Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Καθ οδόν...

Διαβάστηκε από 8081 αναγνώστες - 7/1/2020


Σχεδόν δυόμιση τόνοι καθαρού βάρους ακούγονται σίγουρα πολλοί, ωστόσο είναι, «σχεδόν». Σκεφθείτε πως τα σύγχρονα ηλεκτροκίνητα SUV ξεπερνούν τους τρεις τόνους (εξαιτίας του βάρους των μπαταριών), επομένως δεν κατηγορούμε σε καμία περίπτωση το νέο VW Bulli. Από την πλευρά του, ο diesel κινητήρας των 199 PS διαθέτει καλή μόνωση και παρέχει πολύ καλές επιδόσεις. Σε κάθε περίπτωση, η αίσθησή του παραπέμπει σε έναν πιο ζωντανό κινητήρα σε σχέση με αυτόν της Mercedes V 300 d, που έχει ισχύ 238 PS. Η καλή εντύπωσή μας οφείλεται επίσης στο αυτόματο κιβώτιο DSG, το οποίο, τώρα στην αρχή τουλάχιστον, δεν εκνευρίζει με τη συχνά νευρική λειτουργία του και αλλάζει τις σχέσεις πάντοτε τη σωστή στιγμή.
Για να πούμε την αλήθεια, σε έναν κόσμο πολωμένο με το δυναμικό τρόπο κίνησης, το νέο VW Bulli αρέσει με τη ρύθμιση του τιμονιού και της ανάρτησής του, αφήνοντας έτσι έξω από το αμάξωμά του τη φασαρία και την γκρίνια όσων φοβούνταν πως το μεγάλο VW δε θα τα κατάφερνε.



Η οδήγηση ενός οχήματος του είδους σημαίνει πως ο χρήστης του είναι καλός και στο ταμείο. Η τιμή της βασικής έκδοσης των σχεδόν 60.000 (στη Γερμανία) μας λέει μόνο τη μισή αλήθεια, αφού οτιδήποτε φτιάχνει τη διάθεση, στοιχίζει επιπλέον. Επομένως, αν δείτε οπουδήποτε πως ένα Bulli κόστισε τελικά ένα... εξαψήφιο ποσό, μην εκπλαγείτε.
Σε τελική ανάλυση, το T6.1 δε θα πρέπει να αντέξει για πολύ καιρό, αφού το 2020 θα κυκλοφορήσει το T7 Multivan με επίπεδη οροφή και ευμεγέθη πρόσοψη. Αυτό το μοντέλο, ο προϊστάμενος των γκαράζ μας θα το αναγνωρίζει με την πρώτη ματιά.

Συμπέρασμα
Το νέο VW Bulli (T6.1) δείχνει φρέσκο, μοντέρνο και up to date, κάτι που βρίσκουμε καταπληκτικό σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο μοντέλο (T6). Πάνω απΆ όλα, μας αρέσει για τον ισορροπημένο και άνετο χαρακτήρα του. Έστω κι αν το κόστος του ξεφεύγει...

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει