Το VW Golf MK7 σημείωσε καλές πωλήσεις ως καινούριο, και σημειώνει και σαν μεταχειρισμένο. Το αυτοκίνητο έχει ποιοτική κατασκευή, παρέχει άνεση στους επιβάτες, και έχει οικονομικούς κινητήρες. Πόσο κατάλληλο είναι για αγορά, τώρα που τα πρώτα μοντέλα έχουν αγγίξει την 9ετία;
Τα Golf GTI ξεκινούν από 19.900 και τα R από 28.000 ευρώ
Εκτός από τα «απλά»
Golf, μία έκδοση που έχει αφήσει ιστορία είναι αυτή με το ακρωνύμιο
GTI, που πηγάζει από το «Gran Turismo Iniezione». Η ονομασία χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1961, στη Maserati 3500 GTi, αλλά έγινε διάσημη στα
hot hatches των 70s και 80s, με πρωτεργάτη το
VW Golf GTI MK1 του 1976.
Η παράδοση των καυτών
Golf συνεχίζεται και σήμερα, και μάλιστα η
GTI έκδοση συνοδεύεται από μία ακόμα ισχυρότερη, που ονομάζεται
R.
Τα μεταχειρισμένα
Golf GTI 7ης γενιάς έχουν τιμές που κυμαίνονται από 20.000 έως 40.000 ευρώ, με μέσο όρο τα 27.800 ευρώ. Η εργοστασιακή ισχύς του μοντέλου είναι
220 ίπποι (230 στο
Performance Package), και η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται μέσα σε 6,5 δευτερόλεπτα (6,4 για το Performance Package).
Η πιο «πολεμική»,
R, έκδοση, έχει κίνηση στους 4 τροχούς και ισχύ 300 ίππους, που έγιναν 310 στο facelift του 2016, που ονομάζεται
Golf MK7,5. Ο χρόνος για τη μέτρηση 0-100 χλμ/ώρα του
VW Golf R είναι 4,9 δευτερόλεπτα.
Θετικά και αρνητικά ενός μεταχειρισμένου VW Golf MK7
Εκτός της τιμής, τι πρέπει να γνωρίζει ένας ενδιαφερόμενος αγοραστής που ψάχνει ένα VW Golf MK7; Πόση ήταν η πραγματική κατανάλωση των κινητήρων, όταν αυτοί ήταν καινούργιοι, και τι προβλήματα παρουσιάζονται στο μοντέλο;
Όταν ήταν καινούργιος, ο χιλιάρης TSI με 110 άλογα έκαιγε 4,8 λίτρα/100 χλμ
To VW Golf ανέκαθεν ξεχώριζε για την ποιότητα και την κύλιση του. Η 7η γενιά συνεχίζει αυτή την παράδοση, και είναι κατάλληλη ως ένα «φρέσκο» μεταχειρισμένο. Το αυτοκίνητο παρέχει υψηλή άνεση στους επιβάτες, έχει καλές επιδόσεις, αλλά και οικονομικούς κινητήρες.
Όταν ήταν καινούργιος, ο χιλιάρης TSI κινητήρας με τους 110 ίππους είχε πραγματική κατανάλωση σε μικτό κύκλο 4,8 λίτρα/100 χλμ, ενώ ο TSI 1,4 λίτρου των 122 αλόγων 5,2 λίτρα/100 χλμ. Ο πιο ισχυρός, 1500αρης με 130 ίππους, είχε μετρημένη μέση κατανάλωση 6,4 λίτρα/100 χλμ.
Αξίζει να αναφερθούμε πως όσο πιο καλοσυντηρημένος είναι ένας κινητήρας, τόσο θα διατηρεί την καλή απόδοση και τη χαμηλή κατανάλωση. Επειδή το VW Golf MK7 παραγόταν μέχρι πρόσφατα (τα παλαιότερα είναι 9 ετών και τα πιο καινούργια αγγίζουν τη διετία), ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο δεν είναι ιδιαίτερα σπάνιο να βρεθεί.
Λίγα προβλήματα, κυρίως με κατανάλωση λαδιού από τσιμουχάκια βαλβίδων
Βλέπουμε πως το VW Golf MK7 ήταν και είναι ποιοτικό, με χαμηλή κατανάλωση και άνετη κύλιση. Με τα πρώτα μοντέλα να βρίσκονται ήδη για 9 χρόνια στο δρόμο, πώς στέκεται το αυτοκίνητο στον τομέα της αξιοπιστίας;
Σε γενικές γραμμές καλά, αφού τα κύρια προβλήματα εστιάζονται στην κατανάλωση λαδιού από τον 1,4 TSI κινητήρα με τα 122 άλογα, κάτι το οποίο πιθανότατα οφείλεται στα τσιμουχάκια των βαλβίδων. Παράλληλα, το συγκεκριμένο μοτέρ ίσως παρουσιάσει βλάβη στο turbo. Εκτός αυτού, έχουν υπάρξει λίγες αναφορές σχετικά με τα μπεκ στους βενζινοκινητήρες, και τις αντλίες νερού στις diesel εκδόσεις. Στις τελευταίες, ακούγονται και «παράπονα» σχετικά με τα συνεμπλοκ, τα οποία εμφανίζουν τριγμούς.
Τα DSG κιβώτια θέλουν επίσης προσοχή, καθώς έχουν γίνει αναφορές για ζημιές και αστοχίες. Μετά από 150.000 χιλιόμετρα, ενδέχεται να χρειαστούν αλλαγή οι δίσκοι τους.
Όσον αφορά την GTI έκδοση, η οποία χρησιμοποιεί τον κινητήρα με κωδικό EA888 στην 3η γενιά του, πρέπει να γνωρίζετε πως το πλαστικό καπάκι της αντλίας νερού μπορεί να ραγίσει, προκαλώντας έτσι απώλειες του ψυκτικού υγρού. Παράλληλα, το δοχείο αναθυμιάσεων λαδιού είναι μικρό, και τα μοντέλα που έχουν πιεστεί πολύ από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη τους, μπορεί να αντιμετωπίσουν πρόβλημα με την αυξημένη κατανάλωση λαδιού, το οποίο καίγεται από τον κινητήρα.
«Φεύγοντας» από τα μηχανικά μέρη, άλλα προβλήματα που μπορεί να κάνουν την εμφάνιση τους αφορούν το σύστημα infotainment, το οποίο σε αρκετές περιπτώσεις καταρρέει. Παράλληλα, το σύστημα πλοήγησης εμφανίζει μεγάλους χρόνους φόρτωσης.
Συμπέρασμα: Καλή επιλογή, αρκεί να είναι προσεγμένο
Το VW Golf MK7 είναι ακόμα μοντέρνο και «φρέσκο», με premium «αύρα», ποιοτική κατασκευή και κινητήρες με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Τα μικροπροβλήματα δεν λείπουν, για αυτό το λόγο καλό είναι να επιλέξετε ένα μοντέλο που έχει συντηρηθεί σωστά και με επιμέλεια.
Με 12.300 ευρώ παίρνεις Golf 8ετίας!
Με 20.000 παίρνεις GTI και κυνηγάς ότι βρίσκεις μπροστά σου!
Τα Golf MK7 είναι ποιοτικά χωρίς πολλά προβλήματα, αν εξαιρέσουμε τη διαρροή λαδιών από τσιμουχάκια βαλβίδων.
Τα μοτέρ είναι οικονομικά: Ο TSI 1 λίτρου με 110 άλογα έκαιγε 4,8 λίτρα/100 χλμ.
Είναι τελικά το Golf value for money ως μεταχειρισμένο; Αλλιώς, τι θα επέλεγες σε αυτά τα λεφτά;