εξοικείωσης, την πρώτη φορά. Φυσικά εάν επιλέξετε πιο πλούσια έκδοση, μπορείτε να προσθέσετε μέχρι και Head Up Display για να μην υπάρχει λόγος, να πάρετε λεπτό τα μάτια σας από τον δρόμο.


Χώροι: Ικανοποιητικοί χωρίς να διεκδικούν δάφνες
Η νέα Corolla διαθέτει βελτιωμένους χώρους σε σχέση με το Auris που αντικαθιστά, χωρίς όμως να ξεφεύγει από το μέσο όρο της κατηγορίας. Η αύξηση του μεταξονίου παρέχει μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών ενώ το πορτ μπαγκάζ κερδίζει 1 λίτρο. Στην πράξη τώρα 4 επιβάτες θα φιλοξενηθούν με αρκετή άνεση και παρά το χαμήλωμα της οροφής δεν θα αντιμετωπίσουν «πιεστικές» πίσω καταστάσεις. Θα θέλαμε βέβαια λίγες ακόμα θέσεις για μικροαντικείμενα. 

Πληρέστερο από ποτέ το πακέτο ασφαλείας Toyota Safety Sense
Η επιστροφή της Corolla φέρνει μαζί της και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας γύρω από τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. Η μακριά λίστα ξεκινάει με ένα Full-range Cruise Control το οποίο σας απαλλάσσει από το κουραστικό μόνιμο πάτημα του γκαζιού, καθώς διατηρεί σταθερή ταχύτητα αλλά και  προεπιλεγμένη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, τόσο σε αυτοκινητόδρομο, όσο και σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος. Να το θέσουμε πιο απλά, εσείς αναλαμβάνετε μόνο το τιμόνι και εάν έχετε ενεργοποιήσει παράλληλα και το σύστημα διατήρησης – διόρθωσης λωρίδας, τότε η δουλειά σας ελαττώνεται ακόμα περισσότερο. Η Toyota όμως φροντίζει πέρα από ξέγνοιαστα ταξίδια, να έχετε και ασφαλείς μετακινήσεις, εσείς και οι γύρω σας, αναβαθμίζοντας και το σύστημα ενεργητικής ασφάλειας με ανίχνευση ποδηλάτων ή πεζών, ακόμα και σε νυχτερινές ώρες. Μία κάμερα αντιλαμβάνεται το «εμπόδιο» και εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει, η πέδηση ενεργοποιείται αυτόματα ή εντείνεται με μερική υποβοήθηση. Αφού αναφερθήκαμε σε νυχτερινές ώρες, στη νέα Toyota Corolla συναντάμε και σύστημα αυτόματης εναλλαγής μεταξύ υψηλής και χαμηλής δέσμης φώτων, με αποτέλεσμα ο οδηγός να παραμένει πλήρως συγκεντρωμένος στο δρόμο με ασφάλεια και άνεση. Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο εξελιγμένο σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας το οποίο παρακολουθεί τα οδικά σήματα στη διαδρομή, εμφανίζοντας πληροφορίες όπως το τρέχον όριο ταχύτητας. Το σύστημα ειδοποιεί επίσης και με ηχητικά και οπτικά σήματα εάν ο οδηγός δεν «συμμορφωθεί» με τις ενδείξεις. Δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε πως μία μερικώς τεχνητή νοημοσύνη είναι παρούσα και σε προσέχει όσο μπορεί.