Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Mercedes AMG GT-R Pro vs Porsche 718 Cayman GT4

Διαβάστηκε από 67411 αναγνώστες - 25/12/2020

Το συγκεκριμένο ζευγάρι το ονομάσαμε «Team Track», αφού είναι δύο αυτοκίνητα που λατρεύουν να περνάνε τις ώρες τους στην πίστα. Με μια δεύτερη ματιά βέβαια, η 718 Cayman GT4 και η AMG GT R Pro δεν έχουν κανένα κοινό μεταξύ τους, εκτός από τον δυναμικό τους χαρακτήρα. Αγωνιστικό αυτοκίνητο δρόμου, είναι ουσιαστικά ο ακριβής όρος που χαρακτηρίζει το AMG GT R Pro. Εμείς κάτσαμε στην θέση του οδηγού, οι ζώνες ασφαλείας μας είναι δεμένες, οι παλμοί ανεβαίνουν, και η αναπνοή βαραίνει. Δένουμε το κράνος μας, ο οκτακύλινδρος είναι ήδη σε κατάλληλη θερμοκρασία, το traction control στη θέση επτά και ξεκινάμε...



Σε πιάνει ένα ρίγος μέσα στο Pro, και σίγουρα βασικό ρόλο παίζει ο οκτακύλινδρος twin-turbo των 585 ίππων, καθώς επιταχύνει το αυτοκίνητο των 1.500 κιλών, από τα 0 στα 100 μέσα σε 3,6 δευτερόλεπτα και πιάνει σχετικά εύκολα τα 300 χλμ/ώρα. Όμως, το πραγματικό αστέρι είναι το πλαίσιο. Η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη ώστε να διαβάζει κάθε είδους ανωμαλία, από τη μικρότερη μέχρι την μεγαλύτερη λακκούβα. Η ρύθμιση συμπίεσης περιλαμβάνει ξεχωριστή λειτουργία για ψηλές και χαμηλές ταχύτητες, ώστε να το οδηγείς όπως θέλεις. Το AMG καταφέρνει να προσφέρει δέος στον οδηγό της, με την ποιότητα κύλισης που διαθέτουν τα Mercedes, αλλά και τις εξωφρενικές της επιδόσεις. Εμέις την ανακυρήξαμε ως την αγαπημένη μας AMG.
 
 
Η Porsche προσφέρει ένα εντελώς διαφορετικό οπλοστάσιο οδηγικής διασκέδασης, αλλά είπαμε... Αυτό το ζεύγος δεν προορίζεται για σύγκριση. Η Porsche 718 Cayman GT4 των 420 ίππων, είναι εφοδιασμένη με ένα ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο κινητήρα 4,0 λίτρων ο οποίος προσφέρει 420 ίππους και άλλα αντίστοιχα (420) Nm ροπής μεταξύ 5.000 και 6.800 σ.α.λ πριν το μοντέλο φτάσει το όριο των 8.000 σ.α.λ. Τα παραπάνω χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων επιτρέπουν στη νέα Cayman GT4 να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα. Η 718 GT4 επωφελείται επίσης από αεροδυναμικές βελτιώσεις που της έχουν επιτρέψει να κερδίσει έως και 50% περισσότερη κάθετη δύναμη. Μεγαλύτερο παράδειγμα αποτελεί ο σχεδιασμός της εξάτμισης, ο οποίος σύμφωνα με τη μάρκα επιτρέπει έναν αεροδυναμικό διαχύτη που παράγει περίπου το 30% της κάθετης δύναμης στο πίσω μέρος. Τελικά όχι μόνο δεν μπορούμε να τα συγκρίνουμε τα δύο αυτά αυτοκίνητα, αλλά δεν μπορούμε ούτε να επιλέξουμε το αγαπημένο μας.