Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το Golf είναι ακριβότερο, συνοδευόταν από διετή εγγύηση, έχει χαμηλή κατανάλωση, αλλά και πλουσιότερο εξοπλισμό από τη βασική έκδοση, συν του ότι εξοπλιζόταν με επιπλέον συστήματα ασφαλείας.

Ο κινητήρας του Golf είναι σύγχρονος και με τη βοήθεια της δέσμης οικολογικών μέτρων Blue Motion Technologies, στην οποία ανήκει και το Start&Stop, είναι πολύ οικονομικός.

Το Golf έχει πιο σωστά δομημένο ταμπλό, με ελαφριά κλίση προς τον οδηγό και πιο πολυτελή αίσθηση

Το Auris αξίζει περισσότερο τα λεφτά του καθώς το βρίσκουμε στην αγορά περίπου 2.000 ευρώ φτηνότερα από το Golf και επειδή είχε έξι χρόνια εγγύηση καλυπτόμαστε ακόμα.

Το Auris έχει καλύτερες επιδόσεις από στάση, ενώ στην έκδοση Eco με το Start&Stop, έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση.

Στο Auris η θέση οδήγησης είναι καλή και τα καθίσματα είναι φαρδιά και «αγκαλιάζουν» σωστά το σώμα.

Diesel μικρομεσαίο τετραετίας. Golf ή Auris;

Διαβάστηκε από 7440 αναγνώστες - 10/10/2017

Όταν θες diesel τετραετίας σε αυτή την κατηγορία τα πρώτα μοντέλα που σκέφτεσαι είναι το Auri και το Golf. Πάμε να δούμε ποιο αξίζει περισσότερο.

Το Golf έχει πιο πολυτελές εσωτερικό ενώ το Auris εντυπωσιάζει με το φινίρισμά του

Στο εσωτερικό τους τα δύο μοντέλα είναι λιγότερο ριζοσπαστικά από το εξωτερικό. Το Golf έχει το πιο σωστά δομημένο ταμπλό, με ελαφριά κλίση προς τον οδηγό και την πιο πολυτελή αίσθηση. Η επιλογή των υλικών είναι κορυφαία, όπως και η συναρμογή τους, ενώ η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι διάχυτη όπου και να πέσει το μάτι σου. Αυτό συμπαρασύρει και την εργονομία που είναι πολύ καλά μελετημένη και καθιστά τη συμβίωση του οδηγού μαζί του εύκολη από την πρώτη στιγμή. Από κοντά και το Auris που έχει κάνει άλμα σε σχέση με το παρελθόν του στο θέμα της ποιότητας. Το φινίρισμα των μαλακών πλαστικών αλλά και των διακοσμητικών ενθέσεων στο μέσο του ταμπλό είναι εντυπωσιακό, ενώ η συναρμογή των επιμέρους επιφανειών στη βάση της κονσόλας και στις επενδύσεις των θυρών είναι ανθεκτική. Αισθητικά, το Auris θα ικανοποιήσει το λάτρη της ιαπωνικής σχολής με τη λιτή αισθητική του και την κάθετη λογική τοποθέτησης της κεντρικής κονσόλας. Ωστόσο, ακριβώς αυτή η κλίση δε βολεύει ιδιαίτερα στο χειρισμό του συστήματος infotainment, το οποίο κάνει περίεργες αντανακλάσεις με το φώς, ενώ ιδιαίτερα στενή είναι η οθόνη του κλιματιστικού. Κατά τα λοιπά, η λειτουργία των επιμέρους χειριστηρίων είναι εύκολη.
 

Το Auris αξίζει περισσότερο τα λεφτά του λόγω καλύτερης τιμής και καλύτερου εξοπλισμού

Το Golf είναι το ακριβότερο μεταξύ των δύο μοντέλων ενώ συνοδευόταν από διετή εγγύηση, έχει χαμηλή κατανάλωση, αλλά και τον πλουσιότερο εξοπλισμό από τη βασική έκδοση, συν του ότι εξοπλιζόταν με επιπλέον συστήματα ασφαλείας (Pre Crash και Multi Collision Brake). Έτσι, το Auris μοιάζει να έχει πετύχει τη χρυσή τομή: είναι κατά μέσο όρο 2.000 ευρώ φθηνότερο από το Golf, συνοδευόταν από εξαετή εργοστασιακή εγγύηση (που σημαίνει ότι είστε ακόμα καλυμμένοι), έχει μικρή κατανάλωση, στον εξοπλισμό του υπάρχει αερόσακος για τα γόνατα, ενώ έχει και αυτόματο κλιματισμό, τη στιγμή που δεν του λείπει τίποτε άλλο ουσιαστικό.
 

Το Golf είναι πιο ευρύχωρο, όμως το Auris έχει επίπεδο πάτωμα και διευκολύνει πολύ έναν πέμπτο επιβάτη

Το Golf, που έχει μεγαλώσει σε σχέση με το παλαιότερο μοντέλο, που και αυτό διακρινόταν στο θέμα των χώρων, παραμένει ένα από πιο ευρύχωρα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Συγκριτικά με το Auris, έχει μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια όσων κάθονται πίσω, όπως και μεγαλύτερο χώρο για το κεφάλι τους. Παράλληλα, είναι και πιο ευρύχωρο στα μπροστινά καθίσματα, με το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος. Εκείνο όμως που ξεχωρίζει στο Golf είναι ότι, η αίσθηση της ευρυχωρίας είναι διάχυτη. Από τις θήκες στις πόρτες, μέχρι το ντουλαπάκι ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα και τους άλλους χώρους για μικροαντικείμενα. Τα καθίσματά του είναι άνετα και η περιφερειακή ορατότητα απρόσκοπτη. Παράλληλα, έχει καλύτερη θέση οδήγησης, αλλά και πιο ευρύχωρο χώρο αποσκευών, έστω και οριακά. Παρότι το Auris έχει ανάλογες εξωτερικές διαστάσεις, είναι λιγότερο ευρύχωρο. Οι χώροι στο πίσω κάθισμα, αλλά και για τα κεφάλια είναι μικρότεροι, αλλά πίσω το πάτωμα είναι τελείως επίπεδο και μαζί με το μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος, βοηθάει στη φιλοξενία 3 επιβατών. Ο χώρος αποσκευών είναι βολικός, αλλά έχει χωρητικότητα μόνο 360 λίτρα, ενώ οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι ικανοποιητικοί. Εκεί που το Auris χάνει ξεκάθαρα, είναι στην ορατότητα προς τα πίσω, που δε βοηθιέται από το στενό τζάμι και τις φαρδιές κολόνες, αν και η οθόνη οπισθοπορείας σώζει τα προσχήματα. Τέλος, η θέση οδήγησης είναι καλή και τα καθίσματα είναι φαρδιά και «αγκαλιάζουν» σωστά το σώμα.
 

Το Golf έχει πλεονέκτημα στις επιδόσεις λόγω μεγαλύτερου κυβισμού και μεγαλύτερης απόδοσης αλλά το Auris έχει καλύτερα νούμερα από στάση και χαμηλότερη κατανάλωση

Το VW έχει μικρό πλεονέκτημα σε αυτή τη δοκιμή, λόγω του ότι διαθέτει μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα (1.6 λτ. έναντι 1.4 λτ.). Αυτός του χαρίζει 15 επιπλέον ίππους και 45 περισσότερα Nm ροπής (105 ίπποι έναντι 90 του Auris και 250 Nm έναντι 205 του Auris). Ο κινητήρας του είναι σύγχρονος και με τη βοήθεια της δέσμης οικολογικών μέτρων Blue Motion Technologies, στην οποία ανήκει και το Start&Stop, είναι πολύ οικονομικός. 

Η υπεροχή του μοτέρ αυτού φαίνεται στον ποιοτικό τρόπο λειτουργίας του, που του χαρίζει χαμηλά επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό, αλλά και τις καλύτερες επιδόσεις όλων. Η μόνη ένσταση είναι η συνεργασία με πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο που τον κάνει να υστερεί σε σχέση με το Auris που χρησιμοποιεί εξάρι. Το Auris έχει καλύτερες επιδόσεις από στάση, ενώ στην έκδοση Eco με το Start&Stop, έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις