
Mini Clubman diesel 6ετίας: Βγάζει ζημιές ή είναι «σκυλί»;
Το Mini Clubman της τελευταίας γενιάς «πάτησε» φέτος την 8ετία. Πόσο καλό είναι ως μεταχειρισμένο; Βγάζει προβλήματα, ή είναι αξιόπιστο; Δοκιμάζουμε ένα diesel Mini Clubman του 2017 και βλέπουμε πώς τα πηγαίνει στον τομέα των φθορών και των βλαβών.
Πόσο καλό είναι το Mini Clubman ως μεταχειρισμένο;
Η τελευταία γενιά του Mini Clubman έκανε το ντεμπούτο της το 2015 και έχει την κωδική ονομασία F54. Το αυτοκίνητο αποτελεί την οικογενειακή, station wagon εκδοχή του hatchback Mini, είναι μακρύτερο και έχει 6 πόρτες, μιας και αυτή του χώρου αποσκευών είναι διαιρούμενη, ένα χαρακτηριστικό που παραπέμπει στα ιστορικά Morris Mini Traveller της δεκαετίας του 1960.
Τα πιο παλιά Mini Clubman της δεύτερης γενιάς είναι ήδη 8 ετών, και αποτελούν μια «στυλάτη» επιλογή για όσους θέλουν ένα αυτοκίνητο με καλούς χώρους για 4, ακόμα και 5, ενήλικες το οποίο έχει ρετρό εμφάνιση. Πόσο αξιόπιστα είναι;
Δοκιμάζουμε ένα πετρελαιοκίνητο Mini Clubman του 2017 με τον κινητήρα των 150 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο και καταγράφουμε τις τυπικές φθορές, καθώς και τις βλάβες που παρουσιάζει.
Δεν παρουσιάζει πολλές βλάβες το diesel Mini Clubman δεύτερης γενιάς
Κατά την οδήγηση του Mini Clubman που δοκιμάζεται ως μεταχειρισμένο, το πετρελαιοκίνητο μοτέρ με τα 150 άλογα επιταχύνει εμφατικά το όχημα, με τη διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε 8,6 δευτερόλεπτα. Η μέση κατανάλωση είναι 5,5 λτ/100 χλμ, δείχνοντας πως το αυτοκίνητο μπορεί να συνδυάζει τις γρήγορες επιδόσεις με την οικονομία στη μετακίνηση.
Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο και δεν παρουσιάζει κενά, γεγονός που καθιστά το Mini Clubman πολύ καλό σε κάθε συνδυασμό στροφών. Η ανάρτηση έχει σφικτή αίσθηση, το πλαίσιο είναι εκπληκτικά ουδέτερο και το αυτοκίνητο είναι συνολικά ακλόνητο.
Οι τυπικές βλάβες του Mini Clubman εστιάζονται στα ημιαξόνια, τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα ανθεκτικά, και στο σύστημα start-stop που ενδέχεται να παρουσιάσει δυσλειτουργίες.
Παράλληλα, αν το σύστημα κλιματισμού σταματήσει να είναι αποδοτικό, συνήθης ύποπτος είναι η χαμηλή ποσότητα ψυκτικού υγρού (φρέον) από το εργοστάσιο.
Τι φθορές θα βρω σε ένα μεταχειρισμένο Mini Clubman 6ετίας;
Το μεταχειρισμένο Mini Clubman που έχουμε στα χέρια μας είναι εξοπλισμένο με sport δερμάτινα καθίσματα με καπιτονέ ραφές, πανοραμική ηλιοροφή, καθώς και με infotainment με ψηφιακό ραδιόφωνο DAB και εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης. Όλα λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Στο εσωτερικό οι γυαλιστερές επιφάνειες δεν έχουν γρατζουνιές, ενώ σε αντίστοιχη κατάσταση είναι οι διακόπτες, που δεν έχουν ξεβάψει. Η συνολική εικόνα της καμπίνας είναι πολύ καλή, με μοναδική φθορά ένα τμήμα του καθίσματος του οδηγού, το οποίο έχει αποχρωματιστεί.
Εκτός αυτού, το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα στιβαρό και θεωρείται ισάξιο ποιοτικά με την BMW Σειρά 1, με την οποία άλλωστε μοιράζεται και την ίδια πλατφόρμα (UKL2 την αποκαλούν οι Βαυαροί).
Στο Mini Clubman έχουν γίνει 2 ανακλήσεις, το 2018 και το 2019. Η πρώτη αφορά μια προστατευτική πλάκα στην αντλία καυσίμου, ενώ η δεύτερη έχει να κάνει με τα ημίμπαρα. Αν το όχημα που ενδιαφέρεστε να αγοράσετε έχει πραγματοποιήσει τις ανακλήσεις του, δεν έχετε λόγο ανησυχίας.
Σχολιάστε |