Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

MAZDA CX-3 SKYACTIV-D 115 AWD

Διαβάστηκε από 80472 αναγνώστες - 24/10/2019

Το CX-3 εμφανίζει εξ αρχής το σπορ χαρακτήρα του. Η οροφή του βυθίζεται προς τα κάτω, όσο παρακολουθούμε πως διαγράφεται η πορεία της γραμμής της προς τα πίσω, το στροφόμετρο είναι ογκώδες και βρίσκεται στο κέντρο του πίνακα οργάνων, το (ψηφιακό) ταχύμετρο είναι τοποθετημένο πιο δίπλα και ο οδηγός κάθεται κοντά στο δρόμο, 9 cm πιο χαμηλά σε σχέση με ό,τι συμβαίνει στο Ford ή στο Dacia.



Το εσωτερικό δεν είναι υπερβολικά εξοπλισμένο και έχει κλάση και στιλ, αν και στις πίσω θέσεις επικρατεί... στενότης. Μήπως θα έπρεπε το CX-3 να θεωρείται περισσότερο ένα αυτοκίνητο 2+2 θέσεων; Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, η Mazda ακολουθεί -ως συνήθως- το δικό της, ξεχωριστό δρόμο. 



Ο κινητήρας των 1,5 λίτρων έχει ισχύ 115 PS και με 14,8:1 έχει για ένα diesel μοτέρ ιδιαίτερα χαμηλή συμπίεση. Ακούγεται στριφνός και στις χαμηλές στροφές δίνει την εντύπωση ότι είναι αδύναμος. Ωστόσο, από τις 2.500 σ.α.λ. και πάνω ξεκινά το δυνατό «τράβηγμά» του. Πολύ καλή είναι από πλευράς Mazda η ρύθμιση της ανάρτησης.



Το CX-3 δίνει στο πλαίσιο αυτής της σύγκρισης την εντύπωση πως έχει το πιο ελαφρύ «πάτημα» απ όλα τα άλλα μοντέλα και πως κινείται πιο επιθετικά. Με αυτήν την εικόνα ταιριάζουν απόλυτα τα δυνατά φρένα και το εύχρηστο κιβώτιο ταχυτήτων. Η έκδοση Sport-Line είναι (στη Γερμανία) πλήρης, αλλά τα 28.880 ευρώ είναι σαφώς πολλά.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει