Τα νέα μοντέλα της VW έως το 2024

Διαβάστηκε από 22003 αναγνώστες - 19/3/2020

VW ID.3
Τιμή: από περίπου 30.000 ευρώ (Γερμανία)
Έναρξη πωλήσεων: μέσα 2020




Με το ID.3 η VW κατασκευάζει το πρώτο της ηλεκτροκίνητο στη νέα πλατφόρμα MEB. Το μικρομεσαίο μοντέλο παραπέμπει οπτικά στο Golf και θα διατίθεται με τρεις διαφορετικές μπαταρίες, οι οποίες θα εξασφαλίζουν τις αντίστοιχες τιμές αυτονομίας. Στην καλύτερη περίπτωση, προβλέπονται έως και 550 «ηλεκτρικά» χιλιόμετρα..Ο ηλεκτροκινητήρας θα έχει δύο εκδόσεις ισχύος, 150 και 204 PS.

VW Caddy
Έναρξη πωλήσεων: μέσα 2021



Έπειτα από... καριέρα μόνο 5 ετών, στα τέλη του 2020 θα λανσαριστεί η νέα 5η γενιά του Caddy, η οποία θα δείχνει πολύ πιο μοντέρνας σχεδίασης σε σχέση με την απερχόμενη 4η. Η νέα γενιά του Caddy θα βασίζεται στη νέα -all around-  πλατφόρμα MQB της VW. Αυτή θα φέρει μαζί της πολλή από τη νέα τεχνολογία στο καινούργιο Caddy.

VW Golf GTE
Τιμή: περίπου 38.000 ευρώ (Γερμανία)
Έναρξη πωλήσεων: μέσα 2020




Η VW διαθέτει το Golf 8 με δύο plug-in-υβριδικές εκδόσεις. Η πιο ισχυρή από αυτές φέρει, ως συνήθως, τα αρχικά “GTE”. Το ρεύμα αρκεί, σύμφωνα με τη VW, για σχεδόν 60 χιλιόμετρα, η συνδυαστική ισχύς αυξάνεται με την αλλαγή των γενιών από τα 204 στα 245 PS.

VW Golf GTD
Τιμή: περίπου 35.000 ευρώ (Γερμανία)
Έναρξη πωλήσεων: μέσα 2020




Με ισχύ 200 PS και μέγιστη ροπή 400 Nm, το νέο GTD εμφανίζεται σαφώς καλύτερα προετοιμασμένο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Με τη βοήθεια ενός επεξεργασμένου συστήματος ψεκασμού AdBlue η Volkswagen σκοπεύει να περιορίσει τις εκπομπές διοξειδίου του αζώτου (NOx) στον κορυφαίο πετρελαιοκινητήρα της.

VW Golf GTI
Τιμή: περίπου 38.000 ευρώ (Γερμανία)
Έναρξη πωλήσεων: μέσα 2020




Σε σύγκριση με την έκδοση “GTI Performance” του Golf 7ης γενιάς, πρακτικά δεν αλλάζει κάτι με την εμφάνιση της 8ης γενιάς. Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός βενζινοκινητήρας (ΕΑ 888) στο 4ο στάδιο της εξέλιξής του, με χωρητικότητα 2,0 λίτρων και ένα turbo, ισχύος 245 PS και μέγιστης ροπής 370 Nm.

VW Touareg R
Έναρξη πωλήσεων: βΆ εξάμηνο 2020



Το ισχυρότερο Touareg θα είναι ουσιαστικά ένα plug-in-υβριδικό μοντέλο, στο οποίο συνεργάζονται ένας V6 βενζινοκινητήρας και ένας ηλεκτροκινητήρας. Η συνδυαστική απόδοση ανακοινώνεται στα 462 PS ισχύος και 700 Nm ροπής.

VW Golf GTI TCR
Έναρξη πωλήσεων: τέλη 2020



Και στην περίπτωση της 8ης γενιάς του Golf και της έκδοσης GTI θα υπάρξει ξανά μία ακόμα πιο ισχυρή έκδοση “TCR”. Το κορυφαίο GTI θα έχει πια ισχύ 300 PS (στον προκάτοχο είναι 290 PS). Αυτή η ισχύς θα προέρχεται και πάλι από ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα. Μοναδικό διαθέσιμο κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι το αυτόματο διπλού συμπλέκτη, με το χειροκίνητο να έχει τεθεί ξεκάθαρα ήδη εκτός προγραμματισμού.

VW Arteon Shooting Brake
Έναρξη πωλήσεων: τέλη 2020



Η VW έδωσε το «πράσινο φως» για την κατασκευή του Arteon και σε Shooting Brake εκδοχή. Το σπορτίφ station wagon λέγεται ότι θα παρέχει περισσότερο χώρο προς χρήση. Η τεχνολογία του θα προέρχεται -απολύτως λογικά- από την τετράθυρη εκδοχή, όπως άλλωστε και η παλέτα των κινητήρων.

VW Golf 8 Variant
Έναρξη πωλήσεων: τέλη 2020



Το μέχρι πρόσφατα μάλλον αδιάφορο σχεδιαστικά Golf SW θα είναι στη νέα γενιά του κομψότερο και πιο σπορτίφ, ενώ θα είναι και μεγαλύτερου μήκους.

VW Tiguan facelift
Έναρξη πωλήσεων: τέλη 2020



Σε επίπεδο σχεδίασης, η VW «περνά» στο μπροστινό μέρος τη σύγχρονη πρόσοψη των μοντέλων της. Κάτω από το μπροστινό καπό θα τοποθετηθούν κινητήρες από το Golf: ο βενζίνης των 1,5 λίτρων (1.5 TSI) και ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας (2.0 TDI). Επιπλέον, στον ανανεωμένο τιμοκατάλογο του Tiguan θα βρίσκονται επίσης mild και plug-in υβριδικές εκδόσεις.

VW Golf 8 R
Τιμή: κάτω από 50.000 ευρώ (Γερμανία)
Έναρξη πωλήσεων: τέλη 2020




Η επιπλέον ισχύς στο νέο Golf R θεωρείται... υποχρέωση από πλευράς VW. Σύμφωνα με μια διαρροή, η νέα γενιά θα είναι ισχυρότερη κατά 33 PS σε σχέση με την προκάτοχό της, διαθέτοντας πλέον 333 PS κάτω από το καπό.

VW Tiguan R
Έναρξη πωλήσεων: τέλη 2020



Κατά πάσα πιθανότητα, η VW θα βασιστεί στον τετρακύλινδρο, δίλιτρο κινητήρα του Golf R, ο οποίος θα είναι ισχύος 333 PS.

VW Arteon Shooting Brake R
Τιμή: περίπου 60.000 ευρώ (Γερμανία)
Έναρξη πωλήσεων: 2021




Το Arteon R, πιθανότατα, δε θα εφοδιαστεί με έναν εξακύλινδρο κινητήρα. Είναι, λοιπόν, πιθανό το πλέον ισχυρό Arteon να εφοδιαστεί με τον κινητήρα, που θα τοποθετηθεί στο επόμενο Golf R. Ο δίλιτρος TSI θα αποδίδει στο ισχυρότερο Golf έως και 333 PS.

VW ID.4
Έναρξη πωλήσεων: 2021



Το επόμενο αυτοκίνητο της ηλεκτροκίνητης πλατφόρμας MEB θα είναι ένα SUV. Η τεχνολογία του είναι πολύ πιθανό να προέρχεται από το μικρότερο ID.3. Έτσι, θα μπορούσαν το σχεδόν χωρίς καθόλου διακόπτες εσωτερικό και η τεχνολογία των κινητήρων, κιβωτίων, μπαταριών κτλ. με τις διαφορετικές αυτονομίες να διατηρηθούν και στο ID.4.

VW T7
Έναρξη πωλήσεων: 2021



Το T7 λέγεται ότι θα... κληρονομήσει το πάτωμα του Golf, με αποτέλεσμα να μπορεί αργότερα -έστω και εν μέρει- να ηλεκτροδοτηθεί. Οι κινητήρες βενζίνης και diesel θα αποτελέσουν μέρη mild υβριδικών συνδυασμών. Επίσης, είναι πιθανό να υπάρξει και μια plug-in-υβριδική έκδοση με έως και 250 PS.

VW ID Buzz
Έναρξη πωλήσεων: 2022



Το όνομά του αποκαλύπτει πως θα πρόκειται για μία τελείως καινούργια εποχή του VW Bus. Το ID Buzz προβλέπεται να κυκλοφορήσει το 2022, δύο χρόνια μετά από το ID Neo, με ηλεκτροκινητήρα, αλλά ακόμα και αυτόνομα, όντας βασισμένο σε μία εξ ολοκλήρου νέα αρχιτεκτονική, της ηλεκτροκίνητης πλατφόρμας “MEB”.



Ογκώδεις κινητήρες και συστήματα μετάδοσης δε θα υπάρχουν, επομένως το μήκους 4,94 m, πλάτους 1,98 m και ύψους 1,96 m ID Buzz θα διαθέτει πολύ χώρο. Για παράδειγμα ο όγκος αυτού των αποσκευών θα κυμαίνεται μεταξύ 660 και 4.600 λίτρων, ενώ το κατώφλι φόρτωσης θα έχει ύψος 60 cm. Κάτω από το μπροστινό καπό μπορούν να τοποθετηθούν αντικείμενα όγκου έως και 200 λίτρων.

VW Nivus
Έναρξη πωλήσεων: 2022



Το νέο crossover μοντέλο, παρά την τεχνολογική συγγένειά του με το T-Cross, θα έχει τη δική του, ξεχωριστή σχεδίαση. Το Nivus εξελίσσεται ήδη στη Βραζιλία και θα κατασκευάζεται εκεί. Αργότερα, όμως, θα πωλείται σε όλο τον κόσμο. Τα μοντέλα, που προορίζονται για τους Ευρωπαίους πελάτες θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται στα τέλη του 2021 μέσα στα όρια της ΕΕ.

VW Amarok
Έναρξη πωλήσεων: 2022



Η VW ανακοίνωσε την παραγωγή της δεύτερης γενιάς του Amarok. Η ιδιαιτερότητά του έγκειται στο γεγονός ότι το pick-up θα προκύψει σε συνεργασία με τη Ford, καθώς το νέο Amarok θα μοιραστεί την πλατφόρμα με το επόμενο Ford Ranger.

VW ID.1
Έναρξη πωλήσεων: 2023



Η VW επεκτείνει την παλέτα των μοντέλων ID με το ID.1 (αν και στη φωτογραφία βλέπετε το ID.3) προς τα κάτω. Επιπλέον, θα ακολουθήσει και η εξέλιξη ενός διαδόχου του e-up, το οποίο θα βασιστεί στη δική του, ξεχωριστή ηλεκτροκίνητη πλατφόρμα.

VW ID.3 R
Έναρξη πωλήσεων: 2024



Η R εκδοχή του full ηλεκτροκίνητου ID.3 θα μπορούσε κάλλιστα να είναι τετρακίνητη και να είναι σαφώς μεγαλύτερης ισχύος. Ποιο είναι το πρόβλημα; Η αυξημένη ισχύς θα συρρικνώσει -εκ των πραγμάτων- την αυτονομία...
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ