Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ο Κόκκινος βράχος

Διαβάστηκε από 15644 αναγνώστες - 4/1/2021

Οι 21 υπάλληλοι του γραφείου Τύπου των διάφορων Εκθέσεων φροντίζουν επί μονίμου βάσεως 400 οχήματα. Αυτοκίνητα, που προετοιμάζονται για τις Εκθέσεις, όπως το συγκεκριμένο project του VW Amarok. Ο βαφέας Bruno Bajkovec κατάφερε μέσα σε οκτώ εβδομάδες να μετατρέψει ένα μπλε αυτοκίνητο σε αυτήν τη λαμπερή, κόκκινη πρόταση, περνώντας αρχικά από το γκρι και, στη συνέχεια, το ασημί. Η πρώτη εντύπωση: το θέλουν όλοι!



Τα ογκωδέστερα φτερά προέρχονται από την έκδοση 4x4. Σε επίπεδο χρημάτων, αξίζει να αναφέρουμε ότι το βασικό VW Amarok κοστίζει στη Γερμανία 66.000 ευρώ. Οι άνθρωποι της VW χρειάστηκαν για τις βελτιωτικές επεμβάσεις 39.000 ευρώ. Επομένως, αυτό το ένα και μοναδικό κομμάτι του VW Amarok κοστίζει 105.000 ευρώ. Περισσότερες λεπτομέρειες για το εσωτερικό τώρα: Μία εταιρεία εκτός VW, ανέλαβε να επενδύσει το ταμπλό και τις εσωτερικές επενδύσεις των θυρών με alcantara και τα καθίσματα με δέρμα καπιτονέ. Σχετικά με τον κινητήρα, τα φρένα και την ανάρτηση, τη μερίδα του λέοντος έλαβε η εταιρεία Werk2, αυξάνοντας την ισχύ και τη ροπή του κινητήρα στα 350 PS και 750 Nm, αντίστοιχα, τοποθετώντας φρένα με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τη δυνατότητα χαμηλώματος του οχήματος μέσω της αερανάρτησης, είτε χειροκίνητα είτε ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης, που έχει επιλεχθεί.



Σε ό,τι αφορά τον ήχο, η εταιρεία Edel01 έχει κατασκευάσει το σύστημα της εξάτμισης, που διαθέτει γεννήτρια ήχου και σε κάνει να... εθίζεσαι. Πώς ακούγεται αυτός ο ήχος; Είναι απερίγραπτος και θυμίζει κατά πολύ αυτόν του Golf GTI! Τα μπροστινά φωτιστικά σώματα διαθέτουν κόκκινες λεπτομέρειες, όπως στο GTI, ενώ πίσω εφοδιάζονται με λαμπτήρες LED. Ο υπάλληλος της VW και λάτρης των βελτιώσεων, Marc Wallat, ο οποίος έχει βελτιώσει το δικό του Arteon (ακόμα ένας κόκκινος πύραυλος), δήλωσε τα εξής: «Η αγορά αρέσκεται σε τέτοιες βελτιώσεις»



Και ποια είναι η οδική συμπεριφορά του Red Rock; Θα έπρεπε κανείς να επισκέπτεται τακτικά τον οδοντίατρο, καθώς εξαιτίας των μεγάλων τροχών χοροπηδάς τελικά σαν μπαλάκι δεξιά και αριστερά. Ταυτόχρονα, βιώνεις την έντονη πίεση/ώθηση, ακούς τον ήχο του κινητήρα και χαϊδεύεις την alcantara, γνωρίζοντας πως «εμείς, οι άντρες, χρειαζόμαστε ένα project!»

Αυτό το pick up έχει την έκρηξη των 750 Nm της ροπής του και με το κόκκινο χρώμα, την alcantara και τους τροχούς των 22 ιντσών δείχνει πολύ cool. Ένα πολύ συμπαθητικό παιχνίδι για τους φίλους των βελτιώσεων με χοντρό πορτοφόλι, που δεν προβληματίζονται από την προχωρημένη ηλικία του μοντέλου.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει