Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

- SEAT Ibiza 1,0 TSI 95 PS

Διαβάστηκε από 90170 αναγνώστες - 14/9/2019

Οι θέσεις 5 και 4 μοιράζονται ανάμεσα σε Skoda Fabia και SEAT Ibiza καθώς και τα δύο μοντέλα κατάφεραν να συγκεντρώσουν την ίδια υψηλή βαθμολογία στους επιμέρεους τομείς του συγκριτικού μας.

Σχεδίαση: Αγαπάει τα τρίγωνα και τις γωνίες
Κοιτώντας για πρώτη φορά το νέο Ibiza, αμέσως θα σκεφτείς πως οι υπεύθυνοι σχεδίασης αγαπάνε τα τριγωνικά σχήματα. Με καθαρές γραμμές και αρκετά έντονες ακμές να τονίζουν τους τριγωνικούς LED προβολείς, τα τριγωνικά πίσω φωτιστικά σώματα, σου περνάει υποσυνείδητα μία αίσθηση σπιρτάδας.  Εξετάζοντας τις διαστάσεις του, είναι κατά 8,7 ! πόντους φαρδύτερο , με το μεταξόνιο να έχει μακρύνει κατά 9,5 εκατοστά. Είναι ξεκάθαρα ένα κανονικό οικογενειακό αυτοκίνητο που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB.


Κινητήρας-επιδόσεις: Δυνατός ο turbo 95 αλόγων, χάνεται όμως στο 5άρι κιβώτιο
Ο 1.000άρης TSI με τα 95 άλογα, δεν θα βάλει φωτιά στην άσφαλτο, μα δεν θα παρουσιαστεί λίγος σε καμία περίπτωση. Ξεκινά πολύ καλά από αρκετά χαμηλό φάσμα στροφών, με το παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας, να είναι πιο πλούσιο από τις 1.900 σ.α.λ. έως και τις 4.500 σ.α.λ. Σε αυτό το σημείο ο κινητήρας δείχνει τα δόντια του, και με πολύ ευγενικό τρόπο ζητάει μία 6η σχέση, που δυστυχώς δεν υπάρχει. Το κιβώτιο είναι αρκετα αραιό σε κλιμάκωση, με τον οδηγό να είναι αναγκασμένο σε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι αναζήτησης της καλύτερης σχέσης ανάμεσα σε 3η και 4η. Θόρυβος υπάρχει μόνο στις υψηλές στροφές αλλά και πάλι σε χαμηλά επίπεδα. 



Εσωτερικό: Φωτεινό εσωτερικό, όμορφο και μοντέρνο όσο ποτέ
Τα πράγματα από το προηγούμενο μοντέλο άλλαξαν άρδην. Το αυξημένο πλάτος, σε συνδυασμό με το κεκλιμένο προς το παρμπρίζ ταμπλό, δίνουν την απόλυτη αίσθηση σαλονιού. Θυμίζει πολύ Leon και αυτό μόνο αρνητικό δεν είναι. Η μοναδικής ευκρίνειας οθόνη 8 ιντσών συμπληρώνει απόλυτα το μοντέρνο σύνολο, και παρέχει όλες τις high-tech ευκολίες που χρειάζονται εν έτη 2018. Στον τομέα της ποιότητας, δεν υπάρχουν θόρυβοι και τριξίματα, αν και έχουν χρησιμοποιηθεί σκληρά υλικά. Το ταμπλό είναι τόσο συμπαγές που σε κάνει να είσαι σίγουρος πως το αυτοκίνητο θα μείνει αναλλοίωτο από το χρόνο. Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο αμέσως χαμογελάς και μετά από 10 λεπτά οδήγησης νιώθεις πως το έχει σίγουρα πολλά χρόνια!



Οδική συμπεριφορά: Premium κύλιση για ένα οικονομικό μικρό
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο τεστ για ένα αυτοκίνητο από την επαφή με τις μοναδικές ελληνικές λακκούβες. Και σε αυτό το τεστ, το Ibiza βγαίνει νικητής. Περνάει και φιλτράρει οσκαρικά όλες τις οδικές ανωμαλίες με ιδιαίτερη ησυχία. Καλή στήριξη σε ένα καλά φτιαγμένο κάθισμα, θα εξασφαλίσουν σε έναν εντός πόλης χιλιομετροφάγο οδηγό, την άνεση που σίγουρα ψάχνει. Ο πίσω άξονας ρολάρει πιο γλυκά στη στροφή, με την νέα πλατφόρμα να μοιράζει καλύτερα το βάρος. Εάν βρεθείτε σε μία ανηφορική διαδρομή με στροφές, θα νιώσετε ασφάλεια και ένα δυνατό πάτημα, που θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Είναι σίγουρα πιο ώριμο από ποτέ.