11 φωτογραφίες »

Συγκρίνουμε VW Tiguan Allspace με Skoda Kodiaq RS

Διαβάστηκε από 24320 αναγνώστες

Μεγάλη ευρυχωρία, 240 diesel PS και τετρακίνηση: Στη... συγγενική μονομαχία, που ακολουθεί, συμμετέχουν τα Skoda Kodiaq RS και VW Tiguan Allspace. Ας δούμε ποιος επικρατεί.

 
 
Ο όμιλος VW είναι μία φίρμα, η οποία κατασκευάζει το ίδιο αυτοκίνητο σε οκτώ διαφορετικές μονάδες παραγωγής. Δεν το πιστεύετε; Το VW Tiguan Allspace προέρχεται από την Puebla του Μεξικό, ενώ το SEAT Tarraco κατασκευάζεται στο Wolfsburg της Γερμανίας. Το Skoda Kodiaq, το τρίτο μοντέλο στη σειρά των SUV, με μήκος 4,70 μέτρων και τεχνολογία από το VW Golf, κατασκευάζεται στο Kvasiny της Τσεχίας, καθώς επίσης στην Κίνα, στη Ρωσία, στην Ινδία, στο Καζακστάν και στην Ουκρανία. Μετρήσατε τα εργοστάσια; Οκτώ!
Δοκιμάζουμε, λοιπόν, σε αυτό το συγκριτικό test δύο από αυτά τα XXL-SUV, και τα δύο με τετρακύλινδρους diesel κινητήρες 2,0 λίτρων, 240 PS και σύστημα τετρακίνησης. Σκοπός μας είναι να μάθουμε αν το Kodiaq RS είναι το καλύτερο... Tiguan.



Οι σπορ εκδόσεις πολλών μοντέλων συνοδεύουν την ονομασία τους με το γράμμα "S" (από τη λέξη "sport") ή το γράμμα "R" (από τη λέξη "racing"). Στην περίπτωσή μας, όμως, η Skoda, υπό τις ευλογίες του ομίλου VW φυσικά, επέλεξε να χρησιμοποιήσει και τα δύο γράμματα συγχρόνως. Υπερβολή; Ή μήπως ένδειξη αυξημένης αυτοπεποίθησης; Ό,τι και να ‘ναι, όπως και στις παλαιότερες προσπάθειες, έτσι και σε αυτήν του Kodiaq RS η ισχύς του κινητήρα περισσεύει (240 PS). Μάλιστα, η δύναμη στην πράξη συνδυάζεται ιδανικά με τον ταιριαστό ήχο. Το Dynamic Sound Boost, λοιπόν, υπολογίζει και δημιουργεί, με βάση τα δεδομένα της κίνησης του αυτοκινήτου, έναν τεχνητό ήχο και εκπέμπει την κατάλληλη... μουσική από ένα μεγάφωνο, που είναι τοποθετημένο κοντά στα τελικά καζανάκια της εξάτμισης. Κι αν για κάποιους είναι πολύ ενοχλητικό, μπορείτε, φυσικά, να απενεργοποιήσετε το σύστημα.



Από την πλευρά της, η VW δεν έχει επιτρέψει τέτοια gadget στο Tiguan Allspace. Το XXL Tiguan διαθέτει τον ίδιο συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου με το Kodiaq, δηλαδή το μεγάλο diesel μηχανικό σύνολο, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, 7 σχέσεων, και το σύστημα τετρακίνησης. Είναι κατά 21 εκατοστά μακρύτερο από το «κανονικό» Tiguan και έχει μήκος 4,70 μέτρων, όπως το Skoda. Το πλεονέκτημα της αύξησης των χώρων είναι μια τρίτη σειρά θέσεων στο χώρο αποσκευών, για την οποία η επιβίβαση γίνεται από την πίσω δεξία πόρτα. Ωστόσο, εκεί μόνο μικρά παιδιά θέλουν να καθίσουν και για μια μικρή απόσταση, αφού επιβάτες όλων των άλλων σωματότυπων δε θα μπορέσουν να βολευτούν. Η τρίτη σειρά θέσεων στο VW έχει επιπλέον χρέωση 750 ευρώ και στο Skoda 950 ευρώ (στη Γερμανία).

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει