Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Νίκη στο νήμα

Διαβάστηκε από 24057 αναγνώστες - 7/10/2019

Είναι τελικά το Hyundai περισσότερο κουπέ?
Όχι, απλά είναι μικρότερο από το Skoda, αλλά οριακά φλερτάρει σε διαστάσεις την μεσαία κατηγορία. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός του κορεάτικου θα παρκάρει πιο εύκολα μες την πόλη βοηθούμενος φυσικά και από την κάμερα οπισθοπορείας, την οποία θα έπρεπε να είχε στον βασικό εξοπλισμό και το Octavia



Αν καθίσετε πίσω από το τιμόνι των δύο μοντέλων του συγκριτικού θα καταλάβετε πόσο κοντά βρίσκονται τα δύο μοντέλα. Δεν αποτελεί έκπληξη ότι το Octavia θέλει να μοιάσει σε ποιότητα στο κορυφαίο της κατηγορίας των μικρομεσαίων, το ομόσταυλο Golf. Αυτό φυσικά μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να δώσει στο τσέχικο μοντέλο. Τα δυο μοντέλα του συγκριτικού είναι ευρύχωρα, με καλή συναρμογή και φαρδιά καθίσματα. Το μικρομεσαίο της Hyundai, από ένα οικονομικό αυτοκίνητο της κλάσης έχει εξελιχθεί σε αντίπαλος του Golf και ολόκληρης της κατηγορίας των μικρομεσαίων. Η πρόοδος της Hyundai είναι θεαματική.



Το i30 έχει φροντίσει στην τελευταία του γενιά να εξελίξει το σύστημα multimedia ώστε να λειτουργούν όλα τα ηλεκτρονικά τέλεια. Μειονέκτημα αποτελεί ότι η ζωντανή μετάδοση πληροφοριών για την κυκλοφορία λειτουργεί μόνο μέσω κινητού, ότι οι φωνητικές εντολές είμαι περιορισμένες και ότι δεν υπάρχει σύνδεση με wifi. 



Ο κινητήρας του Skoda είναι ελαφρώς πιο σύγχρονος. Εδώ φοράει τον νέο 1500άρη του ομίλου που διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Είναι σε όλες τις μετρήσεις πιο γρήγορη από το Hyundai την ώρα που η κατανάλωση βρίσκεται στα ίδια επίπεδα.
Η Hyundai έχει τοποθετήσει τον 1,400άρη τούρμπο που αποδίδει 140 άλογα, έχει ήσυχη λειτουργία και ανεβάζει άνετα μέχρι τα 180 χλμ./ώρα. 



Η Octavia είναι στο δρόμο ελαφρώς πιο άνετη, το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με το σύστημα μεταβλητής απόσβεσης (DCC), το οποίο αλλάζει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου με το πάτημα ενός κουμπιού
. Το i30 από την άλλη είναι σκληρότερο και ορισμένοι κραδασμοί δεν θα απομονωθούν πλήρως και θα περάσουν στην καμπίνα. Το τιμόνι του πάρα το μεγάλο μέγεθος σε ενημερώνει πλήρως για το τι επακριβώς συμβαίνει στον μπροστινό άξονα. Το εσωτερικό του όμως είναι τόσο καλοφτιαγμένο που δεν πρόκειται τίποτα να τρίξει ακόμα και αν περνάτε από τους χειρότερους δρόμου.


Συμπέρασμα 
Το Hyundai είναι περισσότερο 4θυρο κουπέ παρά hatchback. Είναι μικρότερο, πιο ευκίνητο και ελαφρύτερο από την πρακτική Octavia η οποία είναι πιο ευρύχωρη από όλα τα μικρομεσαία. 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει