Η Alfa Romeo Giulietta είναι πλέον αρκετά γνωστή και δεν χρειάζεται συστάσεις. Εδώ την βλέπουμε στην έκδοση με τους 170 ίππους σε μοντέλο του 2011.
autoagora Team
H Alfa Romeo Giulietta αποτελεί μία από τις καλύτερες σύγχρονες Alfa Romeo που έχουν ποτέ υπάρξει, αφού διατηρεί όλα τα παραδοσιακά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της ιταλικής φίρμας, συν κορυφαία επίδοση στις δοκιμές του Euro NCAP, νέα πλατφόρμα με αυξημένη ακαμψία, πολύ καλή ποιότητα κύλισης και "δεμένη" κατασκευή.
Η εικόνα στο εσωτερικό της Giulietta παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, συνδυάζοντας σύγχρονα γνωρίσματα με κάποιες ρετρό αναφορές.Το ωφέλιμο πλάτος πίσω στο ύψος των ώμων είναι μικρό για τα δεδομένα των μικρομεσαίων αυτοκινήτων, όπως και ο χώρος για τα κεφάλια, ενώ ο αέρας για τα γόνατα ικανοποιεί. Στο μέσο όρο της κατηγορίας κυμαίνεται το πορτ μπαγκάζ των 350 λίτρων με το εκμεταλλεύσιμο σχήμα, αλλά και το ψηλό κατώφλι.
Ο MultiAir των 1,4 λτ. ισχύος 170 ίππων ξεπερνά σε επιδόσεις όλα τα μικρομεσαία μοντέλα με 1,4 λτ. υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα και συγκρίνεται σε νούμερα με τα 1,6 και 1,8 λτ. turbo, καθώς σε σχέση με αυτά έχει ανταγωνιστικό χρόνο στα 0-100 χλμ./ώρα και από τους γρηγορότερους στις ρεπρίζ. Η ισχύς παράλληλα αποδίδεται με γραμμικό τρόπο, όμως παρατηρείται υστέρηση κυρίως κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.
H Giulietta διατηρεί στο δρόμο τη σπορτίφ φιλοσοφία της Alfa Romeo, ενώ παράλληλα είναι πολιτισμένη, αφού είναι μεν σφιχτή αλλά όχι κουραστική (η ανάρτηση αντιδρά με ξερό τρόπο μόνο στις εγκάρσιες ανωμαλίες και στις βαθιές τομές), διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και χαμηλή ένταση θορύβου από τον κινητήρα σε ρυθμούς ταξιδιού. Το καινούριο δάπεδο προσφέρει επίσης σημαντικά καλύτερη ακαμψία και στιβαρότητα συγκριτικά π.χ. με την 147, ενώ οι αναρτήσεις με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τύπου πολλαπλών συνδέσμων πίσω με την ονομασία "bi-link" κρατούν υποδειγματικά το αυτοκίνητο στο δρόμο.