Το Hyundai i30 ξεκίνησε μια νέα εποχή για την μάρκα και πλέον στην έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.4 λτ. αξίζει πραγματικά τα λεφτά του και με το παραπάνω.
autoagora Team
To Hyundai i30, σχεδιασμένο εξολοκλήρου επί ευρωπαϊκού εδάφους και εξελιγμένο ειδικά για τις ανάγκες των Ευρωπαίων καταναλωτών, έφερε νέα εποχή στην σχεδίαση των αυτοκινήτων της μάρκας.
Στο εσωτερικό, το ταμπλό του Hyundai i30 διακρίνεται για το μοντέρνο του σχεδιασμό και την προσεγμένη ποιότητα των υλικών και της συναρμολόγησης. Στον τομέα του σχεδιασμού, παρατηρείται μία οπτική σύνδεση μεταξύ των απαλών καμπύλων επιφανειών, ενώ εκεί που επικεντρώνεται περισσότερο το αισθητικό ενδιαφέρον είναι στην κεντρική κονσόλα, όπου ενσωματώνονται το εργοστασιακό ηχοσύστημα (και όχι κάποιο after market) και ο αυτόματος κλιματισμός (στάνταρ air condition).
Οι φιλοξενούμενοι του i30 θα βολευτούν με άνεση στο εσωτερικό του, το οποίο προσφέρει αυξημένο εσωτερικό πλάτος και πολύ χώρο για τα γόνατα πίσω. Πρόβλημα δε θα υπάρξει και με το ωφέλιμο ύψος, αφού ακόμη και στην έκδοση της δοκιμής με την ηλιοροφή, το κεφάλι ενός επιβάτη με ύψος γύρω στα 1,8 μ. δεν ακουμπούσε στην επένδυση. Ικανοποιητικό όγκο έχει ο χώρος αποσκευών των 340 λτ., ο οποίος διακρίνεται για το μεγάλο άνοιγμά του. Ωστόσο, το δάπεδό του είναι σχετικά ψηλό, λόγω κυρίως της ύπαρξης ρεζέρβας ίδιων διαστάσεων με των ελαστικών.
Στον ανοιχτό δρόμο, το i30 παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα και χαμηλό θόρυβο κύλισης, ενώ το τιμόνι έχει το απαιτούμενο βάρος.Το νέο μικρομεσαίο Hyundai "στρίβει" με ασφάλεια, ακόμη και σε πιεσμένους ρυθμούς και με το ESP απενεργοποιημένο. Το ESP μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω του διακόπτη, αριστερά από το τιμόνι.