Δοκιμάζουμε το AUDI A2: Το μόνο με αμάξωμα αλουμινίου

Διαβάστηκε από 2431 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/10/2018

Για πολλά χρόνια, το A2 ήταν μια καλή επιλογή για τους αγοραστές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Πώς όμως μπορεί το πλαίσιο αλουμινίου να νικήσει τον εαυτό του, καθώς πλησιάζει στην τρίτη ηλικία;

 
   
Ένα Audi για την αιωνιότητα;

Το Α2 προκαλεί πάντα μια σαφή αντίδραση. Είτε θα το αγαπήσεις για τις αρετές του, είτε θα το μισήσεις για την εμφάνιση του. Και σκεφτείτε ότι το Α2, υποτίθεται ότι ήταν δέκα χρόνια μπροστά από την εποχή του. Η πλειοψηφία εξ αυτών δεν κυκλοφορούν πλέον, καθώς ακόμα και τα νεότερα μοντέλα είναι σήμερα, τουλάχιστον 13 ετών. Μοναδικό χαρακτηριστικό σε ένα μικρό αυτοκίνητο μέχρι σήμερα είναι το αλουμινένιο αμάξωμα. Η σκουριά απλά δεν υφίσταται. Όσον αφορά τον κινητήρα, μια σαφής σύσταση καθίσταται δύσκολη.

Ο τετρακύλινδρος των 75 ίππων είναι η απλούστερη μονάδα και χρησιμοποιείται ευρέως. Τα πηγαίνει περίφημα πάνω στο σκαρί του Α2, ακόμα και σε υψηλότερες θερμοκρασίες. Η αδυναμία εκκίνησης διορθώνεται μέσω μιας ενημερωμένης έκδοσης λογισμικού, η οποία αποσυνδέει τον συμπιεστή κλιματισμού κατά την εκκίνηση στο φανάρι, ωστόσο, οι ιδιοκτήτες πρέπει να προσέχουν την κατανάλωση λαδιού. Ανάλογα με την ηλικία και τα διανυθέντα χιλιόμετρα, η κατανάλωση μπορεί να φτάσει το ένα λίτρο ανά 1000 χιλιόμετρα. Με εξαίρεση τον Sparwunders 3L, του οποίου το αυτοματοποιημένο κύκλωμα είναι επιρρεπές όσον αφορά τα ηλεκτρονικά και το υδραυλικό σύστημα, οι κινητήρες ντίζελ είναι ιδανικοί, αλλά συνήθως συνοδεύονται από πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα στο βιογραφικό τους.

Και ο FSI; Έχει τη δυνατότητα να είναι μια οικονομική και συνάμα διασκεδαστική κατασκευή. Επειδή σε αυτή την περίπτωση οι 110 ίπποι έχουν να κινήσουν μόνο ένα τόνο βάρους, το Α2 είναι αρκετά γρήγορο. Η διασκέδαση, ωστόσο, διακόπτεται από βλάβες σε πηνία ανάφλεξης, στα ευάλωτα πτερύγια πολλαπλής εισαγωγής και στα μπεκ ψεκασμού. Επιπλέον, ο κατασκευαστής δυσκολεύει περαιτέρω  τους ιδιοκτήτες του A2, αφού τα ανταλλακτικά που είναι διαθέσιμα μόνο από τον Όμιλο είναι μάλλον τσιμπημένα σε τιμή. Όποιος σκοπεύει να αγοράσει το ανθεκτικό στη σκουριά A2Audi, πρέπει να έχει κατά νου ότι η συντήρηση και κάθε μελλοντική ζημιά θα απαιτήσει δαπανηρές επισκευές. Η αιωνιότητα έχει την τιμή της στο Α2.
 
Συμέρασμα: Η καλύτερη επιλογή είναι αυτή με τον κινητήρα βενζίνης των 75 ίππων, που έχει δώσει τα διαπιστευτήριά του.  Παρά το χαμηλό κόστος συντήρησης, θα πρέπει να έχετε στην άκρη ένα ποσό χρημάτων, εξαιτίας των ακριβών ανταλλακτικών.

Με τις μικρές διαστάσεις του, η μπάλα αλουμινίου κατασκευάστηκε κυρίως για την πόλη. Σε αυτό το πεδίο χρήσης, δοκιμάζονται σκληρά η τεχνολογία και το σασί του αυτοκινήτου. Όταν αγοράζετε, δώστε ιδιαίτερη προσοχή σε τυχόν ζημιές στο σώμά του αυτοκινήτου, γιατί οι εργασίες επισκευής είναι ευαίσθητες, εξαιτίας της δομής του πλαισίου.
 
Ηλιοροφή
Με διαρροές και ελαττώματα του ευαίσθητου μηχανισμού, καθίσταται δαπανηρή.

Ποδιά κινητήρα
Η συντήρηση δεν είναι φιλική, επειδή είναι χρονοβόρα.Πριν από τις εργασίες σέρβις, η ποδιά πρέπει να είναι τοποθετημένη.

Εμπρός
Χαλάρωσε το σύστημα διεύθυνσης; οι ράβδοι σύζευξης είναι μικρής εμβέλειας

Εσωτερικός χώρος
Φτηνές μαλακές βαφές ενοχλητικές ήδη κατά τη διάρκεια της δοκιμής αντοχής.
Αιτία σύμφωνα με την Audi, οι επιθετικές κρέμες χεριών.

Ηλεκτρονικά
Εδώ, το A2 συχνά παρουσιάζει πρόβλημα. Ελέγξτε όλα τα πρόσθετα άνεσης πριν από την αγορά.

Ανάρτηση
Τα μοντέλα S-Line είναι υπερβολικά σκληρά και σε βάθος χρόνου προκαλούν φθορές στα ελατήρια, που μπορεί να σπάσουν κιόλας.
 
Οι εναλλακτικές που προτείνουμε από την αγορά
Mercedes A160 (2003): 102 ίπποι, 2000 ευρώ
Suzuki Splash 1.2 Comfort (2008): 86 ίπποι, 4000 ευρώ
Honda Jazz (2005): 83 ίπποι, 3500 ευρώ
 
Τεχνικά
Κινητήρας: 4κύλινδρος
Βαλβίδες / Εκκεντροφόροι: 4 ανά κύλινδρο / 2
Χωρητικότητα: 1598 κ.εκ.
Ισχύς: 81 kW 110 ίπποι / 5800σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 155 NM / 4500σ.α.λ.
Μετάδοση: Χειροκίνητο 5τάχυτο
Διαστάσεις (Μηκ./Πλ./Υψ.): 3826/1673/1553χιλ
Βάρος: 1645 κιλά
Χώρος αποσκευών: 390 λίτρα
0-100: 9,8 δευτ.
Τελική: 202 χλμ
Ρεζερβουάρ: 42 λίτρα
 

 
   

ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων