14 φωτογραφίες »

Συγκρίνουμε το Audi TT RS Roadster με Porsche Boxster GTS

Διαβάστηκε από 7062 αναγνώστες

Εδώ είναι που «σου φεύγει το... καφάσι»! Τα Audi TT RS Roadster και Porsche Boxster GTS 4.0 δε διαθέτουν οροφή, αλλά πάρα πολλή δύναμη. Φυσικά, ταυτόχρονα, παρέχουν όλα τα εχέγγυα, για να είναι και τα δύο τους ιδιαίτερα απολαυστικά.

 
 
Δέκα δευτερόλεπτα… Τόσο πολύ ή -καλύτερα- τόσο λίγο διαρκεί η αναδίπλωση και η τακτοποίηση των υφασμάτινων οροφών των δύο μοντέλων της δοκιμής μας. Βέβαια, αν η οροφή ενός cabrio ή ενός roadster κλείνει γρήγορα ή αργά είναι ένα ζήτημα, που δεν απασχολεί τόσο πολύ τους τυχερούς, που κατέχουν ένα αυτοκίνητο, όπως αυτά. Γι αυτούς έχει μεγαλύτερη σημασία πως, όταν η οροφή είναι ανοιχτή, το εσωτερικό του αυτοκινήτου τους γεμίζει αέρα, φως και αρώματα του... δάσους, των λειβαδιών, της θάλασσας κτλ. Σε ό,τι αφορά, δε, τον αέρα, έως τα 100 km/h η κατάσταση και στα δύο αυτοκίνητα είναι ευχάριστη. Γιατί, ανάλογα και με τα γούστα σαφώς, από τα 130 km/h και πάνω το περιβάλλον γίνεται από θυελλώδες έως και βίαιο.

Παρεμπιπτόντως, τα φαινόμενα είναι πιο έντονα στην Porsche, αλλά αυτό ακριβώς θέλουμε. Και, για να το καταλάβετε καλύτερα, οι ανεμοθώρακες παραμένουν εκεί που πρέπει: στην αρχική θέση τους.
Η Boxster είναι χαμηλή και φαρδιά, γεμίζοντας έτσι το δρόμο, αλλά το πλέον εντυπωσιακό σημείο είναι το μαγευτικά όμορφο πίσω μέρος της. Η διαρρύθμιση του εσωτερικού ακολουθεί μια -τεχνολογικά- λειτουργική γραμμή, με πολλούς διακόπτες και άφθονα όργανα. Σημαντικά χαρακτηριστικά συστατικά είναι η υποδοχή του κλειδιού για την εκκίνηση της λειτουργίας του κινητήρα στα αριστερά και το μεγάλο στροφόμετρο, που στην "GTS 4.0" είναι κόκκινου χρώματος και βρίσκεται στο κέντρο του πίνακα οργάνων.



Το στροφόμετρο μπορεί να δείξει ακόμα και τις... 9.000 σ.α.λ., κάτι που κάνει τους μη μυημένους να υποψιάζονται τι μπορεί να ακολουθήσει. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, εμείς δε χρειαζόμαστε απαραίτητα τα προαιρετικά full bucket καθίσματα του δοκιμαστικού αυτοκινήτου. Εκεί κάθεται μεν κανείς, όπως ένας πιλότος στο πιλοτήριο ενός αεροσκάφους, αλλά η είσοδος και η έξοδος εκεί δεν είναι μια τόσο εύκολη υπόθεση για όχι τόσο νέους στην ηλικία συντάκτες δοκιμών, δε.



Πρέπει να σημειώσουμε ότι το Audi ακολουθείται από το βλέμμα περισσότερων... θεατών. Κι αυτό μπορεί να οφείλεται σε περισσότερους παράγοντες από το κόστους 450 ευρώ (στη Γερμανία) χρώμα πράσινο Kyalami, αφού, πέρα από αυτό, το TT RS δημιουργεί κάτι σαν ανατριχίλα, δείχνει κομψό, συμπαγές, αλλά και πως σ αυτό έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για το πανέμορφο cockpit με το σύστημα πλοήγησης των 12,3 ιντσών, που είναι ενσωματωμένο στο συνδυαστικό όργανο με τις ψηφιακές ενδείξεις και τα λεπτεπίλεπτα χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού στα ακροφύσια του εξαερισμού.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει