Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Audi A1 5ετίας: Αξίζει ως μεταχειρισμένο;
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Audi A1 5ετίας: Αξίζει ως μεταχειρισμένο;

Διαβάστηκε από 3923 αναγνώστες - 23/2/2023

Μπορεί το Audi A1 να είναι διαθέσιμο ως καινούργιο, όμως τα πρώτα μοντέλα της τρέχουσας, δεύτερης γενιάς, ετοιμάζονται να συμπληρώσουν 5 χρόνια κυκλοφορίας. Αναλύουμε ένα Audi A1 του 2019 με 150 άλογα και βλέπουμε τα προβλήματα, τις φθορές του και το πόσο αξιόπιστο είναι ως μεταχειρισμένο.

Πόσο καλό είναι το Audi A1 του 2018 ως μεταχειρισμένο;

Το Audi A1 βρίσκεται στην δεύτερη γενιά του, η οποία κυκλοφόρησε στα τέλη του 2018 και θα είναι η τελευταία του μοντέλου, μιας και η Audi έχει αποκαλύψει πως θα σταματήσει την παραγωγή του. Το γερμανικό μικρό πόλης ξεχωρίζει για τον premium χαρακτήρα που έχει, αποτελώντας μια από τις πιο πολυτελείς επιλογές της κατηγορίας του.

Πόσο καλό είναι ως μεταχειρισμένο, δεδομένου πως τα παλαιότερα από τα Audi A1 δεύτερης γενιάς ετοιμάζονται να «πατήσουν» την 5ετία; Ποιες είναι οι τυπικές φθορές που θα πρέπει να αναμένουμε να βρούμε, και τι προβλήματα παρουσιάζει; Δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο Audi A1 του 2019 με τον κινητήρα 150 ίππων και το αναλύουμε.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Το μόνο παράπονο για το Audi A1 αφορά στο DSG κιβώτιο ταχυτήτων

Ο κινητήρας που δίνει ώθηση στο συγκεκριμένο Audi A1 είναι ο 1500αρης TFSI, ο οποίος αποδίδει 150 άλογα και συνεργάζεται με το DSG κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη που η Audi αποκαλεί S-tronic.

Το μοτέρ δικαιολογεί απόλυτα τον δυναμικό σχεδιασμό του A1, μιας και επιταχύνει δυνατά και απροβλημάτιστα το μοντέλο. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση «έρχονται» σε 7,7 δευτερόλεπτα, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 6,2 λτ/100 χλμ.



Κατά την οδήγηση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, το οποίο σε 4 χρόνια έχει διανύσει 40.600 χλμ, ο κινητήρας λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Το μόνο που παρατηρήθηκε ήταν οι σχετικά απότομες αλλαγές του DSG κιβωτίου ταχυτήτων, όταν αυτό ήταν κρύο. Γενικά έχουν υπάρξει αναφορές από ιδιοκτήτες Audi A1 σχετικά με μη αρμονικές αλλαγές ταχυτήτων του DSG στο «σταμάτα-ξεκίνα» της κυκλοφοριακής συμφόρησης των πόλεων, παρόλα αυτά στο συγκεκριμένο όχημα το κιβώτιο λειτουργούσε βατά.

Οι αναρτήσεις είναι ευχάριστα σφικτές, χαρίζοντας σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά στο Audi A1.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε