Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Χωρίς να διακρίνεται για τις κομψές του φόρμες το Passat είναι ελκυστικό και σύμφωνο με τα σχεδιαστικά πρότυπα της φίρμας.

Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 10,5 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 203 χ.α.ω. Η κατανάλωση είναι τα 6,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 φτάνουν τα 157 g/km.

Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και οι πολλαπλές ρυθμίσεις του καθίσματος και του τιμονιού θα βολέψουν άτομα κάθε αναστήματος.

Με τον όρο BlueEFFICIENCY η Mercedes εφαρμόζει ένα πλήθος διαφοροποιήσεων στη C180, με απώτερο σκοπό την περιορισμένη κατανάλωση και τους ρύπους.

Τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε 9,5 δλ. και η τελική να είναι τα 230 χ.α.ω.

Μερικά από τα νέα στοιχεία είναι το ελαφρύτερο παρμπρίζ, που κατασκευάζεται από φύλλα γυαλιού, ενώ μονωτικά υλικά έχουν τοποθετηθεί σε πολλά σημεία, διατηρώντας την ηχομόνωση σε κορυφαία επίπεδα.

Στην περίπτωση της Octavia 5, ο κινητήρας 1.2 TSI αντιμετωπίζει με ευκολία τις οικογενειακές ανάγκες που γεννά το αμάξωμα μήκους 4.569 χλστ. με την απόδοσή του, ενώ παράλληλα προσφέρει χαμηλή κατανάλωση.

Οι επιδόσεις είναι υπέρ το δέον ικανοποιητικές με βάση τη χωρητικότητά του, με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε 10,5 δλ. και την τελική ταχύτητα να είναι τα 192 χ.α.ω.

Το εσωτερικό της Octavia5 και μετά την ανανέωση της σειράς παρουσιάζεται πιο σύγχρονο και καλαίσθητο αισθητικά, με την ποιότητα κατασκευής να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα.

Δεν καίνε μία, έχουν γκάζι και χωράνε τα πάντα

Διαβάστηκε από 8086 αναγνώστες - 21/8/2017

Από 1.200 κ.εκ., μέχρι 230 χλμ./ώρα τελική, με προχωρημένες τεχνολογίες και άπλετους χώρους. Αυτά είναι τρία από τα κορυφαία οικογενειακά που μπορείτε να βρείτε.

Έχει τεχνολογίες που δεν είχε κανένα άλλο στην εποχή του.

Χωρίς να διακρίνεται για τις κομψές του φόρμες το Passat είναι ελκυστικό και σύμφωνο με τα σχεδιαστικά πρότυπα της φίρμας. O πίσω όγκος με την ακμή που σχηματίζεται στο τελείωμά του είναι αρκετά υπερυψωμένος, ενώ πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι τα φωτιστικά σώματα με τους λαμπτήρες τεχνολογίας LED.
Σημαντικός αέρας αλλαγής υπάρχει και στο εσωτερικό με τους άφθονους χώρους, την προσεγμένη ποιότητα, τη σύγχρονη σχεδίαση και τα νέας τεχνολογίας αυτοματοποιημένα συστήματα. Χαρακτηριστικό γνώρισμα του ταμπλό είναι ότι χωρίζεται σε δύο τμήματα, τα οποία παράλληλα διακρίνονται από τη διχρωμία και τα διαφορετικής ποιότητας υλικά. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και οι πολλαπλές ρυθμίσεις του καθίσματος και του τιμονιού θα βολέψουν άτομα κάθε αναστήματος. Στο πίσω μέρος της καμπίνας, οι επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα με τον αέρα για τα γόνατά τους, ενώ ικανοποιητικό είναι το διαθέσιμο πλάτος. Ωστόσο ο μεσαίος δεν θα νιώσει το ίδιο άνετα με τους διπλανούς λόγω της σχεδίασης του καθίσματος και της ύπαρξης του κεντρικού τούνελ.
Όσον αφορά το χώρο αποσκευών, η χωρητικότητά του είναι 565 λίτρα, η οποία είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία. Στον αυτοκινητόδρομο η σταθερότητα που παρουσιάζει το αμάξωμα είναι υποδειγματική ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική και το μόνο στοιχείο που φανερώνει τα χιλιόμετρα κίνησης είναι ο θόρυβος από τον κινητήρα. O υπερτροφοδοτούμενος TSI κινητήρας των 1,4 λίτρων αποδίδει 122 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 200 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 10,5 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 203 χ.α.ω. Η κατανάλωση είναι τα 6,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 φτάνουν τα 157 g/km (όλες οι παραπάνω είναι τιμές κατασκευαστή).
 
 
 
 
Είναι οικογενειακό και «βαράει» 230 χλμ./ώρα.

Με τον όρο BlueEFFICIENCY η Mercedes εφαρμόζει ένα πλήθος διαφοροποιήσεων στη C180, με απώτερο σκοπό την περιορισμένη κατανάλωση και τους ρύπους. Ο αεροδυναμικός συντελεστής της C180 έχει τροποποιηθεί, με αλλαγές στα εμπρός και πίσω φανάρια και στο δάπεδο, αποτρέποντας τη δημιουργία στροβιλισμών, ενώ η μάσκα εμπρός έχει σχεδιαστεί, έτσι ώστε να μειώνει την αντίσταση του αέρα. Στην BlueEFFICIENCY C180, η ανάρτηση είναι κατά 15 χλστ. χαμηλότερη, γεγονός που ωφελεί την αεροδυναμική, ενώ και οι ζάντες είναι πιο ελαφριές και ειδικά σχεδιασμένες, για βελτίωση της ροής του αέρα. Τέλος, έχουν ανασχεδιαστεί και τα εξωτερικά περιβλήματα των καθρεφτών. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο αεροδυναμικός συντελεστής είναι Cd:0,25, έναντι 0,27 στις υπόλοιπες C-Class. Τα ελαστικά που εφοδιάζουν τη C180 Kompressor BlueEFFICIENCY είναι κατασκευασμένα από τη Michelin και ειδικά μελετημένα για μείωση της αντίστασης από την κύλιση του οχήματος. Η C180 BlueEFFICIENCY ενσωματώνει ένα σύστημα ειδοποίησης του οδηγού για αλλαγή σχέσης στο κιβώτιο (μέσω του πίνακα οργάνων) ανάλογα με τις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες, έτσι ώστε να του υποδεικνύει πώς θα οδηγήσει οικονομικά. Σε όλα τα στάδια της παραγωγής της η C180 BlueEFFICIENCY έχει δεχθεί τροποποιήσεις, ώστε να μειωθεί το συνολικό της βάρος. Μερικά από τα νέα στοιχεία είναι το ελαφρύτερο παρμπρίζ, που κατασκευάζεται από φύλλα γυαλιού, ενώ μονωτικά υλικά έχουν τοποθετηθεί σε πολλά σημεία, διατηρώντας την ηχομόνωση σε κορυφαία επίπεδα. Σε σχέση με τη C180,ή C 180BlueEFFICIENCY είναι κατά 67 κιλά ελαφρύτερη -σύμφωνα με τις μετρήσεις μας.
Φυσικά το σημαντικότερο είναι είναι ο χωρητικότητας 1,6 λίτρων κινητήρας της C180 BlueEFFICIENCY που με τη βοήθεια μηχανικού υπερσυμπιεστή αποδίδει 156 ίππους και 230 Nm ροπής, όσο ακριβώς και η μεγαλύτερη C180, με τον επίσης κομπρεσσοράτο κινητήρα των 1,8 λίτρων. Μέσω αλλαγών στο σύστημα διεύθυνσης και αυξάνοντας την τελική σχέση μετάδοσης του αποκλειστικά 6τάχυτου κιβωτίου, η κατανάλωση είναι κατά 1,2 λίτρα χαμηλότερη (6,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα), ενώ και οι ρύποι είναι κατά 31 γρ./χλμ. CO2 λιγότεροι έναντι της C180 Κοmpressor (156 γραμμάρια). Oι επιδόσεις είναι ελαφρώς υποδεέστερες με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε 9,5 δλ. και η τελική να είναι τα 230 χ.α.ω.
 
 
 
Με κινητήρες που ξεκινάνε από μόλις 1.200 κ.εκ.

Στην περίπτωση της Octavia 5, ο κινητήρας 1.2 TSI αντιμετωπίζει με ευκολία τις οικογενειακές ανάγκες που γεννά το αμάξωμα μήκους 4.569 χλστ. με την απόδοσή του, ενώ παράλληλα -στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε- προσφέρει τη χαμηλότερη κατανάλωση στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν και ορίζει περιορισμένα ετήσια έξοδα.
Ο 1.2 TSI κινητήρας είναι 8βάλβιδος υπερτροφοδοτούμενος και αποδίδει 124 δυναμομετρημένους ίππους. Ο κινητήρας αυτός παρουσιάζει γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα περιστροφής του και ελαστικότητα σε μεσαίες στροφές, ωστόσο του λείπει η δύναμη σε υψηλές στροφές, κάτι που οφείλεται και στην αραιή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου. Παράλληλα, η έλλειψη κυβικών φαίνεται και στις χαμηλές στροφές (κάτω των 2.000 σ.α.λ.), αφού παρουσιάζει υστέρηση στην απόκριση. Οι επιδόσεις πάντως είναι υπέρ το δέον ικανοποιητικές με βάση τη χωρητικότητά του, με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε 10,5 δλ. και την τελική ταχύτητα να είναι τα 192 χ.α.ω. Η κατανάλωση -που αποτελεί βασικό προσόν- ανέρχεται στα 5,7 λτ./100 χλμ. μόνο (εκπομπές ρύπων CO2 134 γρ./χιλιόμετρο).
Το εσωτερικό της Octavia5 και μετά την ανανέωση της σειράς παρουσιάζεται πιο σύγχρονο και καλαίσθητο αισθητικά, με την ποιότητα κατασκευής να βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Ο χώρος αποσκευών με όγκο 560 λίτρων είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία και ικανοποιεί τόσο με το σχήμα του, όσο και με το άνοιγμά του.
O οικογενειακός προσανατολισμός της Octavia 5 αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό της έκδοσης αυτής, με την ανάρτηση να είναι σφιχτή αλλά να απορροφά με τον καλύτερο τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η ρύθμιση αυτής εκτιμάται σε περιπτώσεις όπου, κινούμενο με υψηλές ταχύτητες, δεν παρουσιάζονται τάσεις πλεύσης του αμαξώματος, εμπνέοντας ασφάλεια.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις