Το Daihatsu Terios είναι ένα τετρακίνητο μοντέλο, το οποίο διακρίνεται για τις εκτός δρόμου ικανότητές του αλλά και για την αξιοπιστία που προσφέρει.
autoagora Team
Το Daihatsu Terios εφοδιάζεται με ένα 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο 1,5 λίτρων, που αποδίδει 105 ονομαστικούς ίππους και 140 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις στο αυτοκίνητο, ενώ το κοντό σε κλιμάκωση κιβώτιο ταχυτήτων, ευνοεί στις εκτός δρόμου περιηγήσεις. Αυτό που ίσως ενοχλήσει τους επιβάτες κατά τις πολύωρες μετακινήσεις τους, είναι η τραχύτητα του μοτέρ, αλλά και ο θόρυβος που εισέρχεται στην καμπίνα. Ωστόσο, ο οδηγός θα εκτιμήσει ιδιαίτερα την ευστροφία του κινητήρα σε κάθε απαίτηση.
Στην άσφαλτο, το Daihatsu Terios χαρακτηρίζεται ασφαλές σε γενικές γραμμές. Η μόνιμη τετρακίνηση εξασφαλίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι μεγάλες κάτω από πίεση. Εκτός δρόμου, το μοντέλο δείχνει τον πραγματικό του εαυτό, αφού ο συνδυασμός μικρού βάρους, μόνιμης τετρακίνησης και πίσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (LSD) δίνει μεγάλες δυνατότητες κίνησης σε κάθε οδόστρωμα. Το σύστημα διεύθυνσης, από την πλευρά του, προσφέρει πολύ καλή πληροφόρηση, ενώ το τιμόνι "κόβει" αρκετά, ευνοώντας τους επιτόπιους ελιγμούς. Επίσης, για τις δύσκολες καταστάσεις υπάρχει και η επιλογή κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού (50-50).
Μπαίνοντας στην καμπίνα του μοντέλου, αντικρίζει κανείς μία λιτή εικόνα, με τον πίνακα οργάνων να ξεχωρίζει για την ευχάριστη σχεδίαση του. Τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά η συναρμολόγησή τους είναι καλή, μιας και εκτός δρόμου δύσκολα εμφανίζεται κάποιος τριγμός. Από πλευράς χώρων, ακόμα και πέντε ενήλικες επιβάτες μπορούν να ταξιδέψουν στο εσωτερικό του ιαπωνικού SUV, κάνοντας ελάχιστες παραχωρήσεις. Ο χώρος αποσκευών βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα για την κατηγορία, έχοντας χωρητικότητα 380 λίτρων.