Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
3 φωτογραφίες »

Αμιγώς ηλεκτρικά από 30.000 έως 40.000 ευρώ

Διαβάστηκε από 41443 αναγνώστες - 9/1/2021

DS3-Crossback E-TENSE: Από 33.870 ευρώ (μέσω επιδότησης) - Αυτονομία έως 320 χλμ.
Το νέο μοντέλο της premium φίρμας φέρει ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων, ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρία 50 kWh. Έτσι, η αυτονομία φτάνει τα 320 χλμ., ενώ σε ταχυφορτιστή των 100 kW επιτυγχάνεται φόρτιση έως το 80% σε 30 λεπτά. Σε επιτοίχιο φορτιστή 11kW απαιτούνται περίπου 11 ώρες για πλήρη φόρτιση.

Honda e: Από 30.186 ευρώ (μέσω επιδότησης) - Αυτονομία έως 222 χλμ.
Το Honda e εξοπλίζεται με μπαταρία χωρητικότητας 35,5kWh, η οποία τροφοδοτεί το ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 136 ίππων στην απλή έκδοση και ένα ισχυρότερο 154 ίππων στην έκδοση Advance. Υπάρχει δυνατότητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή, όπου φτάνει στο 80% σε περίπου 30 λεπτά, ενώ για την ισχυρότερη έκδοση η τιμή αυξάνεται στα 34.274 ευρώ με την έκπτωση του προγράμματος.

Hyundai Kona Electric: Από 36.990 ευρώ - Αυτονομία έως 449 χλμ.
Για το αμιγώς ηλεκτρικό Hyundai Kona δεν υφίσταται κάποια έκπτωση από το κρατικό πρόγραμμα, τόσο για την μικρή έκδοση των 136 ίππων, όσο και για την μεγαλύτερη των 204.  Στην πρώτη περίπτωση η τιμή ξεκινά από τα 36.990 ευρώ και η αυτονομία της μπαταρίας χωρητικότητας 39 kWh σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP αγγίζει τα 305 χλμ., ενώ η ισχυρότερη έκδοση με μπαταρία 64 kWh ξεκινά από τα 42.990 ευρώ και η αυτονομία φτάνει τα 449 χλμ. Και στις δύο περιπτώσεις, η γρήγορη φόρτιση έως το 80 % διαρκεί 54 λεπτά, ενώ με εναλλασσόμενο ρεύμα η μεγάλη μπαταρία χρειάζεται 9 ώρες και 35 λεπτά, ενώ η μικρή 6 ώρες και 10 λεπτά.



Kia e-Niro: Από 37.760 ευρώ (μέσω επιδότησης) - Αυτονομία έως 455 χλμ.
Την ίδια φιλοσοφία ακολουθεί και το αμιγώς ηλεκτρικό Kia e-Niro, το οποίο προσφέρεται με ηλεκτροκινητήρα 136 ή 204 ίππων και μπαταρίες 39 και 64 kWh. Στην πρώτη περίπτωση η αυτονομία αγγίζει τα 289 χλμ. και στη δεύτερη τα 455 χλμ., ενώ οι ταχύτητες φόρτισης είναι παρόμοιες με αυτές του Kona Electric.

Kia e-Soul: Από 33.350 ευρώ (μέσω επιδότησης) - Αυτονομία έως 452 χλμ.
Κοινή πολιτική ακολουθείται και στην περίπτωση του Kia e-Soul, όπου πάλι συναντάμε δύο εκδόσεις, μία με 136 ίππους και μία με 204. Στην πρώτη περίπτωση η αυτονομία αγγίζει τα 276 χλμ., ενώ στην δεύτερη περίπτωση η αυτονομία αυξάνεται στα 452 χλμ. Όσο για την φόρτιση, και οι δύο εκδόσεις φτάνουν από το 20 στο 80% μέσα σε 42 λεπτά, ενώ σε οικιακό δίκτυο απαιτούνται 6 ώρες και 10 λεπτά για μία πλήρη φόρτιση.

Mazda MX-30: Από 33.043 ευρώ (μέσω επιδότησης) - Αυτονομία έως 200 χλμ.
Το νέο Mazda MX-30 έρχεται με μία μπαταρία χωρητικότητας 35,5 kWh, η οποία τροφοδοτεί ηλεκτροκινητήρα ισχύος 140 ίππων. Η αυτονομία που πετυχαίνει φτάνει τα 200 χλμ., ενώ η φόρτιση σε οικιακό δίκτυο ολοκληρώνεται σε 4,5 ώρες. Ασφαλώς υπάρχει και η δυνατότητα γρήγορης φόρτισης σε σταθμό ταχείας φόρτισης DC, όπου σε 40 λεπτά η μπαταρία φορτίζει πλήρως.  

Peugeot e-2008: Από 33.315 (μέσω επιδότησης) - Αυτονομία έως 320 χλμ.
Και στην περίπτωση του Peugeot e-2008 έχουμε ακριβώς το ίδιο σύνολο των 136 ίππων και της μπαταρίας 50 kWh του e-208. Οι χρόνοι φόρτισης είναι ακριβώς ίδιοι με αυτούς του ηλεκτρικού Corsa, μιας και στο Wallbox 7,4 kW η διαδικασία πλήρους φόρτισης διαρκεί 7 ώρες και 30 λεπτά, ενώ στον ταχυφορτιστή σε 30 λεπτά το επίπεδο αγγίζει το 80%.



VW ID.3: Από 34.810 ευρώ (μέσω χρηματοδότησης) - Αυτονομία έως 549 χλμ.
Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο διατίθεται αυτή τη στιγμή σε δύο εκδόσεις, όπου στην πρώτη περίπτωση η χωρητικότητα 58 kWh δίνει μέγιστη αυτονομία 420 χλμ., ενώ στην έκδοση ID.3 Pro S χωρητικότητας 77 kWh η αυτονομία αυξάνεται στα 549 χλμ. Η ισχύς παραμένει στους 204 ίππους σε κάθε περίπτωση, ενώ η πλήρης φόρτιση σε Wallbox διαρκεί έξι ώρες. Ασφαλώς υπάρχει και η δυνατότητα φόρτισης σε ταχυφορτιστή 100 kW που μειώνει τον χρόνο μέχρι το επίπεδο να φτάσει στο 80% στα μόλις 35 λεπτά.