10 φωτογραφίες »

Οδηγούμε πρώτοι το νέο SEAT Leon

Διαβάστηκε από 20174 αναγνώστες - 8/4/2020

Το νέο Leon είναι γεγονός και εμείς το οδηγούμε πρώτοι. Η μικρομεσαία πρόταση της SEAT με τα εκατομμύρια των πωλήσεων, μας συστήνει το απολαυστικό του νέο DNA και εμείς με τη σειρά μας σας μεταφέρουμε κάθε λεπτομέρεια. Ανακαλύψτε το μαζί μας.

 
 
Το νέο SEAT Leon είναι ένας Ισπανός γόης, που μας... φλερτάρει με τα σχιστά μάτια του και τις οξείες γωνίες του. Από τον επόμενο κιόλας μήνα θα μπορεί κανείς να το απολαύσει από κοντά και φυσικά να βρεθεί πίσω από το τιμόνι του. Εμείς καταφέραμε να κλείσουμε το πρώτο ραντεβού μαζί του και να ανακαλύψουμε πόσο διαφορετικό είναι από το ομόσταυλο VW Golf, με το οποίο μοιράζονται και κοινή πλατφόρμα. Δεν είναι μυστικό πως το νέο Leon αποτελεί πλέον τον θερμόαιμο γόη της ισπανικής φίρμας. Δείτε γιατί.



Εξωτερική εμφάνιση που συναρπάζει αλλά και νέες αναλογίες
Σε αντίθεση με τη VW που σχεδιαστικά ακολουθεί την γνωστή πεπατημένη θέλοντας να τους ευχαριστήσει όλους, η SEAT δείχνει πολύ περισσότερο χαρακτήρα. Ένα μοντέρνο και αποφασισμένο πρόσωπο με LED μάτια που βγάζουν φωτιά, ζωντανές, προκλητικές πλευρές και μία πίσω πλευρά, που θα θέλετε να χαϊδέψετε. Είναι σπορ και δεν το κρύβει, απαιτώντας τα βλέμματα όλων.

Μεγαλύτερο από ποτέ
Εάν δεν σας έχει ήδη κερδίσει η μοντέρνα του εικόνα, τότε σίγουρα θα σας κερδίσει η αμέριστη ευρυχωρία που δημιουργούν οι νέες διαστάσεις. Με το συνολικό του μήκος να έχει μεγαλώσει κατά 9 εκ. (αγγίζοντας τα 4.37μ.) και το μεταξόνιο να φτάνει τα 2.69μ (+5 εκ. από την προηγούμενη γενιά), οι πίσω θέσεις είναι ενυπωσιακά άνετες. Όσον αφορά το πορτ παγκάζ, η πεντάθυρη έκδοση διατηρεί αμετάβλητα τα 380λτ. με την StationWagon έκδοση να δέχεται γενναία αύξηση αγγίζοντας πλέον τα 617λτ.

Εσωτερικό πλήρως ψηφιοποιημένο με μόνιμη σύνδεση


Το νέο SEAT Leon είναι είναι κατά πολύ βελτιωμένο σε ό,τι αφορά την ψυχαγωγία, αφού είναι μονίμως δικτυωμένο, επικοινωνεί με το Alexa, φορτίζει και ενσωματώνει ασύρματα τηλέφωνα και ανταλλάσσει πληροφορίες με όλα τα νέα MQB μοντέλα. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και πολύ φωτεινός ενώ η οθόνη αφής είναι στο σωστό σημείο για γρήγορη πρόσβαση. Μοναδική ένσταση τα πλήκτρα αφής για τον κλιματισμό, που εκτός από πολλά, είναι δύσκολο να τα χειριστείς υπό το φως της ημέρας. Από κει και πέρα όμως το κατά 2.000 ευρώ φθηνότερο (στην Γερμανία) Leon σε σχέση με το Golf, δεν υπολείπεται σε τεχνολογία και υποβοηθήσεις οδηγού, διαθέτοντας και αυτό online σύστημα πλοήγησης και εξυπνότερα συστήματα παραμετροποίησης της οδήγησης.


 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει