Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η πρώτη διάκριση ήρθε νωρίς για το ιαπωνικό μικρό καθώς κέρδισε το βραβείο του Αυτοκινήτου της χρονιάς στην Ευρώπη, το 2000

Εσωτερικό με πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα και κεντρικά τοποθετημένος ψηφιακός πίνακας οργάνων για μεγαλύτερη προσοχή του οδηγού σε ένα σημείο καθώς οδηγεί.

Το Yaris δεύτερης γενιάς παρήχθη σε εκδόσεις τριών και πεντάθυρων αμαξωμάτων με τρεις κινητήρες.

Υπήρχαν συνολικά 18,2 λίτρα χωρητικότητας αποθήκευσης μόνο στον πίνακα οργάνων, συμπεριλαμβανομένου ενός εύχρηστου πλαισίου για τον οδηγό που κατέστη δυνατή χάρη στο κεντρικό πίνακα οργάνων.

Η συνεχής εφαρμογή των τεχνολογιών της Toyota Optimal Drive είχε βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 χωρίς μείωση των επιπέδων ισχύος και ροπής.

Η γκάμα του ανανεωμένου Yaris το 2015.

Αφιέρωμα: Οι 3 γενιές του best seller Toyota Yaris

Διαβάστηκε από 6685 αναγνώστες - 18/1/2019

Ένα από τα πολλά best seller της Toyota, το Yaris θεωρείτε ως η ιδανική λύση για την αγορά όχι μόνο ως καινούριου αυτοκινήτου αλλά και ως μεταχειρισμένου.

Το Ιαπωνικό μικρό αναπτύχθηκε ως ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο, ενώ η πλατφόρμα του Yaris ήταν ολοκαίνουργια με γνώμονα την μείωση του κόστους και ταυτόχρονα βελτιώθηκε η ποιότητα και οι περιβαλλοντικές επιδόσεις.
 
Το Toyota Yaris είχε ένα δύσκολο έργο να συνεχίσει ως διάδοχος του εξαιρετικά Starlet supermini, οπότε το νέο μοντέλο ήταν περισσότερο μοντέρνο σε εμφάνιση και εξοπλιζόταν με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Το αυτοκίνητο παραγωγής της πρώτης γενιάς Yaris πραγματοποίησε το ντεμπούτο του το 1998 στο Paris Motor Show και κυκλοφόρησε στην Ευρώπη τον Απρίλιο του 1999.
 
Η πρώτη γενιά του Toyota Yaris ήταν διαθέσιμη ως τρίθυρο και πεντάθυρο. Σχεδιασμένο στο στούντιο ED2 της Toyota στη Γαλλία, το Yaris ήταν κομψό, με χαρακτήρα και με ευρωπαϊκό γούστο, με ένα σχετικά ψηλό, ευρύχωρο και οργανικά διαμορφωμένο σώμα χτισμένο γύρω από την κεντρική ιδέα της ανθρώπινης διάστασης.
 
Αυτό σήμαινε μια ριζική επανεξέταση του εσωτερικού, συμπεριλαμβανομένου της κεντρικής τοποθέτησης ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων για την μεγαλύτερη προσοχή του οδηγού σε ένα σημείο καθώς οδηγεί. Τα μέτρα ασφαλείας ήταν επίσης εξαιρετικά και η περιβαλλοντική του απόδοση ήταν από τις καλύτερες στην κατηγορία του. Η πρώτη διάκριση ήρθε νωρίς για το ιαπωνικό μικρό καθώς κέρδισε το βραβείο του Αυτοκινήτου της χρονιάς στην Ευρώπη, το 2000. Μέχρι σήμερα παραμένει το μοναδικό Toyota με την συγκεκριμένη διάκριση.


 
Το μοντέλο εφοδιάστηκε με ένα νέο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1000 κ.εκ 16v με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων που παρήγαγε 67 PS. Η συγκεκριμένη μονάδα ψηφίστηκε ως η καλύτερη στον κόσμο, στο διαγωνισμό Βραβείου Διεθνούς Κινητήρα της Χρονιάς. Ένας πετρελαιοκινητήρας D-4D common-rail 1.4 λίτρων, συμπλήρωσε την γκάμα τον Μάρτιο του 2002, με απόδοση 74 ίππων.
 
Τα μοντέλα με τον μικρό κινητήρα των 1000 κ.εκ θα το βρείτε σε τιμές από 2.350 έως 4.500 ευρώ. Το σύνολο των 1300 κ.εκ από 3.950 έως 4.500 ευρώ ενώ το μοντέλο με τον diesel κινητήρα 1400 κ.εκ από 5.700 ευρώ.
 
Το Toyota Yaris δεύτερης γενιάς για άλλη μια φορά σχεδιάστηκε από το σχεδιαστικό κέντρο ED2 της Toyota στη Γαλλία. Το νέο αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη τον Ιανουάριο του 2006 βασίστηκε σε μια νέα πλατφόρμα που ήταν μεγαλύτερη σε όλες τις διαστάσεις. Το μεγαλύτερο μέρος αυτού του επιπλέον χώρου προοριζόταν για το εσωτερικό, το οποίο ήταν τώρα στο ίδιο επίπεδο με τα αυτοκίνητα στην παραπάνω κατηγορία και περιλάμβανε πολλές επιλογές αποθήκευσης. Υπήρχαν συνολικά 18,2 λίτρα χωρητικότητας αποθήκευσης μόνο στον πίνακα οργάνων, συμπεριλαμβανομένου ενός εύχρηστου πλαισίου για τον οδηγό που κατέστη δυνατή χάρη στο κεντρικό πίνακα οργάνων.
 
Δημιουργήθηκαν εκδόσεις τριών και πεντάθυρων αμαξωμάτων και υπήρχαν τρεις κινητήρες. Ο βενζινοκινητήρας των τριών κυλίνδρων 1.0 λίτρων VVT-i ήταν παρόμοιος με του Aygo, ο οποίος απέδιδε 68bhp, έως και 52,3mpg, και χαμηλές εκπομπές ρύπων.


 
Η πιο δημοφιλής επιλογή μεταξύ των αγοραστών ήταν ο κινητήρας των 1.3 λίτρων που μεταφέρθηκε από την προηγούμενη γενιά, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας 1.4 λίτρων 1ND-TV επαναχρησιμοποιήθηκε αλλά με αναβαθμισμένη ισχύ στα 90 PS από κοινού με το νέο μοντέλο Corolla την εποχής.
 
Όλα τα μοντέλα εφοδιάστηκαν με πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει ABS, CD-player, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα, αερόσακοι οδηγού/συνοδηγού/πλαϊνοί, ηλεκτρικοί καθρέπτες και στα νεότερα μοντέλα υπολογιστής ταξιδιού. Οι τιμές κυμαίνονται από 3.550 έως 6.700 ευρώ για το 1000, έως 10.100 ευρώ για το 1300 και τέλος για το 1400 diesel από 5.350 έως 9.800 ευρώ.
 
Η τρίτη γενιά Yaris παρουσιάστηκε το 2011 με το συνολικό μήκος αυξημένο κατά 100 χιλιοστά, μεγαλύτερο μεταξόνιο, χαμηλότερη οροφή που τόνισε τη βελτιωμένη δυναμική του πλαισίου του αυτοκινήτου. Το βάρος μειώθηκε κατά 20 κιλά κάνοντας το ελαφρύτερο. Το νέο Yaris σημείωσε επίσης ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για την ασφάλεια, εξασφαλίζοντας την τρίτη διαδοχική εμφάνιση πέντε αστέρων σε περίπτωση σύγκρουσης.
 
Το νέο Yaris συνέχισε το επιτυχημένο μείγμα των τριών και πεντάθυρων αμαξωμάτων και κινητήρων, με τους βενζινοκινητήρες των 1.0 λίτρων, 1.3 λίτρων και του τετρακύλινδρου πετρελαιοκινητήρα 1.4 λίτρου . Η συνεχής εφαρμογή των τεχνολογιών της Toyota Optimal Drive είχε βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 χωρίς μείωση των επιπέδων ισχύος και ροπής.


 
Το νέο Yaris Hybrid έφτασε τον Ιούλιο του 2012 και είχε το προνόμιο να είναι το πιο τεχνικά προηγμένο σύνολο στην ιστορία του μοντέλου. Έχει υιοθετήσει την ίδια καλά αποδεδειγμένη τεχνολογία HSD με του Prius, αλλά με εξαρτήματα ειδικά ελαφρύτερα και μειωμένα ώστε να ταιριάζουν σε αυτή τη μικρότερη κατασκευή.
 
Ο υβριδικός κινητήρας των 99bhp συνδυάστηκε από έναν κινητήρα κύκλου Atkinson των 1,5 λίτρων ο οποίος, με ηλεκτρική υποβοήθηση, επέτρεψε στο Yaris να καταστεί το πιο αποδοτικό από άποψη εκπομπής CO2 αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην αγορά. Παρήγαγε μόλις 79 γραμμάρια.
 
Οπτικά, το ανανεωμένο Yaris του 2017 αναγνωρίζεται από τα μπροστινά και τα πίσω άκρα του σαν καταμαράν, ένα στυλ σχεδιασμού που αναδεικνύει την αίσθηση χαμηλού κέντρου βάρους και ευρείας θέσης στο δρόμο. Ένας βελτιωμένος κινητήρας 1.5-litre VVTi-E 
 μεγαλύτερης και ισχυρότερης ισχύος αλλά ανάλογης καθαρότητας και αποδοτικότερος, αντικατέστησε την επερχόμενω μονάδα των 1.3 λίτρων.
 
Οι τιμές για το Yaris τρίτης γενιάς διαμορφώνονται για το σύνολο των 1000 κ.εκ από 6.700 έως 10.490 ευρώ, για τον κινητήρα 1300 κ.εκ από 7.200 έως 13.900 ευρώ και τέλος για τον diesel 1400 κ.εκ από 8.900 έως 9.900 ευρώ.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις