Δοκιμάζουμε μεταχειρισμένη Mercedes GLA 200 d με 120.000 χλμ
Διαβάστηκε από 33638 αναγνώστες - 14/6/2023
Πόσο καλή είναι η προηγούμενη Mercedes GLA ως μεταχειρισμένη, τώρα που τα πιο παλιά μοντέλα είναι 10 ετών; Δοκιμάζουμε μια diesel GLA 200 d με 136 άλογα που έχει διανύσει 120.000 χιλιόμετρα, και βλέπουμε πώς τα πηγαίνει στον τομέα της αξιοπιστίας.
Η νέα Mercedes-Benz GLA ήρθε.
Πόσο καλή είναι η προηγούμενη Mercedes GLA ως μεταχειρισμένη;
Η Mercedes GLA έκανε το ντεμπούτο της το 2013 ως το μικρότερο SUV της εταιρείας, ένας τίτλος που διατηρεί μέχρι και σήμερα. Η πρώτη γενιά βρισκόταν σε παραγωγή έως το 2019 και σήμερα είναι πιο προσιτή ως μεταχειρισμένη, γεγονός που την κάνει δελεαστική για κάποιον που είναι σε αναζήτηση ενός premium μοντέλου.
Δεδομένου πως έχει περάσει μια δεκαετία από την πρώτη κυκλοφορία της Mercedes GLA, ήρθε η ώρα να αναλύσουμε την αξιοπιστία του γερμανικού αυτοκινήτου. Δοκιμάζουμε μια πετρελαιοκίνητη GLA 200 d του 2018, η οποία έχει διανύσει 120.000 χιλιόμετρα, καταγράφουμε τις φθορές που έχει και σας αναφέρουμε πώς τα πηγαίνει στον τομέα των ζημιών.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Χωρίς ζημιές η Mercedes GLA 200 d
Η μεταχειρισμένη Mercedes GLA 200 d που έχουμε στη διάθεσή μας εξοπλίζεται με LED φώτα που έχουν αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, πόρτα χώρου αποσκευών που ανοίγει με ηλεκτρικό μηχανισμό, camera οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης, οθόνη infotainment 8 ιντσών, θερμαινόμενα καθίσματα και αυτόματο κλιματισμό. Τα πάντα λειτουργούν όπως στην πρώτη ημέρα.
Ο πετρελαιοκινητήρας 2.143 κ.εκ. αποδίδει 136 άλογα και 300 Nm ροπής, με την ισχύ να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων. Κατά τον οπτικό έλεγχο δεν παρατηρούνται διαρροές λιπαντικού, ενώ στην οδήγηση το μοτέρ επιταχύνει εμφατικά τη Mercedes GLA, με τη ροπή να είναι διαθέσιμη από τις χαμηλές στροφές και τα 100 χλμ/ώρα από στάση να έρχονται σε 9,1 δλ. Η κατανάλωση σε μικτό κύκλο είναι 5,8 λτ/100 χλμ. Χάρη στο φίλτρο σωματιδίων και τον καταλύτη NOX, το μοτέρ πληροί προδιαγραφές ρύπων Euro 6.
Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη είναι αξιόπιστο, κάτι που ισχύει και για τον κινητήρα. Τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί αφορούν σε μοντέλα με περισσότερα από 200.000 χλμ και εστιάζονται σε μεμονωμένες αστοχίες στα μπεκ καυσίμου και σε καδένες χρονισμού που έχουν χαλαρώσει και χρειάζονται αντικατάσταση.
Τι φθορές έχει μια μεταχειρισμένη Mercedes GLA με 120.000 χιλιόμετρα;
Τίποτα στο εσωτερικό δεν μαρτυρά πως η συγκεκριμένη Mercedes GLA έχει 120.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρό της. Οι επενδύσεις στο ταμπλό και στις πόρτες είναι αψεγάδιαστες, ενώ οι ταπετσαρίες στα καθίσματα, που συνδυάζουν τεχνητό δέρμα και ύφασμα, δεν έχουν φθορές ούτε πτυχές.
Αντίστοιχα καλή εικόνα έχουν οι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και στο τιμόνι, με το στεφάνι του τελευταίου να μην εμφανίζει γυαλάδα από την χρήση.
Κατά την οδήγηση δεν ακούγονται θόρυβοι και τριγμοί τόσο από τα πλαστικά της καμπίνας όσο και από το αμάξωμα. Παρομοίως, τα ρουλεμάν και το σύστημα ανάρτησης βρίσκονται σε φόρμα, χωρίς σημάδια «κόπωσης».
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας προέρχεται από το Βέλγιο. Παρόλα αυτά, δεν υπάρχει σκουριά στο αμάξωμα, ένα σημάδι πως η αντιδιαβρωτική προστασία της Mercedes GLA είναι υψηλή.