Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Toyota GR Supra vs Porsche 911 Carrera S

Διαβάστηκε από 67310 αναγνώστες - 25/12/2020

H Toyota GR Supra ξυπνά το παιδί, μέσα σ έναν άνδρα. Το θρυλικό Ιαπωνικό αυτοκίνητο επέστρεψε και μέσω της GR έκδοσης του, εντυπωσιάζει με τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του. Ο 3 λίτρων κινητήρας του, με τα 340 άλογα και τα εντυπωσιακά 500Nm ροπής, δημιουργούν ένα πολύ εντυπωσιακό σύνολο. Το τιμόνι της Toyota μπορεί να θέλει εξοικείωση, αλλά μόλις αυτή έρθει, το Ιαπωνικό supercar, επιτυγχάνει να διατηρήσει τη σωστή γωνία είσόδου στις στροφές, ενώ τα 500 Nm ροπής του ζουμερού εξακύλινδρου, ξεκινούν παιχνίδια με τον πίσω άξονα.



Όταν η θερμοκρασία των ελαστικών έρθει στις ιδανικές συνθήκες, η Toyota έχει πολύ πιο σταθερό κράτημα, και επιτυγχάνει σημαντικά υψηλότερες ταχύτητες, αλλά παραμένει εξίσου ενεργή και «παιχνιδιάρα». Τα χειμερινά ελαστικά που ήταν εφοδιασμένη η Supra δεν μας βοήθησαν να ευχαριστηθούμε τις αρετές της, αλλά μας προσέφερε μεγάλες δόσεις παιχνιδιάρικης οδήγησης.


 
Μετά από αρκετούς γύρους από «Tokyo Drift», στα χέρια μας πέρασε η 911 Carrera S, ένας ανώτερος αξιωματούχος της οδήγησης υψηλών ταχυτήτων. Η Porsche 911 δεν δείχνει καμία κατανόηση στον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα της Supra, και αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού, με το τεράστιο επίπεδο πρόσφυσης, που βάζει αρκετούς να σκεφτούν πως η 911 Carrera S είναι το καλύτερο sport αυτοκίνητο στον κόσμο. Ο 3 λίτρων κινητήρας της, αποδίδει 420 ίππους και 500Nm ροπής. Είναι το αυτοκίνητο που σου δημιουργεί ένα παράξενο είδος ικανοποίησης, αλλά και σκέψεις για το πόσο μακριά μπορεί να πηγαίνουν οι δυνατότητες του αυτοκινήτου. Ο ακραία επικοινωνιακός χαρακτήρας της, κατατάσσει την 911 σε σοφό μέντορα, που οδηγεί κάθε «μαθητή» της, στο μέγιστο των δυνατοτήτων του, ακόμα και σε ακραίες συνθήκες οδήγησης, με τρόπο κατανοητό.