Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Αιώνιοι Αντίπαλοι

Διαβάστηκε από 32380 αναγνώστες - 20/4/2021

Στο Ford είναι κρυμμένο ως μικρογραφία στην head-up-οθόνη, γι αυτό το Focus αποσπά χαμηλότερη βαθμολογία, παρότι εφοδιάζεται με περισσότερους διακόπτες άμεσης επιλογής. Όσον αφορά τη συνδεσιμότητα στο σύνολό της, και τα δύο δεν τη χρησιμοποιούν πολύ, με την διαφορά μεταξύ τους να είναι πολύ μικρή στο τέλος.Στο C4, η… κυρία των φωνητικών κλήσεων σάς καταλαβαίνει μόνο διαισθητικά. Έτσι, όλα λειτουργούν λίγο καλύτερα στο Ford. Όσοι προτιμούν να χρησιμοποιούν το smartphone για βοήθεια, θα είναι ευχαριστημένοι ήδη με τη βασική εξοπλιστική εκδοχή (Feel) του C4, ενώ το Ford διαθέτει κι αυτό την υπολογιστική ισχύ από την αρχική εκδοχή "Connected".



Τα Citroën και Ford βασίστηκαν σε πολύ διαφορετικές ρυθμίσεις
Οι διαφορές γίνονται πιο ξεκάθαρες στο δρόμο. Το Ford όχι μόνο διατήρησε την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης της σύγχρονης γενιάς του, αλλά με το συνδυασμό ελαστικών-τροχών 16 ιντσών και του πλαισίου παραγωγής, το συγκεκριμένο Focus έχει επίσης σφιχτή, όχι όμως και άβολη, ανάρτηση. Ο επιλογέας του χειροκίνητου κιβωτίου των έξι σχέσεων αλλάζει με σαφήνεια τις ταχύτητες στις διαδρομές του, επομένως ακόμα και ο τρικύλινδρος, mild hybrid κινητήρας των 125 PS, που είναι ρυθμισμένος για οικονομική κατανάλωση, μπορεί να μετακινηθεί στο επαρχιακό δίκτυο με πολλές σ.α.λ. και ευχάριστη διάθεση. Το Citroën παρέχει εν τέλει πιο άνετη ανάρτηση, η οποία μεν δεν πλησιάζει την υδροπνευματική του ένδοξου παρελθόντος, αλλά «κολυμπά» με ευχάριστη απορροφητικότητα στις μεγάλες κυματοειδείς ανωμαλίες. Το σκέλος της δυναμικής οδικής συμπεριφοράς, από την άλλη πλευρά, δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα του νέου C4. Εφόσον ο οδηγός το επιδιώξει και επιλέξει το αντίστοιχο πρόγραμμα οδήγησης, θα δει ότι με αυτό, το ESP «δουλεύει» υπερωρίες, παρεμβαίνοντας σε σχεδόν κάθε γρήγορη στροφή, επιβραδύνοντάς τον συνεπώς σε μόνιμη βάση.  



Το αυτόματο κιβώτιο, οκτώ σχέσεων, της Aisin είναι σαφώς πιο ταλαντούχο, με μόνο ενοχλητικό στοιχείο μια σύντομη υστέρηση κατά την εκκίνηση από στάση, κάτι που στη συνέχεια τακτοποιείται. Ο γνωστός στον όμιλο PSA τρικύλινδρος κινητήρας των 1,2 λίτρων και των 131 PS είναι καλά μονωμένος και ταιριάζει μια χαρά στο C4, αλλά σε σύγκριση με το Focus εμφανίζεται υποδεέστερο. Το είχαμε αναφέρει, άλλωστε, στην αρχή ότι δεν αρκεί μόνο μια υπέροχη σχεδίαση.

Συμπέρασμα
Τελικά, το Focus και το C4 δεν είναι τόσο διαφορετικά μεταξύ τους, αν εξαιρέσουμε το εξωτερικό τους. Στο τέλος, ωστόσο, είναι οι εσωτερικές αξίες που μετρούν, και το Focus μπορεί να ξεχωρίσει τομέα με τον τομέα από το C4, ξεπερνώντας το ξεκάθαρα. Ο ρεαλισμός κερδίζει!
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει