Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Πιο γρήγορη κι από το Golf GTI...

Διαβάστηκε από 29401 αναγνώστες - 2/2/2021

Προκειμένου να χωρέσουν οι μπαταρίες με τη συνολική χωρητικότητα των 31,2 kWh στο αυτοκίνητο, η Mercedes-Benz τροποποίησε μεταξύ άλλων τον πίσω άξονα της GLE. Έτσι, δεν πηγαίνει καθόλου πολύτιμος όγκος από το χώρο αποσκευών χαμένος. Σε κάθε περίπτωση, το υβριδικό SUV δεν κάνει καμία υποχώρηση σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση της καθημερινότητας.



Εκτός από την παροχή μεγαλοπρεπών χώρων, το... οικολογικού χαρακτήρα όχημα έχει τη δυνατότητα να ρυμουλκεί βάρος έως και 3.500 κιλών, διαθέτει μία φίνα ανάρτηση, καθίσματα πρώτης τάξης, ενώ και η ηχομόνωσή του είναι τόσο καλή, που ο κινητήρας εσωτερικής καύσης μόνο ως diesel δεν ακούγεται ή δεν μπορείς να τον αισθανθείς, χάρη και στην επιτυχημένη ηχομόνωση, που επέλεξε η Mercedes-Benz.



Σε αυτό το σημείο, ας πούμε σύντομα και ξεκάθαρα: Οτιδήποτε άλλο θα ήταν ίσως ακόμα πιο όμορφο. Ωστόσο, αυτή η Mercedes μας πείθει, έστω κι αν για την 350 de απαιτούνται στη Γερμανία τουλάχιστον 75.565 ευρώ και ετήσια έξοδα (για τέλη, ασφάλεια και service) πάνω από 3.600 ευρώ. «Ακριβό», είπατε;



Υπάρχει παρηγοριά: Αν έχει κανείς οποιοδήποτε παράπονο από την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, μπορεί να απολαύσει την αίσθηση ότι βρίσκεται μέσα σε μία από τα πλέον μοντέρνα μοντέλα της Mercedes-Benz. Το σύστημα πολυμέσων MBUX λειτουργεί τέλεια και τα έξυπνα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού διευκολύνουν την οδήγηση. Καθόλου πολύπλοκα τα πράγματα, τελικά.



Συμπέρασμα
Η αλήθεια είναι πως στο σύνολό της η GLE 350 de είναι πολύπλοκη και κοστίζει τελικά πάρα πολλά χρήματα. Σε κάθε περίπτωση, όμως, η Mercedes-Benz «έπλεξε» με εντυπωσιακή μαεστρία τον diesel κινητήρα με την plug-in-υβριδική τεχνολογία.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει