Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Κινητήρας-επιδόσεις: Κιβώτιο και κινητήρας, σε πλήρη αρμονία

Διαβάστηκε από 25943 αναγνώστες - 31/8/2020

Στην βασική της έκδοση, η νέα Corolla εξοπλίζεται με τον 1.200 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα απόδοσης 116 ίππων και 185 Nm ροπής, που διαθέτει σύστημα διπλού χρονισμού των βαλβίδων, ενώ έχει την δυνατότητα να λειτουργήσει και σε κύκλο Όττο και σε κύκλο ¶τκινσον. Πώς μεταφράζονται τα παραπάνω σε απλά ελληνικά και πολύ περισσότερο σε νούμερα; Όταν δεν χρειάζεστε ιδιαίτερο γκάζι και οι απαιτήσεις είναι χαμηλές προς μέτριες, καθυστερεί το κλείσιμο των βαλβίδων ομαλοποιώντας το μίγμα και μειώνοντας αισθητά κατανάλωση και ρύπους. Η γενικότερη πάντως αίσθηση που βγάζει ο 1.2Τ κινητήρας είναι πολιτισμένη,  διατηρώντας ήσυχη λειτουργία και δυνατό τράβηγμα από χαμηλά, (εάν το ζητήσετε), το οποίο παραμένει έως και τις 4.000 σ.α.λ. με γραμμική απόδοση. Εξετάζοντας καθαρά τα νούμερα, κρατείστε ένα πολύ καλό 0-100 σε 9.7 δευτ. τελική άνω των 200 χλμ/ώρα και μέση πραγματική κατανάλωση στα 7.4 λτ/100χλμ. Η έκδοσης δοκιμής, όντας και η βασική, συνεργάζεται με ένα αραιό σε κλιμάκωση 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο το οποίο είναι άψογο σε κούμπωμα.