Οδηγούμε τη νέα Skoda Superb iV

Διαβάστηκε από 34187 αναγνώστες - 1/3/2020

Πρώτη οδηγική επαφή με το Skoda Superb iV. Αν οδηγείτε την ημέρα 50 χιλιόμετρα, μπορείτε να κινείστε ηλεκτρικά και δε χρειάζεται να βάζετε καύσιμα.

 
 
Οδηγούμε το νέο Skoda Superb iV και στο τέλος της ημέρας μας μένουν δύο αριθμοί, που μας χαροποιούν. Αρχικά, ο λόγος γίνεται για την κατανάλωση βενζίνης: Ακριβώς 4 λίτρα super αμόλυβδης δείχνει ο υπολογιστής ταξιδιού. Αυτή η κατανάλωση είναι, φυσικά, χαμηλή, αφού, κατά δεύτερον, βρίσκεται από κάτω ακόμα ένας αριθμός...



9,5 kWh είναι η κατανάλωση του ρεύματος. Εσείς, που γνωρίζετε καλά τα των αυτοκινήτων, καταλάβατε πώς κινείται το νέο Superb? Ναι, με τη δύναμη δύο κινητήρων! Πρώτη, λοιπόν, οδηγική επαφή με το νέο Skoda Superb iV, το πρώτο plug-in-hybrid μοντέλο της Skoda στην 124χρονη ιστορία της. Ήταν πραγματικά μία ήσυχη απόλαυση!

Plug-in-hybrid. Ας το εξηγήσουμε ξανά... Στο νέο Skoda Superb iV λειτουργούν ένας TSI βενζινοκινητήρας με 156 PS και ένας ηλεκτροκινητήρας με 115 PS. Η συνδυαστική ισχύς των δύο κινητήριων μονάδων δεν είναι, βέβαια, το άθροισμα της ισχύος των δύο τους, αλλά 218 PS, ενώ οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα μόλις 35 g/km. Εντάξει, εννοείται πως οι παραπάνω υπολογισμοί έχουν γίνει με ιδανικές συνθήκες και πως η μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 13 kWh, ακριβώς μπροστά από τον πίσω άξονα, δεν αδειάζει ποτέ. Αυτό φυσικά, δεν είναι δυνατόν, αν και υφίσταται ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα του αυτοκινήτου.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει