Ότι και να πούμε για αυτό το αυτοκίνητο είναι λίγο... Η νέα Mercedes-Benz E-Class που σας παρουσιάζουμε εδώ, είναι πραγματικά σαν καινούργια, καθώς είναι μοντέλο του 2017 με μόλις 3.000 χλμ.
autoagora Team
Αξιοζήλευτη, αρχοντική, υοεράνω όλων. Κάπως έτσι μπορείς να χαρακτηρίσεις την νέα Mercedes-Benz E-Class η οποία αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση. Η εξωτερική της εμφάνιση εκπέμπει κύρος και πολυτέλεια, ενώ μοιάζει πολύ σε αυτή της νέας S-Class.
O… θάλαμος διακυβέρνησης της νέας E-Class προσφέρει υψηλά στάνταρ σε ποιότητα και τεχνολογία, με ευδιάκριτη την «αύρα» της κορυφαίας σε αυτό το σημείο, Mercedes S-Class. Χαρακτηρίζεται από τα ακριβά υλικά και το ιδιαίτερα προσεγμένο φινίρισμα, αν και η διακοσμητική φάσα που διέτρεχε το ταμπλό στο μοντέλο της δοκιμής έδειξε να ξεφεύγει κάπως από τον κανόνα. Σε κάθε περίπτωση τα απαραίτητα έξτρα πολυτέλειας, όπως το ακριβό δέρμα, το πραγματικό ξύλο και οι νέες μεταλλικές επενδύσεις, απογειώνουν την αίσθηση πολυτέλειας και αρχοντιάς. Ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι το πάνελ πάνω στο ταμπλό, που αριστερά φιλοξενεί τα όργανα (έξτρα μπορεί να είναι ψηφιακά), ενώ δεξιά υπάρχει μεγάλη έγχρωμη οθόνη, όπου απεικονίζονται όλες οι λειτουργίες και υπηρεσίες του συστήματος infotainment.
Ο ολοκαινούριος, 4κύλινδρος, high-tech, 2λιτρος diesel της E 220 d αντικαθιστά τον παλιό 2,2 λτ. και χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της diesel τεχνολογίας για να αποδώσει 194 άλογα και κυρίως 400 Nm ροπής από τις 1.600-2.800 σ.α.λ. Στην πράξη ο νέος turbodiesel δείχνει πως είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία του. Η λειτουργία του είναι εξαιρετικά πολιτισμένη με χαμηλό θόρυβο και παντελή απουσία κραδασμών, τραβάει από χαμηλά και κινεί με χαρακτηριστική άνεση το βάρους 1.605 κιλών αμάξωμα.
Η πολύ καλή αεροδυναμική βοηθά και την κατανάλωση στο ταξίδι, όπου σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η E 220 d με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. έχει ταχύτητα 132 χλμ./ώρα.
Η νέα E-Class βασίζεται στη νεότερη πισωκίνητη πλατφόρμα MRA, που είναι στιβαρή και ελαφριά χάρη στην αυξημένη χρήση αλουμινίου και χάλυβα υπερυψηλής αντοχής. Οδηγώντας γρήγορα διαπιστώνεις πως η βαριά αίσθηση του παρελθόντος έχει εξαφανιστεί και νιώθεις το μεγάλο πολυτελές σεντάν να «ρέει ανάλαφρα στο δρόμο. Ποιότητα κύλισης; Εντυπωσιακή. Επίπεδα θορύβου ακόμη και στα 200 χλμ./ώρα; Τόσο χαμηλά, που μπορείς να ακούς ό,τι ψιθυρίζουν οι πίσω επιβάτες. Η ανάρτηση λειαίνει σωστά τις ανωμαλίες του δρόμου. Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν προγράμματα λειτουργίας (Eco, Comfort, Sport, Sport+), που στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόσει τις βασικές λειτουργίες (τιμόνι, κινητήρα, κιβώτιο και -αν υπάρχει ηλεκτρονικός έλεγχος- ανάρτηση). Υπάρχει επίσης ρύθμιση Individual για ξεχωριστές ρυθμίσεις ανάλογα με το προσωπικό γούστο του οδηγού.
Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Τιμή: 61.490 ευρώ
Χρονολογία: 2017
Χιλιόμετρα: 3.000 km
Κυβικά: 2000 cc
Ίπποι: 194 bhp
Καύσιμο: Πετρέλαιο
Χρώμα: Ασημί