Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το αποτέλεσμα κρίνεται στις λεπτομέρειες

Διαβάστηκε από 15746 αναγνώστες - 16/11/2020

Πίσω από το τιμόνι του Peugeot 2008, ο οδηγός μπορεί να αντιληφθεί από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πόσο καλή δουλειά έχει γίνει στην ανάρτηση. Έχει βρεθεί κυριολεκτικά η «χρυσή τομή» ανάμεσα στην άνεση και το κράτημα. Οι έντονες κλίσεις οδηγώντας με ταχύτερο ρυθμό δεν πρόκειται να πανικοβάλουν τον χειριστή, ενώ ο τρόπος με τον οποίο απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος είναι υποδειγματικός. Η άριστη πληροφόρηση από το τιμόνι, το γραμμικό πεντάλ του φρένου και η υποδειγματική θέση οδήγησης δημιουργούν ένα κορυφαίο σύνολο. Ικανοποιητικές εντυπώσεις αφήνει και το VW T-Roc στον οδηγό. Η ηχομόνωση της καμπίνας, σε συνδυασμό με την καλοδουλεμένη ανάρτηση, δημιουργούν τις καλύτερες συνθήκες για την ποιότητα της κύλισης. Ταυτόχρονα, η καλή ακαμψία του πλαισίου «δηλώνει» παρών, όταν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί με ταχύτερο ρυθμό.



Συμπέρασμα: Peugeot με διαφορά στήθους
Το τέλος της ημέρας βρίσκει το Peugeot 2008 στην πρώτη θέση, έστω και με μικρή διαφορά έναντι του αντιπάλου του. Πέρα από τον εκπληκτικό του κινητήρα, καταφέρνει να προσφέρει στους επιβάτες μία ανώτερη εμπειρία, κυρίως λόγω σχεδίασης της καμπίνας και των υλικών που έχουν επιλεχθεί. Οι χώροι παραμένουν σε εξαιρετικό επίπεδο, το ίδιο ισχύει και για την οδική συμπεριφορά. Εννοείται πως και το VW T-Roc αποτελεί μία ολοκληρωμένη επιλογή για την B-SUV κατηγορία. Η ποιότητα της κύλισης είναι εξαιρετική, αλλά θα θέλαμε σίγουρα πιο μαλακά πλαστικά στο εσωτερικό. 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει