Αυτό που αντικρίζουμε είναι ένα σχήμα που πατάει πάνω σε προηγούμενα μοτίβα, αλλά δείχνει πιο κατασταλαγμένο και ώριμο, χωρίς να χάνει σε εντυπωσιασμό.

Όσον αφορά στους κινητήρες, η γκάμα περιλαμβάνει το μοτέρ 1,4 i-VTEC με 100 ίππους, το οποίο είναι τεχνολογίας Euro 5, καταναλώνει μόλις 5,4 λτ./100 χλμ., ενώ εκπέμπει 129 γρ./χλμ. και είναι εφοδιασμένο, όπως και οι άλλοι κινητήρες, με το σύστημα Start&Stop που η Honda ονομάζει Idle Start&Stop.

Στο εσωτερικό, η προσπάθεια εντυπωσιασμού του παρελθόντος, έχει μετριαστεί για ένα σχέδιο που είναι πιο συμβατικό, αλλά αποπνέει προσωπικότητα.

Τα εντυπωσιακό εμπρόσθιο μέρος, με τη νέα οικογενειακή μάσκα, «δένει» με τους ανάγλυφους προβολείς που βρίσκουν το ταίρι τους με το ζευγάρι πίσω φωτιστικών.

Από πλευράς κινητήρων, το νέο i30 ήταν διαθέσιμο με ένα σύνολο βενζίνης 1,4 λτ. 100 ίππων και ένα μοτέρ πετρελαίου 1,4 λτ. 90 ίππων.

Το εσωτερικό είναι λιγότερο εντυπωσιακό, αλλά η ώριμη αισθητική είναι έκδηλη παντού.

Το Focus 3ης γενιάς είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο, αφού σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε στις δύο προηγούμενες γενιές, πωλούνταν σχεδόν απαράλλαχτο σε όλες τις αγορές του κόσμου.

Ο 1.000άρης EcoBoost της Ford ενσωματώνει 3 κυλίνδρους, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ενώ παράλληλα διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων.

Το εσωτερικό είναι σύγχρονο και ευχάριστο. Τα υλικά είναι ποιοτικά, μαλακά σε μεγάλο ποσοστό, αλλά η συναρμολόγηση, χωρίς να υστερεί, θα μπορούσε να είναι πιο προσεγμένη.

Τα μικρομεσαία της καρδιάς μας: Honda Civic vs Hyundai i30 vs Ford Focus

Διαβάστηκε από 6488 αναγνώστες - 11/7/2017

Μικρομεσαία με απ` όλα! Δυναμική εμφάνιση, ομορφιά, τεράστιοι χώροι αλλά και μπόλικη τεχνολογία. Ένα, όμως θα κατακτήσει την καρδιά σας. Ποιο θα είναι αυτό;

 
 
Το Civic έχει την πιο δυναμική εμφάνιση και τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών με απόσταση σχεδόν 100 λίτρων από το επόμενο μοντέλο.

«Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις». Αυτό είναι σίγουρο και ισχύει και στην περίπτωση του Honda Civic 9ης γενιάς. Αυτό που αντικρίζουμε είναι ένα σχήμα που πατάει πάνω σε προηγούμενα μοτίβα, αλλά δείχνει πιο κατασταλαγμένο και ώριμο, χωρίς να χάνει σε εντυπωσιασμό. Στην ουσία του είναι πιο μακρύ (+29 χλστ.), ελαφρά πιο φαρδύ (+5 χλστ.) και πιο χαμηλό (-20 χλστ.) από το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ, όπως αναφέρει η Honda, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην αεροδυναμική. Στο εσωτερικό, η προσπάθεια εντυπωσιασμού του παρελθόντος, έχει μετριαστεί για ένα σχέδιο που είναι πιο συμβατικό, αλλά αποπνέει προσωπικότητα. Ωστόσο, η σημασία έχει δοθεί στην αναβάθμιση της ποιότητας και διατήρηση της ευρυχωρίας. Η πράξη δικαιώνει τη θεωρία σε όλα τα επίπεδα, τόσο αναφορικά με τους χώρους πίσω, όσο και σχετικά με το χώρο αποσκευών. Αυτός παραμένει κορυφαίος για την τάξη μεγέθους και την κατηγορία, με 477 λίτρα. Όσον αφορά στους κινητήρες, η γκάμα περιλαμβάνει το μοτέρ 1,4 i-VTEC με 100 ίππους, το οποίο είναι τεχνολογίας Euro 5, καταναλώνει μόλις 5,4 λτ./100 χλμ., ενώ εκπέμπει 129 γρ./χλμ. και είναι εφοδιασμένο, όπως και οι άλλοι κινητήρες, με το σύστημα Start&Stop που η Honda ονομάζει Idle Start&Stop, ενώ έχει δεχτεί τις περιποιήσεις των μηχανικών για λιγότερες τριβές κατά τη λειτουργία. Με εκπομπές κατά 10% χαμηλότερες εμφανίζεται ο 1,8 i-VTEC των 142 ίππων. Αξίζει να σημειωθεί ότι, εκτός από το Idle Start&Stop, η Honda εφαρμόζει και το σύστημα Eco Assist, που μέχρι τότε συναντούσαμε μόνο στα υβριδικά της. Η οδική συμπεριφορά έχει παραμείνει σφιχτή, αλλά πλέον περνάει μέσα από ένα φίλτρο άνεσης, που έχει αναβαθμίσει όλη την εικόνα του μοντέλου, με την ποιότητα κύλισης να συναγωνίζεται τους καλύτερους της κατηγορίας. Αναβαθμισμένη είναι και η αίσθηση από το σύστημα πέδησης, ενώ είναι άξια εκτίμησης η μελέτη ηχομόνωσης που επιτρέπει μεγαλύτερη άνεση στο εσωτερικό και έχει συμβάλει στη βελτίωση του δείκτη NVH (Noise Vibration Harshness).
 
 


Το i30 είναι το πιο όμορφο, έχει τους καλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τιμόνι με υποβοήθηση που ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα.

Μακρύτερο, φαρδύτερο και πιο χαμηλό από το προηγούμενο, το Hyundai i30 διαθέτει ένα από τα πιο όμορφα αμαξώματα της κατηγορίας. Τα εντυπωσιακό εμπρόσθιο μέρος, με τη νέα οικογενειακή μάσκα, «δένει» με τους ανάγλυφους προβολείς που βρίσκουν το ταίρι τους με το ζευγάρι πίσω φωτιστικών. Από το πλάι τα νεύρα και οι καμπύλες «παίζουν» όμορφα με τις σκιές, όσο το φαρδύ αμάξωμα δείχνει να «κάθεται» με αυτοπεποίθηση πάνω στους τροχούς που είναι ακροβολισμένοι στις γωνίες τους αυτοκινήτου. Το εσωτερικό είναι λιγότερο εντυπωσιακό, αλλά η ώριμη αισθητική είναι έκδηλη παντού. Από τον ευανάγνωστο πίνακα οργάνων, μέχρι τους αεραγωγούς στην κεντρική κονσόλα. Οι χώροι για επιβάτες είναι οι καλύτεροι της κατηγορίας, όσον αφορά στο χώρο για τα πόδια πίσω και το εσωτερικό πλάτος, ενώ δεν πάει πίσω και ο χώρος αποσκευών που διαθέτει 378 λίτρα. Ακόμα ένας τομέας στον οποίο το Hyundai διακρίνεται είναι αυτός της ποιότητας. Τον πολιτισμένο χαρακτήρα που εισπράττεις από τη θέση του οδηγού, ολοκληρώνει η οδηγική εμπειρία του Hyundai i30. Το τιμόνι διαθέτει το σύστημα Flex Steer που επιτρέπει τη διαμόρφωση της υποβοήθησης σε τρία επίπεδα και είναι συνεργάσιμο σε στροφές και ευθείες. Επίσης τα φρένα, έχουν καλή αίσθηση, αλλά μέτρια απόδοση. Από πλευράς κινητήρων, το νέο i30 ήταν διαθέσιμο με ένα σύνολο βενζίνης 1,4 λτ. 100 ίππων και ένα μοτέρ πετρελαίου 1,4 λτ. 90 ίππων. Από τα δύο, το δεύτερο διαθέτει 224 Nm ροπής. Το άλλο νούμερο που «δείχνει» προς τη σωστή κατεύθυνση είναι αυτό της κατανάλωσης (4,1 λτ./100 χλμ.) αλλά και των εκπομπών ρύπων (109 γρ./χλμ.) που είναι σημαντικά χαμηλότερα της βενζίνης (6,0 λτ./100χλμ. – 139 γρ/.χλμ.) παρασύροντας προς τα κάτω τα πάγια έξοδα του αυτοκινήτου.
 
 


Το Focus έχει μαλακά υλικά στο εσωτερικό, άριστο πλαίσιο και οδική συμπεριφορά που είναι ευχάριστη και πολιτισμένη ταυτόχρονα.

Το Focus 3ης γενιάς είναι ένα παγκόσμιο μοντέλο, αφού σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε στις δύο προηγούμενες γενιές, πωλούνταν σχεδόν απαράλλαχτο σε όλες τις αγορές του κόσμου. Σχεδιαστικά, το μήκους 4.358 χλστ., Focus είναι αρκετά δυναμικό. Το εσωτερικό είναι σύγχρονο και ευχάριστο. Τα υλικά είναι ποιοτικά, μαλακά σε μεγάλο ποσοστό, αλλά η συναρμολόγηση, χωρίς να υστερεί, θα μπορούσε να είναι πιο προσεγμένη. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες δεν είναι κορυφαίοι, αλλά κρίνονται ως επαρκείς. Εκείνοι που κάθονται μπροστά ταξιδεύουν σε ένα άνετο περιβάλλον, που στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας. Ο χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 363 λίτρα και φτάνει έως τα 1.148 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Στο δρόμο, το αυτοκίνητο είναι πολιτισμένο με τη οδική του συμπεριφορά να σέβεται της αξία της άνεσης, χωρίς να χάνει από τον ευχάριστο οδηγικό του προσανατολισμό. Σε αυτό συντελεί και το άμεσο και γρήγορο τιμόνι. Κανένα παράπονο και από τα φρένα, ενώ το πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι υπεράνω κριτικής. Συνολικά, το Focus διέθετε 6 σύνολα βενζίνης και 5 πετρελαίου. Οι κινητήρες βενζίνης ήταν δύο ατμοσφαιρικοί 1.6 λτ. με 105 και 125 ίππους τεχνολογίας Ti-VCT αντίστοιχα και δύο τούρμπο EcoBoost επίσης 1,6 λτ. με άμεσο ψεκασμό στους 150 και 182 ίππους αντίστοιχα. Στους κινητήρες πετρελαίου περιλαμβάνονταν οι δύο 1,6 λτ. με 95 και 115 ίππους και τρεις 2λιτροι με 115, 140 και 163 ίππους αντίστοιχα. Ο 1.000άρης EcoBoost της Ford ενσωματώνει 3 κυλίνδρους, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ενώ παράλληλα διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων. Από πλευράς ισχύος, ήταν διαθέσιμος με 100 και 125 ίππους. Με εκπομπές ρύπων 109 και 114 γρ./χλμ. και μέση κατανάλωση μόλις 4,8 και 5,0 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα, το Focus έχει χαμηλά πάγια έξοδα.
 
 


`Οποιο από τα τρία και να διαλέξεις πρόκειται για τρία προσεγμένα αυτοκίνητα που θα σου προσφέρουν το καθένα και κάτι διαφορετικό.


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων